zaterdag 3 maart 2012

Fijne Kerstdagen

Vandaag weer een kaartje voor de NKU.
Het is een kerstkaart geworden en weer in het blauw.
Deze keer is de sketch van Judith, dit lijken simpele sketchen, maar in de praktijk kunnen ze nog aardig moeilijk zijn. Ik moet de dames van elke kaart een feestje bedanken, want het is hun idee.
Ik heb de workshop 26 van dat frame gemaakt, maar dan omgedraaid.
Dus bij hun zijn de randen bol en bij mij de binnenkant, dat ging prima voor deze sketch.
Ik kon op deze manier mijn bloemen onder elkaar schuiven.
Ik heb een stempel van Marianne design gebruikt en dit is Don skating.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en een prettig weekend.



34 opmerkingen:

  1. Hai Marianne,

    Wat een super leuke kaart!!! Heb zojuist ook de sketch gezien bij de NKU en zodra ik tijd heb ga ik ook met deze leuke sketch aan de slag!

    Liefs suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart,ik ga ook aan de slag voor deze challenge.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een prachtige kaart!! Mooie kleuren, ik vind em helemaal top! Hij was idd niet erg makkelijk maar wel erg mooi!
    Fijn weekend,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is prachtig geworden zeg . . . mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een mooie kaart wat een mooie kleuren fijn weekend Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een erg leuke kaart mooie kleuren en super bloemen .
    fijn weekend
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie leuke kaart,ook de sketch ziet er weer leuk uit
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,

    Erg leuk kaartje hoor! En wat knap dat je gewoon doorgaat met de kerstkaarten! Je hebt wel gelijk: de stress eind van het jaar zal een stuk minder zijn hahah! Leuk gedaan!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart in super kleuren!!!! De schets is nog best pittig, ga wel proberen om mee te doen als ik het potje tijd kan vinden!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje Marianne
    en wat een gave sketch

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuke kaart en de bloemen zijn zo ook heel mooi! De kaart hiervoor is ook een beauty.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben niet zo van de kerstkaartjes in maart, maar de kleur is weer schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is echt weer superleuk! Wat een mooie bloemen en prachtige kleuren! Ik vind hem keigaaf!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marianne,
    HEERLIJK om hier ook weer een kerstkaart te zien. Het kaartje is SUPERS.....de kleuren en de bloemen.....werkelijk SCHITTEREND.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En ze gaat dapper door met de kerstkaarten maar het is weer een plaatje hoor!!!!! Weer in die schitterende kleur, geweldig gedaan!
    Groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw hij is mooi zeg, en ik blijf de bloemen geweldig vinden.....

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hihihi..ben het met je eens.... ze zijn echt een uitdaging die schetsen. Je hebt er wel weer een superschattig kaartje meegemaakt zeg ! Prachtig. Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marianne, Deze is ook weer heel leuk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi marianne,

    Leuke kaart! Je hebt me wel op een leuk ideetje gebracht. Ik heb deze stempel zelf ook. Dit omdat mijn collega (mijn manager/Chef) in Augustus 50 jaar wordt, en hij in de winter veel schaatst. Een kleine verkoeling voor de warme dagen niet waar hihi.. Leuke kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw zeg, wat mooi!!! Wat slim om het andersom te maken, ziet er super uit!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    En mooie kleuren.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Marianne,
    wat een schatje is deze kaart weer!
    Die kleur vind ik ook zo mooi!!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kerstkaart, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marianne,

    je ekrstkaart vind ik prachtig. Leuk om te zien dat met dezelfde sketch zoveel verschillende kaarten gemaakt worden. Ik ben vanmiddag bezig geweest met dezelfde sketch en een totaal andere kaart. Komt binnenkort wel op mijn blog en bij de NKU.

    Groetjes en fijne zondag!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi gedaan, en dat blauw is heel mooi, is eens wat anders dan rood en groen voor kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wonderful colours and flowers on this pretty card, Marianne! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi kaartje ben helemaal van deze kleur, echt schitterend.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterend kerstkaartje Marianne.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauww vind je kaartje weer heel leuk geworden, het is inderdaad een hele leuke sketch, apart ook dus best een uitdaging.
    Vind dat je hele mooie kleurtjes hebt gekozen.
    Wens je nog een hele fijne zondag toe.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel, heel, heel erg mooi: ik vind de kleur geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne