dinsdag 14 februari 2012

You look fabulous

Vandaag een valentijnskaart met een stempel van Kenny Kierman.
De stempel heet policeman.
Ik heb dit keer weer eerst de sketch gemaakt en dan de kaart, dus de sketch die post ik er weer bij.
Misschien wil iemand hem een keer maken.
Voor de rest is het allemaal wel duidelijk denk ik, heb een boekje gemaakt en de naam van mijn man in gezet. Hij is geen politieman, hoor. Je zou dat boekje ook kunnen maken van een kleine nestabilitie en dan zit er gelijk een mooi randje om.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Fijne valentijnsdag.



39 opmerkingen:

  1. prachtige kaart in deze stoere kleurtjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Marianne, wat een mooie kaart en weer zulke mooie bijzondere kleuren wat betreft die sketch die heb ik al opgeslagen en ik ga er echt wat mee doen maar dat ga je zien nog een fijne dag en groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat super leuk,stoete kaart fijne valentijnsdag ! Lieve groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je man.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een prachtige kaart! Lekker stoer die plotieman....en wat een prachtige schets! Die neem ik mee naar mijn todolijstje....ik werk graag met mooie schetsen...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stoere kaart,en de kleuren zijn ook mooi de sketch ga ik zeker een keer gebruiken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere bink zeg !!
    Leuk weer eens een idee voor een mannenkaart.
    En wat vond Roel er van ??

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een stoere valentijnskaart! echt heel leuk gemaakt en een hele gave sketch! die neem ik graag mee, thanxxx!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stoere kaart heb je gemaakt...enig!


    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stoere kaart zeg, die stempels van Kenny zijn wel heel geschikt voor mannenkaarten hè, superleuk.
    Fijne Valentijnsdag en liefs, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige stoere kaart!!! Bedankt voor het delen van de shetchts! Ik ga hem opslaan.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooi kaartje!! Lekker stoer, leuk!!!
    Hoe maak jij je sketchen? Heb je daar een speciaal programma voor?

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat en leuke stoere kaart en mooie kleuren gebruikt.
    Daar maak je je man vast blij mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart!! Leuke digi en prachtige kleuren!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke mannen kaart.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous!!! Geld ook voor je kaart....prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke mannen kaart
    was die vast blij mee.

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooh deze is lekker stoer, goede papierkeuze hierbij hoor, mooi geheel!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwwww wat een stroere kaart Marianne, en wat een mooie sketch...bedankt daarvoor, ik heb hem meegenomen

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stoer! Erg leuk is de stempel en je kaart mag er ook zijn.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Knappe kaart en ook een heel leuke sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Marianne,
    wat een leuke stoere kaart en bedankt voor de sketch,
    misschien ga ik het wleens gebruiken dus ik sla em op!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een supergaaf kaartje Marianne. Mannenkaartjes vind ik moeilijk, maar het lukt jou altijd weer een supergaaf cool en stoer kaartje te maken. Dit is er ook weer zo 1. Prachtig, vooral die naam in het boekje. Fijne valentijnsdag, knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, Marianne een hele stoere kaart!! En je boekje is helemaal te gek net als de charm. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een stoere kaart en een stoere stempel. Gave sketch ook, ik heb hem opgeslagen.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, wat een geweldig plaatje.Lekker stoer. Heel vet voor een mannenkaartje!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Laat ik nou denken dat jouw Roel zo'n stoere agent is (waar je in Nederland allen maar van kan dromen dat ze zo rond lopen, hihihi!!). Wat een gave kaart Marianne!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marianne

    schitterende kaart en nog een lekkere kerel ook op de voorkant en dat op valetijnsdag

    Groetjesss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze ziet er inderdaad helemaal geweldig uit, knap gedaan weer Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is brilliant, bet your hubby loved it x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldige kaart Marianne. Schitterend gedaan.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart!!! Lekker stoer....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een gaaf kaartje zeg. Prachtige details!! En je sketch is erg leuk.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een heerlijke stoere kaart zeg en die stempel is geweldig!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een stoere kaart en mooie kleuren.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne