dinsdag 13 maart 2012

Bedankt

Heb een kaartje gemaakt met weer een Paper shelter stempel en de heet FaeryEmma.
Ik ben helemaal verliefd op die stempels, zo mooi getekend.
Het lijstje wat er op zit heb ik eerst gemaakt en dan er op geplakt.
Randje is een Martha Stewart pons en de rest is wel bekend.

En ik ben weer aan het oefenen geweest met de stempels en die zet ik er ook weer voor jullie bij.
Ik ben er zelf achter gekomen hoe ik een png maak, dat wist ik nooit maar anders kreeg ik die bloem niet goed in die onderste stempel.
Ben inmiddels aan het werken in powerpoint, word,  paint en paint shop pro.
Als het eindresultaat maar goed is.
Veel plezier weer met de stempels.







45 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleurtjes weer op je kaart .en de stempel is ook heel leuk .
    Goed hoor al je tekst stempels denk dat daar ook aardig wat tijd in gaat zitten??

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo marianne,wat een mooie kaart heb je gemaakt en de digi's zijn weer leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi vrolijk kaartje.
    Je bent goed bezig met de stempels.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig vrolijk kaartje. Ik vind hem weer geweldig en het zijn inderdaad hele schattige stempels.

    Bedankt weer voor de digistamps. Knap hoor, hoe je dat uitgezocht krijgt!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk vrolijk kaartje met inderdaad een hele leuke afdruk erop.
    Knap gedaan die tekstdigi's...ik sla ze op BEDANKT!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke fleurige kaart weer hoor
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vrolijke kaart Marianne. Leuk idee zo dat stempeltje in een lijstje!
    Ook de teksten zijn gaaf, ik heb ze meegenomen! Bedankt hoor.
    Lieve groetjes,Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze stempel is zeker leuk!!
    Vrolijk kaartje:)
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een herrlijk vrolijk kaartje hele mooie details gebruikt en leuk van kleur.
    bedankt voor je digi,s ze zijn erg mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Lekker vrolijk! Bedankt voor je stempels, ze zijn weer erg mooi!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje Marianne!!! En wat zijn je stempels prachtig!!! Dank je wel.....zal ze vast gaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kaartje marianne
    prachtig weer die kleuren. Bedankt voor de mooie digi's ik heb ze opgeslagen

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje karin en nog bedankt voor je stempels, vind het heel erg lief....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw deze is leuk wat een gave heb jij om ons zulke mooie creaties te laten zien geweldig liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk en fleurig kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie vrolijke kaart Marianne! Een hele mooie lijstje heb je gemaakt rondom de leuke stempel!!
    Ook je tekst digis zijn super!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ha die Marianne
    wat een heerlijke vrolijke kaart! prachtig ingekleurd! weer bedankt voor de gave digi's :0))
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijke kaart Marianne!!! Erg leuke details weer....
    Enne bedankt voor de super mooie tekstdigi's!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superkaart! en wat een leuke stempel! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een ontzettend gezellige en kleurige kaart heb je gemaakt. Inderdaad een superleuke stempel.
    Gaaf ook je stempels, heel erg bedankt daarvoor!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marianne, lekker vrolijk kaartje. Gaaf gedaan en een erg leuke stempel.
    Mooi gekleurd ook.
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer zo'n knappe kaart!!! Mooi gedaan hoor! En weer bedankt voor de digi's!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke stempel! En mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart en zulke mooie kleuren, super gedaan Marianne!! Echt toppie!!!
    Bedankt voor je stempeltjes, ik heb ze meegenomen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie vrolijke kaart.
    Wat zijn die stemppels mooi gemaakt allemaal, erg knap hoor.
    Ga ze ook een keer gebruiken als dit mag.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige kaart, vindt de kleuren helemaal super.

    Mooie digi's heb je weer gemmakt.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super leuke. vrolijke kaart Marianne en digi's zijn ook super, heb ze ook overgenomen, dank je wel, van die bloem heb ik de stempel.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is dit weer een prachtig kaartje Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super vrolijk gekleurd kaartje is dit weer, helemaal mooi!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi hoi Marianne,
    wat een pracht van een kaart!
    Ook je stempels zijn weer van harte welkom!
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterend kaartje!!! Mooie kleurtjes!! Je heb je stempel (wat is die leuk zeg!!) ook supermooi ingekleurd!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een lekker gezellige kaart en wat een vrolijke kleuren weer en ik ben toch weer blij met je stempeltjes ik heb ze natuurlijk weer opgeslagen, ik hoop dat we ooit eens een workshop krijgen van je over de stempels , heel erg bedankt weer , gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een hele vrolijke kaart, Marianne!
    Erg leuke details en super stempeltje (natuurlijk)! ;D
    Ik ga toch even die kale eind cijfers 00 even verhelpen!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie kaart jij gebruikt altijd van die vrolijke kleurtjes daar hou ik ook van.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke digis en wat een echt Marianne kaartje weer, zo heerlijk vrolijk en leuk met dat bloemetjeslint langs de randjes. Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marianne,

    wat een leuke fleurige kaart heb je gemaakt! Kan me voorstellen dat je de stempels erg leuk vindt. Ze stralen ook iets blij's uit.
    En bedankt weer voor de digi's. Echt ontzettend leuk dat je er zo'n lol in hebt om ze te ontwerpen..

    Groetjes en bedankt voor je reacties op mij kaarten!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Marianne, your cards are lovely. There seem to be a few Marianne's in blogland so we tend to put something after our names for example there is Marianne MW and I use my blog name Marianne's Craftroom, just to save confusion when entering challenges. You may want to do the same. Marianne's Craftroom x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Marianne.

    Je kaart is weer mooi gemaakt ,en de stempels zijn ook prachtig ik ga ze zeker eens gebruiken dan kom je ze nog wel eens tegen op een kaart van mij.Dat mag toch wel
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beautiful card Mariianne, so colourful
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ze heeft er een hobby bij! Maak er een winkeltje van en verkoop ze! Wat een vrolijke kaart weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtig kaartje weer Marianne, geweldig mooie kleurtjes ook.
    Je stempels zijn ook super, je ziet er vast wel eens verschijnen op een kaartje van me. Dankjewel
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heerlijk kleurrijke kaart!!

    Bedankt voor de digi's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een mooie kaart, en wat een super leuke digi's.
    Heb ze meegenomen.
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne