donderdag 22 maart 2012

Nog heel veel jaren in vreugde en gezondheid.

Vandaag een verjaardagskaartje met een stempel van The greeting Farm.
Ik heb hiervoor een hoekje en bladeren gebruikt van Cheery lynn.
En de bloem dat is een nieuwe aanwinst van Crealies.
Ik heb er ook weer een stempel voor gemaakt en die zet ik er weer voor jullie bij.
Heb hem zelf al weer verbeterd, hij is mooier als die ik er op heb.
Leer steeds wat bij natuurlijk!
Voor degene die er wat mee wil doen veel plezier ermee..
Fijne dag allemaal.


32 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne,het is een mooi kaartje geworden met mooie kleuren en bedankt voor de afbeelding.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en wat heb je de stempel prachtig ingekleurd, vooral zijn pet vind ik super, en dank je wel maar weer voor de stempel!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hele leuke kaart. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marianne, wat een prachtige kaart weer, heel mooi gedaan, en die hoekstans super mooi. Bedankt ook voor stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ontzettend leuk kaartje in hele mooiie kleuren!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje mooie papierkeuze.
    En wat leuk dat je de stempel erbij zet, erg lief.
    Groetjes jackelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne wat een prachtige kaart is het weer,
    altijd van die bijzondere kleuren ,super weer en ja de stempel is weer opgeslagen bedankt gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wwat een prachtige kaart voor een man, de stempel is erg leuk en mooi ingekleurd.
    Bedankt voor de digistamp.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig en zo mooi ingekleurd!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, Marianne. Mooie papiertjes heb je gebruikt. Leuk dat je die stempels zelf maakt!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Marianne leuk die hoekstans,mooie kleuren gebruikt.
    En nog bedankt voor je digi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een schitterende kaart Marianne echt toppie fijne dag Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart. De kleuren zijn zo warm bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig weer Marianne....ook de kleuren zijn supermooi.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. marianne..
    een mooie kaart.
    leuk de digi die je voor ons hier neer zet.
    heb er gebruik van gemaakt.
    zou het leuk vinden als je uitlegt hoe je de digi maakt.
    liefs en groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig kaartje!!!! En bedankt voor je stempel, hij staat weer in mijn computer!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie stoere jongenskaart .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart heb je weer gemaakt! Mooie kleuren en stempels!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marianne,

    Een mooie kaart heb je gemaakt en nog bedankt voor de stempels....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een keigaaf kaartje Marianne, super kleuren en dat manneke zag ik van de week ook in mijn eigen voorraad spullen langskomen.We hebben zo veel en weten het bijna niet meer, gewoon erg!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtig kaartje, Marianne, zo mooi ingekleurd! en bedankt voor de leuke stempels!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje ! Knuf, xxx, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gaaf kaartje Marianne
    Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een schitterende mannenkaart, Marianne. Echt helemaal top!
    Mooie stoere kleuren ook.
    En het stempeltje is erg leuk geworden.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat doe je dat toch goed die jongens en mannenkaarten, ook deze weer helemaal super, mooi weer deze blauwe tinten.

    liefs amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super gaaf kaartje, erg leuk voor mannen, je kleurencombi is ook prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is ook weer een hele mooie kaart en wat een leuke stempel. Bedankt voor alle mooie tekststempels! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi hoi Marianne,
    wat weer een schattig kaartje!
    met een prachtige teksstempel,
    knap dat je die zo kunt maken!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi kaartje !

    Nog bedankt voor het stempeltje!
    (knap hoor)

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik weet Marianne dat het al wat laat is,maar ik heb lekker met mijn dochter gefreubeld vandaag en ben net thuis.Toch wil ik je nog even laten weten dat je kaart weer een beauty is en de stempels vind ik het einde en sla ze allemaal op voor de toekomst dank je wel heel lief van je groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kleurwerk! Heel leuke kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne