woensdag 29 februari 2012

Winnaar candy



Ja hoor, vandaag is die speciale datum.
Schrikkeldatum en ik ga de winnaar van mijn candy bekend maken.
Ik heb mijn man weer een nummer laten roepen en hij riep nummer 12.

En nummer 12 is Corrie van Corrie's scrapkaarten.
http://corrieskaarten-corrie.blogspot.com/

Dus Corrie als je dit leest, zou je mij dan een mail kunnen sturen met je adres?
Dan kan ik je de candy toesturen, je weet bij de twee Magnolia's komen ook nog extra dingen bij.
Voor de mensen die niet hebben gewonnen, die kunnen 20 Maart weer meedoen want dan bestaat mijn blog precies één jaar en dan ga ik weer een candy neer zettten.
Dank je wel dames dat jullie zo massaal hebben meegedaan ik kan erg genieten van jullie reacties.
Bijft leuk om te lezen.
Fijne dag allemaal.

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!!!

    Enne Marianne...bedankt voor het mogelijk maken van deze leuke candy!

    Liefs suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Corrie!

    Mariannne, wat leuk dat je alweer een nieuwe candy belooft.

    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Corrie.....Van ♥-e Gefeliciteerd met het winnen van de candy en Marianne.....jij bedankt voor het weggeven daarvan.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corrie gefeliciteerd !!
    En Marianne bedankt voor de verloting van de candy.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor een kansje op de candy Marianne en Corrie hartelijk gefeliciteerd met deze candy ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwww wat leuk zeg,Super bedankt Marianne en je man natuurlijk ook;) hihihi.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Corrie! En Marianne bedankt om deze leuke candy te organiseren!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat Coorie en jij veel dank voor de leuke candy Marianne!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Corrie gefeliciteeerd met je gewonnen candy. Veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marianne, het is altijd weer een feestje met zo'n candy, Corrie gefeliciteerd met deze mooie prijs! liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. corry hartelijk gefeliciteerd en veel plezier met de stempel
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De winnares heel hartelijk Gefeliciteerd gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Corrie en Marianne dank je wel dat we de kans kregen deze leuke candy te winnen.

    Gr. Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Marianne bedankt voor deze leuke actie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte Corrie met deze mooie prijs.
    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi vrolijk kaartje!!! Lekker heftige kleurtjes!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne