dinsdag 28 februari 2012

Winter

Vandaag een kaart in rood,  wit en blauw.
De boog boven de kaart is van Tim Holtz en de letters ook.
Verder heb ik achter de stempel de doilly van Cheery Lynn gebruikt.
De stempel dat is er één van Molly Blooms en hij heet George ice skating.
Voor de rest heel van Marianne design, zij is echt mijn favouriet met mallen.
Ik blijf maar hangen in de kerstkaarten, maar goed tegen de tijd dat ik klaar ben dan gaan jullie beginnen met de kerstkaarten.
Fijne dag allemaal.

39 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    mooie kerstkaart!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje...wat een juweeltje! Echt een hele mooie kaart!

    Liefs suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een plaatje Marianne, inderdaad de mallen van MD zijn geweldig.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje,en de mallen van marianne zijn ook mijn favoriet.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart weer Marianne!!!
    Prachtige details weer... vind de letters helemaal geweldig!!! Helemaal mee eens... MD heeft super mooie mallen...

    Blijf maar lekker in je kerstkaarten 'hangen'.... als wij gaan stressen, heb jij een hele bak vol met kaarten *lol*... Wil er zelf ook elk jaar vroeg mee beginnen....
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart!! Lekker veel moois op te zien!! Die Tim Holtz mallen zijn ook prachtig...ik heb in Hardenberg de lettersmal typeset gekocht, die is ook zo mooi....maar je kaart is helemaal toppie hoor!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart en zulke mooie kleuren bij elkaar! Als wij straks in de stress schieten kun jij duimen draaien Marianne!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,

    deze is geweldig zeg! Ik kan me voorstellen dat je doorgaat als je eenmaal in de kerstsfeer zit. Leuk idee om het woord winter er zo uit te laten steken.....

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie creatie, prachtige kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker winters kaartje hoor, heel mooi. Ik riep ook heel hard dat ik door zou gaan met kerstkaarten maken maar.........oeps het is tot nu toe nog niet veel.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne ja inderdaad heel erg mooi rood wit blauw heb ik nog nooit gemaakt maar dat gaat nu zeker een keer gebeuren, gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi, Marianne!! Leuke frisse kleuren. Schattig ook het vogeltje op het hekje. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kaart. Wat een mooie rood wit blauwe kleuren; ik denk altijd meteen aan die hele felle kleuren, maar dit vind super mooi gedaan.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke frisse kerstkaart, mooi hoor dat rood, wit en blauw, gelijk heb je hoor geen Kerstkaartenstress!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk. Eigenlijk zou ik er ook eens weer vast wat moeten gaan maken...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. owowwoowow...ik ben ff stil, wat is dit een mooie kaart!!!liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke winterkaart heb je gemaakt in lekkere frisse tinten. Mooi hoor al die mallen van MD. Ik ben hier ook wel helemaal weg van. Schitterend geheel dus.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf kaartje Marianne
    Schitterend die kleuren!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Groot gelijk, dat je met kerstkaarten bezig bent! Deze is weer goed geslaagd! Ik probeer er elke maand ook minstens 2 of meer te maken en dan is er geen stress bij te bekennen.
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Marianne,
    Ga nou maar gewoon door met het maken van zulke PRACHTIGE kerstkaarten.....goed voor de inspiratie ☺☺☺.
    Voor de club van Tiets moet ik er nog 1 maken deze maand.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb eens rond gesnuffeld op je blog Marianne ik ben zo gecharmeerd van alles wat je ons laat zien en maak ik ben gelijk je volger geworden, en als je zin en zeker tijd hebt kom dan ook eens een kijkje bij mij nemen.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie en leuke kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Marianne wat en plaatje van een kaart, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is erg mooi, leuk met die vrolijke kleurtjes. En ach jij weet tenminste zeker dat je met de kerst genoeg kaarten hebt.
    Groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is dit een schitterende kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk zeg!!!! Lekker vrolijke kleurtjes!!! Je hebt helemaal gelijk, voor jou geen kerstkaarten stress aan het eind van het jaar LOL

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super super gaaf Marianne, zo leuk bedacht die letters en ohh het kaartje is prachtig !! Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kerstkaart, heel vrolijk van kleur.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een fleurige kaart met veel leuke details.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart marianne, ik denk dat ik ook maar weer eens aan de kerstkaart ga.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart Marianne. Je hebt ook moiie kleuren gebruikt. En heel slim om gewoon verder te gaan met de kerstkaarten. Geen gestress aan het eind van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke en mooie kaartje Marianne, super met de letters er boven, ga maar lekker door hoor!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. geweldige kaart!! super met die kleuren.
    heel mooi!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie kleurencombinatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lovely layout! Your fence and lamp really add to the scene and I love your Winter doily at the top! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne