woensdag 28 maart 2012

So glad you're my friend.

Vandaag een vriendschapskaart.
Ik heb dit keer een Little Darlings stempel gebruikt en hij heet Flowers for you.
Er zit ook weer een sketch bij, dus die post ik weer gelijk mee, voor de liefhebber.
Dit is echt een kaart die totaal niet wou lukken.
Had er eerst een andere stempel op zitten en die heb ik er af gehaald, en nu zit deze stempel er op.
Heeft vier dagen op mijn bureau gelegen, dan weet je het wel, en ik ben er niet tevreden over.
Normaal heb ik ongeveer drie uur nodig voor een kaart.
Maar goed, dat soort kaarten zitten er ook tussen.
Fijne dag allemaal.



39 opmerkingen:

  1. Hopelijk ben je er nu wel tevreden over, ik vind hem in ieder geval heel erg mooi :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,

    Je bent te kritisch hoor ! lol
    Maar ik herken dat wel.
    Nergens voor nodig, want iemand die die kaart voor het eerst ziet (zoals ik) vind m echt geweldig leuk !

    Ik vind de kleuren echt super ! En de schets is ook erg mooi.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een prachtige kaart geworden erg mooi die kleuren.
    En jij doet gemiddeld 3 uur over een kaart nou dat is bij mij wel anders doe er veel langer over weet dan niet hoe ik hem moet maken en de kleuren bij elkaar zoeken nou ik vind het knap van je.
    fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de schets ook mooi heb hem meegenomen en nogmaals een enig kaartje.
    Is niet te zien dat hij niet naar je zin is .
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marianne,
    Aan dit PRACHTIG kaartje is echt niet te zien dat het al vier dagen op je bureau heeft gelegen, want er zit geen stofje papier verkeerd ☺☺☺.
    Niet te kritisch worden meis.....gewoon blijven genieten van het maken van zulke PRACHTIGE kaarten.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart erg mooi geworden hoor en de kleuren zijn ook zo leuk, maar soms heb je dat met een kaart en dan even op zij leggen helpt weleens.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor...en wat een leuke kleurtjes.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha ben dus niet de enige die dat wel eens heeft .maar ik vind hem weer prachtig geworden,en super kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje hoor, niets mis mee!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geloof dat we allemaal een beetje aan het tobben zijn Marianne ik hoor het wel meer om mij heen .Maar dit is een geweldig mooie kaart en de kleuren ja die vind ik prachtig. Gisteren had ik er 2 ingekleurdFijne dag Corrie en het was ook helemaal niks dus wijfie je bent niet de enigste hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat iedereen je 'probleem' wel herkent: soms ziet het mee en soms niet.
    Het is niet aan je kaart te zien hoor, die is gewoon erg leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind em weer prachtig geworden hoor, Marianne, niks mis mee....maar ik herken je probleem wel....
    Groetjes Elise en weer bedankt voor de mooie schets...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marianne, ik vind hem wel mooi hoor. De stempel is ook superleuk. Paars doet het altijd goed. De sprietjes maken het heel speels.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marianne, ik herken dat van je kaart hoor,maar dit is toch een hele mooie kaart geworden. super.!! Mooi kleuren. Fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterende kaart en leuke sketch
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuk kaartje weer meis ! Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem heel erg leuk hoor Marianne. Hier is helemaal niets mis mee. Alles klopt helemaa hoor. Bijzonder leuk gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marianne,

    ik vind het een heel leuk kaartje en de afbeelding past goed bij alles.
    Ik herken het wel, dat je het gevoel hebt dat er iets niet helemaal klopt aan je kaart...Gelukkig kom ik er wel uit als ik er een poosje over nadenk en inderdaad op mijn bureau laat liggen en en er af en toe naar kijk.

    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Snap je wel hoor, heb ik ook wel eens, zie het alleen niet aan dit prachtige kaartje, je kan er echt dik tevreden over zijn hoor.

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze is prachtig. Stempeltje is enig! En de kleuren paars en zwart zijn gaaf samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een hele mooie kaart Marianne
    Helemaal niets mis mee
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Marianne; niks mis mee. Vind de kleuren erg mooi... en niet zo voor de hand liggend.
    Enne bedankt weer voor de sketch!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marianne ja ik ken dat we hebben het allemaal wel eens maar deze is weer gewoon top hoor geen reden om ontevreden te zijn hoor , ik geniet er weer van gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze kaart is ook weer prachtig! Wat een mooie kleuren. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje weer Marianne, jij bent er misschien niet tevreden over maar ik vind het weer een plaatje, super leuke details erbij.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou ik weet niet wat er mis met dit kaartje maar ik vind hem schitterend, vind de kleur echt prachtig, alles past perfect bij elkaar.
    Leuke sketch heb je weer gemaakt, ik neem hem weer mee, dank je wel daarvoor!.

    gr.LOuis

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart, Marianne. Ik vind paarse kaarten zo mooi en toch maak ik zelf ze veel te weinig. Daarom kan ik nu extra van die van jou genieten.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooh, wat kan dat vervelend zijn, he! Hoort er geloof ik bij zo af en toe.
    Hij is wel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marianne
    Leuk gedaan en knap dat je steeds weer op op het idee komt om toch weer een mooi kaartje te maken erg leuk.
    Groetjes Mia.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. volgens mij heb ik wat berichten van je gemist...prachtig is die kaart.
    mooi van kleur en ontwerp.
    de kaart met dat lammetje is ook zo mooi. helder en heerlijk fris van kleur.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Marianne, je kaart is super mooi geworden hoor. Goeie sketch.
    De kleuren vind ik prachtig. Je bent veel te kritisch voor jezelf.
    Hij is gaaf. groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook ik vind helemaal gelukt hoor Marianne!! Prachtig zo in de kleuren paars en zwart. Leuke sketch ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Hoi Marianne,
    Wat een prachtige paarse kaart!
    Leuke schets heb je gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super mooie kaart. Wat een kleuren, geweldig. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Absolutely breathtakingly! Beautiful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig kaartje!!!

    Bedankt voor de inspiratie en de sketch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een ingewikkelde sketch en mooi gemaakt! Mooi kleurgebruik. Ik doe het je niet na. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne