donderdag 1 maart 2012

Be yourself everyone else is taken.

Vandaag een kaart met weer een stempel van The paper Shelter en deze heet Punklolly.
Ik heb de indeling al eens eerder gemaakt, maar ik vind hem erg mooi.
Heb er nu de sketch bij gemaakt en die doe ik er voor jullie bij zetten.
Voor als je eens zin hebt om hem te maken.
De blaadjes onder haar zijn van Tim Holtz.
Ik vind deze wel moeilijk om in te kleuren vooral dat haar, omdat het z'on aparte kleur is.
Maar met een punk meisje mag dat, dacht ik zo maar.
Hoop dat jullie hem leuk vinden en een fijne dag.



40 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer fleurig uit.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw hij spettert van mijn beeldscherm af, wat een geweldige kleuren, schitterend ingekleurd prachtige kaart en wat een schitterende sketch, dank je wel daarvoor.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Marianne, wat ontzettend mooi, fleurig en kleurig!
    super, en fijn dat je de schets op papier hebt gezet! Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart,en zo mooi ingekleurd de kleuren zijn heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh wat een onwijs leuk kleurig kaartje zeg!! als dat niet een lentegevoel geeft:))

    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een prachtige kaart! Supermooie kleuren en stempel, toppie!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Marianne!! Erg lieve kleurtjes... en schitterende tekst!!!
    Bedankt voor de sketch...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super vrolijk kaartje
    en die haren zijn erg leuk in die kleur .past er goed bij .


    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuke sketch en ik neem hem graag weer mee:0) Je kaart vind ik ook super leuk met al die vrolijke kleuren! Mooie tekst en de digi is weer prachtig ingekleurd! Kortom een briljant geheel Marianne!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker hip kaartje leuke kleuren gebruikt.
    En bedankt voor de mooie sketch.
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marianne,
    Woooooow, wat een SPETTERENDE kaart.....SUPER.
    Vraagje.....ik ben op zoek naar die metalen hoekjes. Weet jij waar ik die zou kunnen kopen?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, dat is een lekkere drukke kaart. Er is zoveel op te zien en de kleuren spetteren van mijn scherm. Knap gedaan hoor... echt een hele hele mooie kaart!!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje weer Marianne. Super vrolijk word ik hiervan.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is inderdaad een mooie sketch Marianne. Die ga ik onthouden. Verder inderdaad heel fleurig. Van dit afdrukje in deze kleuren moet je natuurlijk houden maar er zullen vele tieners zijn die dit helemaal te gek vinden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi gedaan Marianne!
    Handig die sketch erbij.
    Groetjes adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ha Marianne,

    wat een mooie kaart is dit zeg! En wat ben je goed in het bedenken van sketches. Echt super. Ik ga binnenkort eens even alles opslaan op mijn computer, dan heb ik altijd inspiratie om te beginnen....
    Je kleuren zijn supergewaagd en hel leuk!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind hem hartstikke mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een snoepie van een kaart is dit en wat een mooie kleuren.Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart! De stempel vind ik echt geweldig.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ENIG!!!! Wat een heerlijke kleuren en gave sketch, ik heb hem opgeslagen! Bij mijn kapper zien de dames er ook wel eens zo uit, lachen!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauwww wat een kei gaaf kaartje en stempeltje, geweldig die kleuren!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldige kleuren weer. Heerlijk.
    En wat een stoer stempeltje. Het kleurwerk is zo leuk gedaan.Past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lekker fleurig . . . .een prachtig geheel is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi marianne,
    wat weer een fleurig kaartje,
    zo mooi gemaakt!
    Mag ik vragen waar je het hoekornamentje vandaan hebt?
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lekkere felle kleurtjes, ik wordt er helemaal vrolijk van gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een supergave kaart. Wat leuk die felle kleuren, ik hou er wel van. Ben gelijk je volger geworden, want ik wil wel vaker van je creaties genieten. Ze zijn fantastisch:) Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kleuren en prachtig ingekleurd!!! Ook superleuke afwerking!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een hele mooie kaart Marianne ne je stempels is gaaf. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke kaart en die kleur haar kan prima bij Punklolly, het past allemaal mooi bij elkaar. Leuke tekst ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Supergaafffff!!!!!! Die kleuren.....helemaal te gek gewoon!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een beauty is dit weer Marianne, erg knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Erg mooi!!! ook leuke kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hele mooie kaart,lekker vrolijk van kleur en je hebt Punklolly super gaaf ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat onwijs mooi die roze haren ! Prachtig kaartje en een op en top Marianne creatie. Knuffie Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een fleurige kaart. Ik vind haar haren supergaaf!!! Leuke sketch ook en prachtig papier. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow wat een super kaart, erg gaaf dat haar!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautifully bright and lots of lovely texture. Fabulous sketch too. I do love your sentiment! How true! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hey Marianne,

    Wat een superleuk en vrolijk gekleurde kaart.

    En wat een geweldige mooi schets, die ga ik zeker t.z.t. eens gebruiken, bedankt.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een hele mooie kaart! Wat een vrolijke kleuren en een schattige afbeelding! Ook de sketch vind ik super en die ga ik opslaan, bedankt ervoor! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne