zondag 12 februari 2012

Weet dat ik aan je denk want onze vriendschap is een geschenk.

Vandaag een Valentijnskaartje, het kan nog net.
Dinsdag komt er nog één.
Na 14 februari is dit ook weer over.
Ik heb voor dit kaartje de hartjes mal van Cheery Lynn gebruikt.
En de hartjes die er uit kwamen die heb ik in dat flesje gestopt, leek me wel leuk.
Voor de rest achter haar gewerkt met nestabilities en embosfolder.
De bloemen, bladeren en de tag zijn van Marianne design.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
En verder wil ik jullie een fijne zondag wensen, bij mij gaat dat wel lukken, ik ga vanmiddag naar Tineke Schouten en dan lekker eten er achter aan.


45 opmerkingen:

  1. hoi marianne wat een mooi kaartje weer ik wens je heel veel plezier by tineke schouten vond het leuk je weer even gesproken te hebben gr oetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie...heb deze magnolia al eerder elders bekeken...vogens mij is niet goed getekent...het gezicht staat te ver naar achter...hihi..blijft een raar gezicht.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat weer een prachtige kaart! Prachtige kleuren en details!
    Veel plezier bij Tineke Schouten en een fijne zondag gewenst!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Mooie kleuren. En een superleuke tekst.

    Veel plezier bij Tineke.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n vrolijk kaartje. Leuk dat flesje met die hartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje leuk detail die hartjes in dat flesje .
    Veel plezier bij Tineke Schouten.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart en wat een leuk idee dat kleine flesje met die minihartjes
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie en vrolijke kaart! leuke details:0) geniet van je middag!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en vrolijk kaartje!!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat weer een prachtige kaart Marianne, mooie zachte kleurtjes, veel plezier vandaag...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Marianne. Gezellige kleuren gebruikt.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel heel heel erg leuk en dan die kleuren toch weer wat moet ik nog veel leren met kleuren om dit voor elkaar te krijgen maar ik blijf ook oefenen, verder heel veel plezier bij Tineke Schouten groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart schitterend gedaan en dat flesje is ook zooo leuk veel plezier vanmiddag.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie en vrolijke Valentijnskaart, leuk die hartjes in het flesje.
    Veel plezier bij Tineke Schouten vanmiddag.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wouw Marianne, wat ontzettend mooi.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wowww mooi kaartje! enne... Tineke Schouten is erg leuk, wij zijn gisteren naar de Kampanje geweest:))) een vakvrouw! veel plezier!!
    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marianne wat is het weer een kunst stukje, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel plezier bij Tineke, wij genieten wel van jouw kaartje!! Zulke frissen en vrolijke kleuren. Super. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super hoor die stansen zijn ook gaaf he , gaaf fel papier ook, vind dat kleine potje ook schattig erbij xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart,en schitterende kleuren.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een bjoetie, enne veel plezier vanavond.

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart Marianne
    Leuk zeg dat kleine stolpflesje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een zoet kaartje!!! Echt heel mooi, daar hou ik wel van! Leuk gedaan! En natuurlijk ook veel plezier vanmiddag bij de voorstelling van Tineke Schouten, en het lekkere etentje!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een idee dat flesje hoe verzin je het, geweldig de kaart is heel erg mooi geworden, en veel plezier bij Tineke Schouten,gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een vrolijk kaartje weer .erg leuk
    veel plezier vandaag
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldige is ie weer Marianne en wat is dat ook lief met dat kleine flesje.......schattigggggg!
    liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oww heel mooi marianne ,leuk die harten stans groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marianne

    Wat is het weer een prachtig kaartje geworden en ik hoop dat je lekker heb gelachen en gegeten natuurlijk

    groetjessssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is een heerlijk vrolijke kaart door de gebruikte kleuren. Het flesje is erg leuk!
    Als je dit leest is je uitje achter de rug, je hebt er vast van genoten!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw wat een schatje Marianne !! Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi hoi,

    wat een ontzettend leuk kaartje!! Heerlijk vrolijke kleurtjes!!
    Was Tineke Schouten leuk? Mijn schoonzus en schoonouders gingen ook heen, die waren wel enthousiast!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik vind het ee pracht van een kaartje!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterend kaartje Marianne,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier,super die kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Marianne,

    lekker fleurig. En ontzettend leuk, dat mini flesje erbij!!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Complimenten! De kaart is prachtig!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gorgeous Marianne, sweet Tilda and beautiful details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  37. mooie kaart.
    schitterend van kleur!!
    en...wauw...wat een details. super!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtig ingekleurd en die kleurtjes, magnifiek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een super mooi kaartje weer!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een lief en vrolijk kaartje!
    En wat geweldig zo'n flesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. mooi mooi zijn ze jou kaarten die kleuren zo vrolijk word volger groetjes frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een vrolijke kaart en wat leuk dat flesje op de kaart.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ook weer een erg schattig kaartje. Ben helemaal verliefd op de stansjes van de mallen en de kleurencombinatie. Alles komt in elkaar terug, erg mooi!

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne