zondag 11 maart 2012

Happy Holidays

Vandaag toch weer een kerstkaart.
Heb er ook weer een sketch bij gezet, maar mijn middenrand is iets breder geworden.
Dus hij klopt niet precies met mijn gemaakte kaart.
Deze keer met een stempel van The paper shelter en hij heet WinterPrincess.
Ik heb verder de bloemen en takken van Marianne design gebruikt.
De rand erachter is een Martha Stewart pons.
Ook heb ik weer wat stempels gemaakt, dus voor degene die ze leuk vindt, veel plezier ermee.
Fijne dag allemaal.












42 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi Marianne.
    En wat een leuke digi's.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie cirkelteksten Marianne heb ze meegenomen, dank je wel.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Marianne, het is weer geweldig en bedankt voor de mooie stempels, liefs Jetty xxx
    Ps, kun je een mooie stempel voor ons maken met 70 jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Marianne echt schitterend.Wat worden jou volgers allemaal verwend door jou met al die leuke stempels dank je wel ik ga ze allemaal wel een keer gebruiken liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat worden we weer verwend op de zondagmorgen:0) weer een prachtige kaart a-la-Marianne en deze digi's zijn ook te gek! bedankt, ik neem ze graag mee!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marianne, wat een prachtige kaart weer. Dank je wel dat je ons steeds weer verwend met mooie sketches en leuke tekststempels. Die gaan we zeker gebruiken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is wederom erg mooi! Erg mooie kleurencombi heb je dit keer gekozen.
    Je stempels zijn super, wat leuk dat je dit met ons wilt delen: bedankt!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart!! Wat heb je weer mooie kleuren gebruikt... schitterende bloemen en een leuk plaatje! En dank je wel voor de leuke digi teksten.... die gaan zeker van pas komen, dus ik bewaar ze allemaal :-))
    Fijne zondag!
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een prachtige kaart Marianne en een hele mooie schets. bedankt voor de stempels ze komen vast wel een keer van pas.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi marianne

    Hij is weer helemaal leuk .goed hoor al weer een kerst kaartje.

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een supermooie kaar gemaakt! Prachtige kleuren! Bedankt voor de schets en de stempels!!
    Fijne zonnige zondag!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bjoetie is dit weer geworden !
    En wat verwen je ons weer en een mooie sketch en leuke digi's.......super gewoon !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi lieverd, dank je wel voor de 70stempel,ik heb dit jaar 3 mannen die die 70 jaar worden hhihihihiii...bedankt!!!!liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart weer Marianne!!! Helemaal jouw stijl!!!
    Bedankt voor de sketch en de schitterende digi's!!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart en de digi's daar zijn we blij mee.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Marianne,
    Wat een PRACHT van een kerstkaart.....de kleuren zijn zo MOOI bij elkaar.
    De digi's heb ik opgeslagen in een M9999-mapje ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje weer Marianne, super1

    BeantwoordenVerwijderen
  18. superleuke kaart marianne en de digis ook al zo leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marianne
    wat een schitterend kaartje, je gaat lekker met je digi's deze zijn ook weer erg leuk...dank je wel
    Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi hoi marianne!
    Goed bezig!
    leuk die digistempels!
    Het kaartje is weer in de favoriete kleur!
    Prachtig gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gave kaart Marianne en weer zulke leuke stempels, we worden verwend!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie kaart is het weer, ja en de digi stempels die heb ik weer lekker opgeslagen, weer bedankt hoor gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige Kerstkaart, ik vind de kleur erg mooi, en bedankt voor je leuke digi's ik heb ze meegnomen.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig mooie kaart!!!! Wat een prachtige kleuren!!!!!
    Je tekststempels zijn ook super, ik sla ze op, dank je wel!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een superkaartje heb je weer gemaakt, die kleur hè......ik blijf het zeggen hoor: TE GEK.
    Dankjewel weer voor je digi's, ik heb een speciale map"Marianne" gemaakt, haha.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou ja zeg, Marianne. Wat een prachtige kaartjes heb ik gemist. Het zijn stuk voor stuk schatjes net als dit kaartje. WOW wat een prachtig geheel met mooie details en kleuren en het stempeltje.......om verliefd op te worden. Wat ben jij een lieverd dat je zomaar je prachtige "stempels" met ons deelt! Bedankt hoor!! Ze staan al op mijn pc, hahah. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Marianne, wat ben jij lekker bezig zeg. Mooi is deze kaart ook weer geworden. En bedankt voor je leuke tekststempels. Heel bruikbaar. Ik ga ze bij mezelf in een mapje plaatsen en zeker een keer gebruiken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een mooie kaart Marianne. Vind de kleuren ook erg mooi. Leuke details! En bedankt voor de leuke tekstdigi's.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie kaart met een hele leuke stempel! Mooie details en een leuke sketch. Wat heb je ook leuke digi stempels gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel leuk kerstkaartje , je hebt hele mooie kleuren gebruikt.
    Bedankt voor de prachtige digi's.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterend kaartje met schitterend schets. Knuf, xoxo, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marianne,

    wat een leuke kaart. Ik ben weg van die kleur. En dan als kerstkaart heel erg origineel!
    En je digi's. Heel erg bedankt daarvoor. Ze zijn heel erg leuk en altijd te gebruiken...
    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is een mooi kaartje! Reuze bedankt voor de leuke digi's!!

    groet, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Marianne, wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Super.!!! Mooie kleuren. Fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Awww this is so cute and gorgeous too Marianne.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marianne,

    via via op je blog gekomen. Ik verbaas me erover dat ik nog steeds hele mooie blogs tegenkom waar ik nog nooit ben langs geweest. Je superleuke digi's heb ik meegnomen. Hartelijk dank ervoor. En kom ik nog een leuke tip bij je tegen om mooie bloemen te maken met de creatabels. Die dingen die in het midden zaten. Superleuk want ik heb allebei die mallen. Ga ik zeker proberen. Ik zie dat je in Den Helder woont. Ik woon juist helemaal in het zuid-westen ( Zeeland) maar ik ben wel een keertje bij jullie superleuke scrapwinkel geweest en ik had vroeger een vriendinnetje in Den Helder toen ik nog kind was.

    groetjes uit een zonnig Zeeland van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. prachtige kleurrijke kaart
    en wat een leuke digi's weer .
    Heb ook weer even je sketch opgeslagen
    Bedankt weer
    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke digi's. MAAR voor de jongere generatie (onder de 50) wel wat ouderwets. zou ik een andere afbeelding kiezen, beetje hipper.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat is die weer leuk Marianne, en wat een leuke digi's.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een moois laat je allemaal zien en geef je weg! Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne