vrijdag 9 maart 2012

Merry Christmas

Vandaag een kaartje in het zwart wit en met de potloden ingekleurd.
Ik wil met deze kaart meedoen bij de derwent club, heb potloden kan er nog niet zo mee overweg, maar met oefenen moet het lukken. Ik heb deze op aqaurelpapier gedaan en dat lukt toch al beter.
Heb voor deze keer maar weer een kerstkaart gemaakt,moet ook doorgaan.
En ik wil meedoen bij de crazy meiden club, want ik heb de sketch aangehouden die door Helma gemaakt is.
Ik zet de sketch er weer bij voor jullie.
De bloem is van Crealies en de hoekjes Van Cheery Lynn.

Ik heb heel veel vragen gekregen hoe ik de tekststempels maak, maar dat vind ik nu nog te moeilijk om uit te leggen. Ben zelf ook nog in de oefenfase.
Maar ik beloof jullie zo gauw ik het weet maak ik er een workshop van.
Maar dat kan nog wel een tijd duren want ik zit nog tussen verschillende programma's te werken en dat moet ook in één programma kunnen. Anders snappen jullie er niets van.
En een workshop moet wel duidelijk zijn.
Ik zet er wel weer drie voor jullie neer, die heb ik gisterenavond nog gemaakt, de laatste vind erg leuk.
Hebben jullie niets aan, maar die wil ik wel voor jullie maken met namen er in.
Stuur me dan maar een mail.

Groetjes Marianne







31 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Marianne,
    Wat een schitterende kaart
    heel mooi dat zwart/wit

    Een fijne dag
    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,

    Die kerstkaart is weer erg leuk !
    En je tekstjes natuurlijk ook.
    Ik kijk al uit naar je workshop.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Kerstkaart in het zwart/wit.
    Leuke tekststempels heb je gemaakt, ben benieuwd naar je Workshop!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent&Prisma.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt ik vind het toch wel moeilijk zwart-wit,en de test cirkels zijn ook leuk.Je bent wel creatief bezig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi marianne.
    je zwart wit kaartje is prachtig .

    en die stempels zijn super .bedankt weer .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent écht een kanjer Marianne!!!
    Ben zeer benieuwd naar je workshop.... maar laat je niet opjagen door ons hoor *gijns*...

    Je kaart is prachtig... erg mooie layout...
    grt Angela

    p.s. bedankt voor de sketch en de digi's

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje!! Heel mooi zo in het zwart-wit!!
    En je tekststempels zijn ook weer helemaal super! Ben benieuwd naar je workshop maar kan me voorstellen dat je het zelf ook allemaal nog goed moet uitzoeken... succes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart weer Marianne, ik ben echt fan van dat zwart-wit. En de tekststempels zijn ook geweldig mooi gemaakt!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het kleuren met derwent gaat je al goed af Marianne:0) Je kaartje is weer heel leuk geworden! ben ook benieuwd naar de workshop!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne wat leuk een zwart wit kaart en die teksten ook helemaal super ik ben ook aan het oefenen met de tekst cirkel gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Marianne het is echt genieten als ik bij jou langs kom en leuk hoor al die cadeautjes die we van je krijgen .Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart. Weer zoveel leuke details.... en zwart-wit heeft ook wel wat! Groetjes, Marianne enne.... bedankt voor de digi teksten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een mooi kaartje gemaakt. Leuk die kleurencombi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Marianne, goed gedaan hoor in de kleuren zwart en wit. greotjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. misschien moet je voor je derwent potloden DCP papier gebruiken... dat doezelt ook wat makkelijker als aquarelpapier... want dat neemt vocht op.. en DCP dus een stuk minder...
    tis een tippie:)
    je kaart is evengoed een schatje, en wat leuk in zwart wit!

    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow..wat een mooie kaart weer...en bedankt voor de leuke digi stamps.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt! Ziet er toppie uit! Ook mooi ingekleurd! Bedankt voor je digistempels, ik ga ze zo opslaan...en je even mailen voor de laatste hihi...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtig kaartje Marianne, best een moeilijke opdracht, je hebt er weer iets moois van weten te maken

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige stempels heb je gemaakt, je kaartje mag er ook zijn ! Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is mooie kaart geworden, maar toch vind ik het een beetje vreemd in die kleuren. Kerst is bij mij altijd heel kleurrijk, maar niet te min heb je er een prachtige kaart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marianne, wat een pracht van een kaart en super zijn je tekststempels. !! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel gaaf , je kaartje. Dat je dat ziet zitten in die kleuren, ik kom er niet uit hoor. Ik vind het heel knap!
    groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marianne, ik kleur op eenvoudige postkaartjes te koop bij bv bruna. Dat was een tip op een beurs en bevalt me goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marianne, ik kleur op eenvoudige postkaartjes te koop bij bv bruna. Dat was een tip op een beurs en bevalt me goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super mooie, chique kaart! Mooi in het zwart wit! Ook een leuke sketch en ook hele leuke teksten heb je gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super mooie kaart zo in het zwart/wit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart, dat zwart wit geeft een heel chique effect.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig zo in zwart-wit!!! Prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne