donderdag 23 februari 2012

The versatile blogger

Heb gisteren van Kizzy een award gehad waar ik heel blij mee ben, dank je wel daarvoor.
Het is nu de bedoeling dat ik die door ga geven, maar dames ik kan niet kiezen.
En de simpele reden is dat ik vind dat iedereen die met een blog bezig is een award verdiend.
En iedereen even hard zijn best doet om het tot een leuk eindresultaat te laten komen.

Vandaar dat ik geen keus maak en ga gewoon iets over mij zelf vertellen.

1. Ik woon in Den Helder al sinds 1968, en ben geboren in Deventer.
2. Ik ben al 28 jaar getrouwd met Roel en wij hebben twee kinderen Monique en Linda.
3. Over vier weken is het precies één jaar geleden dat ik mijn blog ben begonnen.
4. Ik werk halve dagen in  de thuiszorg, en doe dit al ongeveer 8 jaar.
5. Mijn grootste hobby is kaarten maken, vooral scrappen, maar ben altijd al creatief bezig geweest.
6. Ik ben beheerder bij het freubelstraatje
7. En DT-er bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging, en die laatste twee doe ik met veel plezier.

En tenslotte zet ik even een foto neer, waar onze dochters op staan met schoonzonen.
En in het midden ons eerste kleinkind (hahaha), hoop wel dat ons volgend kleinkind iets knapper wordt.



11 opmerkingen:

  1. Ha Ha wat leuk die foto van je kleinkind denk wel dat die heel lief is ???

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ☺☺☺ ik zal voor je duimen Marianne ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave foto!! dit 'kleinkind' is toch zeker een heerlijke kwijlende knapperd:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto en wat een lieverd je kleinkind van zoiets moet je toch erg veel houden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd marianne, het is je van harte gegund!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto, ik vind je kleinkind wel een schatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je award!
    Mooie foto en wat een droppie van een 'kleinkind':)!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,

    wat leuk om te lezen dat jij ongeveer net zo lang als ik blog, misschien wel op de dag af, trouwens.
    Ook de achtergrond info is hele leuk om te lezen en je hebt twee prachtige dochters en schoonzonen. Hoe kan daar nou zo'n lelijk kleinkind van komen ;-))

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo leuk wat meer over je te lezen Marianne en wat een schitterende foto !! Knuffie Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne