zaterdag 24 maart 2012

Happy springtime

Vandaag een lentekaartje.
Heb dit keer voor een driehoek gekozen om er in te verwerken.
De tag is dus ook in een punt verwerkt, wou eens wat anders als een rechte tag.
Heb de sketch er ook voor jullie bij gezet.
Wil je de stempel hebben dan kan je die hier downloaden.
Vlinders zijn van Cheery Lynn en de bloem is van Crealies.
De bloemenmand is van Marianne design.
En  met deze kaart wil ik meedoen bij de EHI, daar vragen ze dit keer om een voorjaarskaart.
Hoop dat jullie hem leuk vinden en een fijne dag verder.



29 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje Marianne,mooie details erop, leuke sketch heb je gemaakt, weer eens wat anders, neem hem mee hoor en ook je ook digi, dank je wel maar weer.

    Fijn weekend,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi lentekaartje leuk die tag in een punt leuke schets ook, die neem ik graag mee ook de digi superbedankt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk voorjaarskaartje, super kleurtjes ook, en wat een leuk idee van die driehoektag, helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje weer, heerlijke voorjaarskleurtjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is supergaaf meis ! Door de kleuren krijg ik een voorjaarsgevoel. Wat leuk dat je meedoet bij EHI, ik wens je heel veel succes. Knuffie, xxx, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is ook erg leuk Marianne !
    Weer eens wat anders met een punt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, Marianne. Leuk model en kleuretjes!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Marianne! Mooie kleuren en leuk model en ontwerp....
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat apart met die driehoek. Leuk hoor.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer eens wat ansers . . .een driehoek. lekker fleurig kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Marianne en schitterende kleuren. Hier word je vrolijk van.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk apart kaartje is het weer geworden .
    super .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart en een leuk idee zo`n
    driehoek is weer eens wat anders
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een feestje om je blog te bezoeken, super leuke kaart, heel apart!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marianne,
    Van dit PRACHTIGE kaartje word ik helemaal HAPPY en wat is je tag SUPER ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk kaartje met deze mooie voorjaarskleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooi kaartje Marianne
    Super leuk zeg die driehoek
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie kaart, heel erg leuk met die driehoeken, is een keer wat anders.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ahhhhhhh, hier word je toch vrolijk van!! Geweldig kaartje heb je gemaakt! Ik snap wel waarom ze jou in en DT willen hebben.....

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een vrolijk kaartje, en leuk model zo met de driehoek.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lekker lente kleuren heerlijk vrolijk ik vind je kaart super xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie creatie, papier vind ik ook supersss

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel leuk en prachtig voorjaarskaartje Marianne. Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooie kaart! Prachtige details, leuk met het bloemenmandje op de label! Ook een hele mooie sketch, die sla ik ook meteen op, bedankt ervoor! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een schitterende creatie heb je weer gemaakt Marianne! wat maak je toch super gave sketches:0) Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    fijne zondag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Marianne ik zie dat ik een beetje in de war was gisterenavond ik dacht dat ik op deze kaart had gereageerd maar per ongeluk is hij bij de vorige kaart beland.Maar dit is echt een prachtige kaart de sketches zijn heel mooi, ontwikkel je die allemaal zelf? Als dat zo is vind ik je helemaal een kanjer liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart is dit geworden en ook die sketch erbij.
    Erg leuk en ga hem onthouden om ook een keer te maken.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marianne,
    allereest gefeliciteerd met je DT-schap....veel plezier in dat team.
    deze kaart is heel erg mooi gemaakt. geweldig met die vlaggen/label.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne