vrijdag 30 maart 2012

For the greatest dad in the whole world....

Vandaag een vaderdagkaartje met een Momanning stempel.
Hij heet strong man
Ik heb de stempel er bij gezet, want die had ik er voor gemaakt.
Stempel is alleen niet voor iedereen te gebruiken want er moet een woord naast.
Heb weer mijn vlaggetjes nestabilitie gebruikt en de bloem is van Crealies.
Met deze kaart wil ik ook meedoen aan de wedstrijd bij elke kaart een feestje.
Het moet gewoon grappig zijn deze week, daar voldoet deze kaart wel aan geloof ik.
Verder een fijne dag allemaal.


37 opmerkingen:

  1. Hahahaha Marianne daar was die dus voor, hij is helemaal geweldig geworden, mooie kleurencombinatie,en die stempel is helemaal top.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een leuke kaart zeg !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super stoere kaart heb je gemaakt..top!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door drukte de laatste dagen niet op je blog geweest, maar super mooie kaarten heb je weer gemaakt. whii zeker die laatste!! whaa moet er erg om lachen!!
    Prachtig gedaan Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja de stempel is zeker grappig hahaha. En een leuke kleuren combi is het.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart leuke stempel
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,

    geweldig kaartje weer zeg, super!!!!
    Alleen... ik denk dat je de uitdaging bij EKEF niet helemaal goed gevolgd hebt want het is een kleuruitdaging... met als optie een grappig kaartje.... en de kleurtjes die je moet gebruiken zie ik niet echt op jouw kaartje..... maar je hebt nog t/m maandag de tijd om een nieuwe te maken hoor!!! LOL
    Fijn weekend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En of hij grappig is heel leuk gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Marianne!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie en funny kaart Marianne, petje af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt heel gaaf Marianne! de digi neem ik weer mee:0) thanxx
    Grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geinige kaart Marianne
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou deze kaart is zeker erg leuk.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een stoere mannenkaart Marianne ik vind hem hartstikke leuk liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een spierbundel, een enige kaart Marianne en je paarse hier onder is helemaal een dotje!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja super is die .vind hem inderdaad grappig en de tekst past er goed bij ..

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toffe krachtpatser staat er op, mooie kleuren voor een mannenkaart...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wahaha..wat een krachtpatser hahaha...maar eh...wel een supertop kaartje meis ! Knuf en een hele fijne vrijdag, xxx Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave kaart! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is zeker grappig ook mooie kleurencombinatie.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele grappige mannenkaart in een mooie kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marianne,

    erg leuk weer! Heb zelf deze stempel ook al gebruikt en die doet zeker een glimlach op gezichten komen.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi, hi, die is geinig.De stempel heb je ook mooi gemaakt, maar helaas heb ik daar niets aan...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een stoere bink Marianne. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt een mooie mannenkaart ik vind hem weer geweldig en natuurlikweer de kleuren ja dat is iets voor Marianne, gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is niet alleen een grappige en stoere kaart, Marianne, maar je hebt de kleuren ook mooi uitgekozen. En de combinatie van jouw digi stempel met de extra letters is helemaal geweldig!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super leuke kaart!!! Hele leuke stoer man en je tekst past er geweldig bij! Ook een hele mooie design van je kaart! Leuk gedaan met de letters, een idee die ik zal proberen om te onthouden! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wahaha, wat een stoere vent, nou Marianne grappig is ie zeker!!! Je hebt weer prachtige details en embellishments gebruikt. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke en grappige kaart!! Bedankt voor de digi tekst. Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi hoi Marianne,
    ik vind het kaartje supergrappig, dus wie weet!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook al voldoet ie qua kleur niet aan onze uitdaging van deze week het is een geweldige kaart Marianne, zeker in combinatie met deze geweldig geinige digi!!
    Super hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohhh...wat zonde dat ik deze prachtige kaart niet mee kan doen voor de prijs :( Helaas komen je kleuren niet overeen met die van de uitdaging (al vind ik ze wél erg mooi samen). De layout is ook super en de tekst in combi met de stempel...

    Wel fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!, volgende keer beter?!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind de kaart inderdaad erg grappig, moet er gelijk om lachen... Ook mooi kleurgebruik!
    Liefs, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne