woensdag 4 april 2012

Mijn blog één jaar/ candy

Vandaag bestaat mijn blog precies één jaar en dat is natuurlijk weer reden voor een candy.
Ik heb inmiddels over de 200 volgers en daar ben ik erg blij mee.
Dat maakt het bloggen toch een stuk leuker, dus dank je wel allemaal daarvoor.
Ik heb er speciaal een kaart voor gemaakt, een mooie gelegenheid als dit verdient een kaartje.
En ik had natuurlijk die leuke stempel gevonden op het internet.
Waar gaat de candy weer uit bestaan?
Ik zet weer één Magnolia neer en er komt er nog één bij, dus twee totaal.
De tweede Magnolia blijft een verrassing net als de rest die ik er weer bij doe in de candy.

En ik heb ook nog gezien dat ik deze keer de uitdaging bij EHI blog heb gewonnen.
Ben ik erg blij mee natuurlijk.
Dank je wel dames.


Wat moet je er voor doen?
1. Lid worden van mijn blog.
2. Een reactie hieronder zetten.
3. En mijn candy met link in de zijkant zetten op jouw blog.

Ben je al volger van mijn blog dan alleen een reactie hieronder zetten en de foto van de Magnolia met link in de zijkant van jouw blog.
Heb je geen blog gewoon volger worden en een reactie hieronder zetten.
De candy gaat er uit op 29 april, dan trek ik de winnaar.
Ik kijk voor de winnaar echt alleen naar degene die hier een reactie onder gezet hebben.
De candy blijft twee weken bovenaan staan en dan kan je via de link in de zijkant op mijn blog bij de candy komen.
Ik hoop dat er weer veel meedoen, altijd leuk om een cadeautje weg te geven..
Groetjes Marianne

115 opmerkingen:

  1. Haha...wat een leuk kaartje! Gefeliciteerd en wat heb je al een hoop volgers..... Natuurlijk doe ik graag mee met jouw candy!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd...en wat een schattig kaartje heb je gebruikt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jee dat jij dat hebt bijgehouden:))) grr... ik zou niet weten hoe lang mijn blog al bestaat:))

    maar gefeliciteerd meid, en gezien je volgers doe je t leuk toch:)) gewoon vooral doooorrgaaaan:))
    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje een jaar al. Knap hoor. En voor zo'n feestelijke gelegenheid doe ik natuurlijk mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ten eerste gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan.
    Met zulke leuke creaties is het niet gek dat je al meer dan 200 volgers hebt.
    Er zullen vast nog velen bij komen.
    Ik heb je candy op mijn blog gezet en doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw over 200 volgers in een jaar! Gefeliciteerd! Natuurlijk wil ik meedoen met je candy, wat fijn dat je zo'n mooie stempel wilt delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne Gefeliciteerd en natuurlijk ga ik ook meedoen aan de Candy, trouwens wat een frisse blog achtergrond heb je neer gezet veel succes en groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zoveel volgers met 1 jaar!! Gefeliciteerd Marianne! en wat een mooie kaart heb je gemaakt! Succes met het challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Marianne. Prachtige kaart weer en ik doe graag mee met de candy. Altijd leuk om wat te winnen...toch?

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart en gefeliciteerd met de gewonnen challenge van EHI groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Zover ben ik nog lang niet... Op naar het volgende jaar.
    Wat een geinige mooie kaart heb je gemaakt. Prachtige tekststempel heb je daarvoor gebruikt. Waar heb je die gevonden??
    Natuurlijk doe ik graag mee met je candy. Ik zou supergraag een Magnoliastempel erbij willen!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je Blog, deze ronde sla ik over... ik was vorige keer al de gelukkige winnaar van je Candy.

    Wat een super mooi kaartje heb je trouwens weer gemaakt!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Marianne!! En wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor deze gelegenheid. Ik wil graag meeloten voor een lieve magnolia stempel.
    Je candy staat al in mijn sidebar.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van Harte Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog.
    Het is altijd een feestje om jou blog te bezoeken.
    We doen graag mee met de candy!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marianne,

    Gefeliciteerd met de eerst verjaardag van je blog !
    Bedankt voor alle leuke voorbeelden, teksten en inspiratie.
    Ik volg je blog graag.
    En dan ook nog eens een hele leuke candy, super hoor !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne,
    Hartsikke leuk zeg zoveel volgers. Ik hoop dit ook nog eens te bereiken. En natuurljk gefeliciteerd met je één jarig bestaan:D Ik doe graag mee met je candy! Nog vele jaren en mooie creaties!!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat onwijs leuk, Marinanne dat je een kaart hebt gemaakt ter gelegenheid van je 1-jarig blog!! Tis een schatje hoor!! Ook erg leuk dat je een candy weggeeft. Je weet ik ben dol op candy. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte proficiat met het 1 jarig jubileum...leuk weer zo'n candy, dus ben ik weer van de partij....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marianne,
    Van harte gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog en natuurlijk nog vele jaren en vele volgers erbij gewenst voor jou.
    En super leuk dat je een leuke candy weggeeft.
    Daar wil ik zeker graag ook een gokje op wagen.
    Nog een fijne dag
    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je jaar blogger! Ik doe ook weer mee. Een toost op jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gefeliciteerd met je één jarig bestaan van je blog !
    Ik doe heel graag mee met je candy.
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattig lief kaartje weer
    en gefeliciteerd .

    vind het ook super om van je mooie kaartjes te genieten en ideetjes op te doen .dus ik zou zeggen ga gewoon door .

    zal je candy op mijn blog zetten
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marianne, van harte gefeliciteerd met je 1-jarig blog- bestaan. Ga zo door hoor, ik blijf je volgen. Groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd Marianne! wauw meer dan 200 volgers.....en een leuke candy..daar wil ik ook wel een kansje op wagen....
    En wat een prachtige kaart!! Leuke tekst hihi..
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk Marianne . . we zijn ongeveer gelijk begonnen met een blog. Gefeliciteerd, ik doe graag mee met je candy. Leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog! Leuke kaart heb je voor jezelf gemaakt.
    Ga zo even je candy plaatsen natuurlijk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je éénjarig jubileum. Ik hoop dat er nog veel mogen komen, want je maakt zulke gave kaarten! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte gefeliciteerd. Ik ben blij met je blog en ook dat je mijn volger bent. Je maakt zulke prachtige dingen, die zou ik echt niet willen missen. Ik hoop nog veel creaties van je mogen te bewonderen! Groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. allereerst van harte met je 1e plaats bij EHI Marianne! Ten tweede wens ik je nog heel veel blogplezier en dat we nog lang van je supermooie creaties/sketches en digi's mogen genieten! ik heb de candy in mijn sidebar gezet en waag graag een kansje...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Marianne,

    Wat een super leuk kaartje heb je weer gemaakt! Gave stempel ook! Echt apart.
    En wat leuk dat je ter ere van deze leuke gelegenheid een candy weggeeft. Ook ik wil graag meedoen en een gokje wagen.

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Marianne,

    Wat super leuk dat je voor je eerste verjaardag een candy geeft.
    Op naar je tweede verjaardag :)
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik blijf je feliciteren hihihi. Allereerst je kaartje is schitterend en zo toepasselijk. Van harte dat je winnaar bent geworden bij EHI, het was dan ook een supergaaf kaartje. Hartelijk gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag, dat je nog veel volgers krijgen mag en nog veel verjaardagen mogen volgen. Je candy staat inmiddels op mijn blog, dank je wel voor een kansje hierop. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd en wat een mooie kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd, het is ook een prachtig kaartje.
    Ik doe graag mee aan je mooie Candy!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een lief kaartje en gefeliciteerd met het een jarig bestaan van je blog en al 200 volgers.
    Ga zo door want het is altijd genieten op jouw blog.
    Ik doe graag mee met deze leuke candy
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog, en al zoveel volgers, super! Je kaart is trouwens prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Happy birthday to your blog, happy birthday to your blog, happy birthday dear Marianne.... Ik wilde eigenlijk gaan zingen voor je maar je kunt me toch niet horen. Gelukkig maar, want ik zing nogal vals, haha. Maar ik wil je wel echt feliciteren met het 1 jarig bestaan van je blog, dat er nog vele mogen volgen. En natuurlijk doe ik ook graag mee aan die leuke surprise candy van je!
    Gave kaart heb je trouwens gemaakt voor jezelf, een leuk aandenken aan deze dag!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hai Marianne,

    bestaat toeval?
    Mijn blog bestaat vandaag ook precies 1 jaar. Wil er straks nog een berichtje over schrijven met een mini candy. Ik weet alleen nog niet of ik het ook voor nieuwe volgers wil doen. Soms blijven er een paar hangen (zoals ik bij jou, hihihihi)
    Ik heb nog even om er over na te denken...
    Groetjes en oh ja, ik doe natuurlijk graag mee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog en met het winnen van de challenge bij EHI. Leuke kaart heb je gemaakt. Ik wil graag meedoen aan je candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd!!! 1 jaar al een blog, wat leuk!!! Ik ben nog niet zolang volger maar het komende jaar blijf ik zeker van de partij hoor!!!!
    Wat leuk, zo'n verrassingscandy, doe graag mee!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Marianne, wat een leuke kaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je blogverjaardag. En wat leuk dat je ons naast mooie kaarten en digistempels nu ook weer tracteert op zo'n mooie candy.
    Ik doe heel graag mee.Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt voor je eerste blogverjaardag en die tekst is helemaal super!!!
    Ik doe graag mee aan je candy en ga hem direct in mijn sidebar zetten!!
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Marianne,
    Gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan en dan al zoveel volgers geweldig hoor. Je hebt een hele leuke kaart ervoor gemaakt en ik doe graag mee aan je candy. Veel succes met het volgende jaar.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. leuk kaartje ..
    volger was ik nog niet maar ik kijk wel regelmatig naar je blog.
    bij deze candy ben ik volger geworden en waag een kansje .
    ga zo door ik geniet van je blog..

    liefs en groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog. Je hebt weer een super leuk en schattig kaartje gemaakt. En de candy vind ik ook erg leuk, dus ik doe mee!

    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog! Wat heb je een mooie kaart ervoor gemaakt! Leuk idee!! Ik doe ook graag mee met je candy en zal het op mijn blog plaatsen. groetjes, Marlies

    PS ook gefeliciteerd met het winnen bij EHI!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi hoi marianne,
    wat heb je een hoop volgers vergaart in 1 jaar tijd!
    van harte gefeliciteerd met je 1jarig blog!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Niet te geloven dat je pas 1 jaar blogt Marianne..ik dacht echt dat je een "oude rot in het vak was"!!! Proficiat meis en al helemaal met je 200 volgers. Dank voor de leuke candy,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Van harte met je 1e blogverjaardag.
    Op naar nog vele jaren.
    Heel veel liefs jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Goeiemorgen Mariannne,gefeliciteerd met je eerst blog verjaardag. En wat heb je een hele leuke candy,doe natuurlijk mee. Maar je tekst stempel is helemaal gaaf,maak je dat zelf??Fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gefeliciteerd en ja ik doe graag mee met je candy. Volgster ben ik al en met veel plezier de candy staat in de zijbalk.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Gefeliciteerd!

    Blijf nog maar heel lang bloggen, zodat we van je mooie creaties kunnen genieten.

    Ik doe uiteraard graag mee aan je Candy.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog, doe zo voort!
    Natuurlijk waag ik graag mijn kansje voor de leuke candy. Ik was al volger, de candy staat in de sitebar van mijn blogje
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat leuk, alweer een candy.
    Van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog & een superlief kaartje.
    Natuurlijk wagen wij graag een kansje en hopen wij dat je ook met onze candy mee zult doen.

    -xx- Charlotte & lieke
    Zussenknutsel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Marianne,

    Leuk zo'n candy!
    Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je blog! Dat er nog vele jaren zullen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Marianne

    al weer 1 jaar je blog
    Gefeliciteerd
    En wie wil er nu geen magnolia winnen

    groetjesw Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo Marianne,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je blogverjaardag ☺☺☺ en zoals alle voorgangers heb ik de candy in de sidebar gezet ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hey Marianne!!
    Congrats on 200+ followers..
    Your card is great..
    I only recently found out your blog but I have to say that your work is great..
    I'm a follower now and I have your candy in my sidebar..
    I also have some yummy candy on my blog..
    Thanks for the chance to win this amazing stamp..
    Big hugs, TinaM

    http://tinchyustvarja.blogspot.com/2012/03/blog-candy.html

    BeantwoordenVerwijderen
  59. What a lovely Magnolia card! I love the little doll and colours, every detail is perfect in the context, congrats for your work :-)

    Big hugs from
    Vintage Collages
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Gefeliciteerd met je blog verjaardag.
    Je kaart is weer prachtig.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Marianne,
    Gefeliciteerd met je jubileum hoor, en zoveel volgers al.
    Ik wil graag een kansje wagen hoor, volger ben ik al, en hij krijgt een mooi plekje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Felicitaties Marianne!!
    Je hebt heel wat bereikt in een jaar!!
    Knap dat je steeds je lay-outs uitschrijft.
    Bij mij komen die al doende en uitproberend.
    Ik heb nog niet stilgestaan bij die afmetingen.
    Je werk zal door velen gewaardeerd worden, daar ben ik zeker van !!
    Een fijne week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Gefeliciteerd met je 1e jaar!!!
    Schattig kaartje heb je gemaakt, hoor!
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Proficiat Marianne, je kaart is ook weer prachtig, heel mooi om het plaatje met haast onzichtbare lijntjes zo te gebruiken.
    Leuke hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. weer een gaaf kaartje !!! top hoor!! liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Your card is brilliant x

    I shall pop on back later to take part in your candy x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. heej marianne

    ten eerste wil ik zeggen gefeliciteerd met je aantal volgers en daarna wat een super mooi kaartje zeg ter ere van deze candy past er echt heel erg mooi bij.
    graag zou ik wel een gokje willen wagen en wie weet !
    wel leuk dat de candy op mijn verjaardag eruit gaat haha
    ikzelf hou een verjaardagscandy dus als je het leuk vind om mee te doen kijk dan even op mijn blog.
    ik doe aan jouw candy zeker mee

    groetjes celine

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan en zo veel volgers natuurlijk, maar je maakt ook prachtige creatie's net als deze geweldige kaart.
    Ik wil graag mee doen en zet je candy op mijn blog.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  69. dit is een verrassing, een candy.
    en ik doe graag met deze candy mee.
    net als al die anderen. (: hihi al 68 reacties...wow. mooi hoor!.
    ook gefeliciteerd met je 1 jarige bestaan van je blog.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hallo Marianne, wat leuk dat je een candy weggeeft, ik wil natuurlijk graag mee doen ;-) leuke tekst op je kaart !! heb je die zelf gemaakt ? Groetjes Aukje van Eerden

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Very nice blog! Love your creative works!
    This is awesome candy! Тhanks for the chance to win!! I am a follower)
    I linked it on sidebar.
    hugs. Hlora.
    http://hlora.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  72. hallo Marianne wat een leuke candy voor je 1 jarig bestaan, gefeliciteerd en ik wil graag meedoen. Ook bedankt voor je reacties op mijn kaarten.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hoi Marianne, heerlijk om weer even langs al het moois te wandelen op jouw blog, dat heb ik wel gemist hoor. Wat gaaf dat we zijn uitgekozen als DT-ers hè, meid ik viel bijna van m'n stoel, haha. We gaan er wat van maken hoor, hartstikke leuk. Ik ga nu even jouw candy plaatsen op mijn blog want natuurlijk wil ik graag ook meedoen. Ik hoor je later weer, fijn weekend. Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Happy Blogoversary! Ik volg je blog en wil dan ook graag meedoen met je candy! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hi Marianne

    Congratulations on your blogaversary. I am now a follower and have linked your candy on my blog. Thank you for the chance.

    hugs Ali x

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik kom af en toe bij je langs en ben je nu ook gaan volgen. Wat maak je toch mooie dingen, schitterend. Gefeliciteerd met de winnende kaart en met je éénjarig blog.
    Ik doe graag mee met de candy en ga hem vermelden op mijn eigen blog.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  77. prachtige kaart Marianne, en gefeliciteerd met het bestaan van je 1 jarige blog.
    Ben nieuw hier, maar vind je blog nu al prachtig, heb een digi teksstempel meegenomen, waarvoor ook dank!
    Groetjes en op naar de 2 jaar,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Van harte gefeliciteerd met je 222 volgers en wat
    een super candy ga je weggeven ik wil heel graag
    een gokje wagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  79. hoihoi

    van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je mooie blog en natuurlijk doen we een gok om zo,n mooie candy te winnen je kaart alleen al is super

    fijne avond en groetjesssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog! Natuurlijk wil ik graag een gokje wagen op die mooie magnolia...wie niet:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Proficiat Marianne met je blogverjaardag en zoveel volgers!!
    Leuk dat je een candy weggeeft, maar ik gun anderenen een kansje. Ik stempel nl. niet zoveel.
    Ik wens je nog heel veel nieuwe volgers, want je blog is altijd erg leuk om te bezoeken!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Gefeliciteerd met het winnen bij EHI blog, het is dan ook een prachtige kaart! Ook super dat je op zo'n korte tijd al zoveel volgers hebt! Maar jouw kaarten zijn dan ook altijd toppers.
    Ik dacht trouwens dat ik al had meegedaan met jouw super leuke Candy, maar blijkbaar niet, oeps! Met zo'n mooie prijs wil ik natuurlijk ook meedoen en ik heb hem dan ook op mijn blog gezet! :-)) Bedankt voor de kans!
    Liefs, Mieke x

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hello again Marianne, I finally made it back Lol.

    Congrats on your blogaversary & sooo many followers, but I can see why x

    Thanks for the chance of winning this Gorgeous stamp x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hoi Marianne,

    Gefeliciteerd met je blogverjaardag, super zoveel volgers in 1 jaar tijd!

    Graag wil een meedoen met de verloting van de candy, ik heb je instructies opgevolgd.

    Groetjes Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hoi Marianne,
    Wat een leuke Candy. En ja, daar wil ik wel een kansje op wagen.
    Ben sinds kort in de ban geraakt van de Magnoia stempels.
    Maar aangezien ik nog niks heb van Magnolia is dit natuurlijk een mooie kans en die ik niet willaten schieten.
    Dus wie weet.
    Je blog ziet er super uit en ik zal er zeker vaker op komen kijken zodat ik er inspiratie kan opdoen.
    Veel plezier met deze Blog en deze Candy en natuurlijk met kaartjes maken.
    Groetjes Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hoi Marianne, Na hele lange tijd van afwezigheid, ga ik het toch weer proberen om een kansje te wagen voor deze mooie candy.En natuurlijk bedankt voor je bezoekjes op mijn blog en je reacties.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Gefeliciteerd Marianne met je 1e blogverjaardag.Super dat je al zoveel volgers hebt!
    Ik wil heel graag meedoen met je candy.De link staat al op mijn blog!

    Liefs Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hoi Marianne,

    Wat een leuke candy. Hier doe ik graag aan mee.
    Volger ben ik al en de candy heb ik in de sidebar gezet.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Je maakt ook zulke mooie creaties, daar moet je gewoon mee kunnen winnen. Ben dol op magnolia's, maar ik heb er nog maar een paar, dus voor deze ga ik heel graag een poging wagen. Bedankt voor de kans om leuke hobbyspulletjes te winnen.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Bij toeval kwam ik op je blog. Dan heb ik toch het afgelopen jaar wat gemist. Maar het was al een dramatisch jaar. Dat gaan we nu beter doen. Natuurlijk ben ik volger geworden. Wat een mooie dingen maak je en ik vind je kaartje van je één jarige blog zo leuk. Heel origineel. Ik was eigenlijk stom verbaasd dat je in 1 jaar tijd over de 200 volgers had gekregen. Tja, je bent goed of je bent het niet. Op naar het tweede jaar.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Hoi Marianne,
    Een jaar alweer. En wat maak je een mooie dingen. Natuurlijk wil ik ook met de candy meedoen.
    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hi Marianne. Wonderful candy. I would love to have a chance, I've linked to mu sidebar and I'm already a follower.
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Congratlations!!

    Thanks for giving me the chance! I've posted the chandy in my sidebar and I flollow your fantastic blog!

    Hugs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Hey,

    Ik ben via via op jou blog terecht gekomen en heb al hulp gevonden voor van jpg naar een png te gaan;

    Super bedankt daarvoor en ik keek verder en zag dan deze candy staan. Natuurlijk wil ik mijn kans wagen.

    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Lovely candy. Thank your for giving us the chance to win these goodies.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Hello Marianne
    I think it´s a god idea to make a card for your blog birthday. i will love to win you slik. i have maked a link to your site..

    Love Malene

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Hello Marianne
    I think it´s a god idea to make a card for your blog birthday. i will love to win you slik. i have maked a link to your site..

    Love Malene

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wonderful card!! Congratulations from Norway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Happy Blog Birthday!! Thanks so much for a chance to enter for this adorable Tilda stamp, I have added her to my sidebar.
    Fiona x

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Hi Marianne,beautiful card,beautiful colors,super Tilda stamp.I discovered your by chance and immediately became your follower. I will follow you willingly constantly, the cards you make are wonderful ... I have a lot to learn from you and my blog is new born ... if you go to visit I'll be very happy.Thanks for the chance to win these great prizes.
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Oi Marianne !!!

    Conheci o seu blog através do blog da Karin. Amei os seus trabalhos!!! Parabéns pelos seguidores numerosos e pelos seus trabalhos. Obrigada por compartilhar conosco. Obrigada pela oportunidade de ganhar esse doce maravilhoso. Coloquei o seu doce na barra lateral direcionando para seu blog.

    Parabéns pelo aniversário do Blog.

    Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Oi Marianne, adorei conhecer seu blog, muito lindo e inspirador.
    Obrigada pela oportunidade de participar do seu lindo sorteio.
    Coloquei na barra lateral.
    Um beijo, Fique com DEUS.
    Parabéns pelo aniversário do blog, muito sucesso.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Hoi marianne

    wat heb je al veel reacties op je candy
    zo zie je maar weer hoe je blog wotdt bekeken
    volgers was ik al, ga zo door

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Hoi Marianne,

    Gefeliciteerd met je 1 jarig blogger-schap!

    En wat heeft dat jaar leuke dingen opgeleverd! Ik ben nu een week 'blogger' en ben benieuwd wat er nog komen gaat!

    Gr, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Hai Marianne, ik heb je blog net gevonden en bij het struinen op je blog kwam ik deze post tegen! Wat leuk dat je je blogverjaardag met ons wilt vieren! Ik doe gezellig mee hoor, zal hem zo gelijk op mijn blog plaatsen. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Vanaf vandaag ga ik je volgen, ben eerlijk gezegt niet z n hele fanatieke volger, maar ik doe mijn best. Ik wil je van harte feliciteren alweer 1 jaar en 200 volgers, dat zijn er 185 meer dan bij mij.
    Leuke kaart en een leuke candy, wil graag een gokje wagen. En ik ga eem mailtje sturen voor de naamstempel want ook die vind ik SUPER. Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Marianne ik zou ook wel graag willen meedoen aan deze candy.
    'k Maak alles daarvoor meteen in orde.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog en dan nog zoveel volgers, daar ben ik nog maar een piepkleintje tegen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Gefeliciteerd met jou eenjarig blog en zoveel volgers.Een heel leuk kaartje heb je daarvoor gemaakt :-) Ben al langer volger maar maak graag een gokje op de candy , bedankt hiervoor
    Lieve groetejs , Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Oi Marianne, a amiga Edilza me indicou seu blog e adorei conhecê-lo
    Obrigada pela oportunidade de participar do seu lindo sorteio.
    Coloquei na barra lateral.
    Um beijo.
    Parabéns pelo aniversário do blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. SPERIAMO CHE LA FORTUNA SIA DALLA MIA PARTE MA DI SOLITO E' DALL'ALTRA

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Hallo vriend!
    Ik liep via het internet en kwam op de blog, die mij blij!
    Ik werd lid van de bloggers, nr. 683, komt bij mij op bezoek ook mijn blog staat vol met afbeeldingen en sjablonen, en al snel ben ik de voorbereiding van een veel verwennerij ... ah, is min
    ha volger en mijn blog in je blog lijst, dus je kansen vergroten op het moment van de trekking!
    Je wacht hier .. bjus
    JANE
    http://artesdajanemarcia.blogspot.com
    http://www.facebook.com/artesdajane
    https://twitter.com/ #! / jmarcia8

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Hi Marianne,
    Congrats on your blogaversary.
    Your cards are so beautiful.
    Thanks for the chance.
    Hugs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Oi Marianne, é um prazer conhecer o seu blog e poder participar do sorteio. Suas criações são lindas. Parabéns pelo aniversário do blog.
    abraços,
    Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Marianne, ik vlog je blog nog maar een paar weken. Toch heb ik deze candy gemist.. Graag wil ik een gokje wagen voor deze leuke stempel. Nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je blog. Daar moet ik nog bijna een jaar op wachten haha

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Hoi Marianne,
    Ik doe weer graag mee met je candy!! Gefeliciteerd dat je alweer 1 jaar een blog hebt! De tijd gaat hard voorbij he. Leuk dat je een candy doet.
    Gelukkig kan ik nog net mee doen..
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne