zondag 18 maart 2012

Stempels en DT-er

Vandaag alleen een nieuwtje.
Ze hadden bij The Dutch Magnolia Chickies Challenge blog DT-ers nodig en ik dacht niet geschoten is altijd mis. Ik ben er uit gekozen en mag DT-er worden van dat blog en daar ben ik dolblij mee.
Lijkt me erg leuk om in dat team te werken en mensen te mogen inspireren met kaarten maken.
Dank je wel dat jullie mij hebben gekozen.

Verder ben ik weer aan het oefenen geweest met de stempels en ik zal er weer wat voor jullie neerzetten.
Veel plezier er mee, en ik zie zie vanzelf wel een keer langskomen.









42 opmerkingen:

  1. hoi Marianne,

    Wat tof dat je uitgekozen bent voor het dt team!kan ook niet anders want je maakt zo'n mooie kaarten!
    fijn weekend nog,
    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het op het Chickies Blog al gelezen en heb daar ook gereageerd. Super leuk nieuws Marianne en een pluim op je creatieve hoed dat je bent gekozen! Geniet er van, maak wat moois en dan smullen wij weer mee!!!

    Liefs, Irene

    Dank voor de GAVE stempels!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Marianne met je DT lidmaatschap bij de Dutch Magnolia Chickies Challenge. Je maakt ook ontzettend mooie kaartjes, dus je zit daar zeker op zijn plaats!!
    En alweer bedankt voor de mooie tekstdigi's!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh wat super voor je, van harte hoor!!.
    Wat een gave digi's heb je weer gemaakt, neem ze mee hoor!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig leuk voor je!! Dat is toch een hele eer hoor.
    Heel veel succes als DT lid en je eigen gemaakte digi's zijn super!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Marianne, gefeliciteerd! Je hebt het verdiend hoor....veel plezier! En ga vooral zo door met je stempels, ze zijn erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Marianne!
    Heel veel succes met de nieuwe uitdagingen! En erg leuke stempelafdrukjes heb je gemaakt ;D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne, geweldig wat fijn, gefeliciteerd en bedankt voor de mooie stempels, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, super leuk voor je! Heel veel plezier!
    Je hebt ook weet prachtige stempels gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey wat leuk Marianne, gefeliciteerd heel veel plezier en succes toegewenst.

    Wauwww je digi stempels worden steeds mooier, ik vind deze serie geweldig

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk voor je Marianne nu kunnen we nog meer super creaties van je zien ik vind het geweldig voor je gefeliciteerd groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super Marianne... gefeliciteerd meid!!! Veel succes....

    Bedankt weer voor de schitterende digi's!!!

    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag je naam al prijken bij de 'chickies', hartstikke leuk natuurlijk. Van hart gefeliciteerd hiermee en natuurlijk veel plezier!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marianne ,
    Van harte gefeliciteerd leuk hoor dat ze jouw ook hebben uitgekozen, en dan weer de labels ja ik heb ze weer opgeslagen groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw marianne wat leuk gefeliciteerd en succes
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd en welkom
    in ons DT Team

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je DT schap...helemaal terecht! En wat heb je weer leuke stempels gemaakt! Ik neem ze weer even mee....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met je dt-schap. We zien je kaartjes wel voorbij komen.
    Bedankt weer voor de digi's. Ze zijn super!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marianne,

    Gefeliciteerd met je aanstelling als DT-er !
    En wat een superleuke teksten heb je weer gemaakt zeg. Bedankt dat je dat met ons wil delen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Marianne, super meid, gefeliciteerd dat je nu lid bent van het DT team!
    En je nieuwe tekststempels zijn ook weer zo gaaf, bedankt maar weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd dat je gekozen bent als DT-er. Bedankt voor de leuke digistempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Marianne,
    van harte meid, het is je gegund:0) veel suc6 en plezier!
    thanxxx voor de leuke digi's!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi marianne,

    ik had het al gelezen bij Maris en zag jouw foto en verhaaltje ook voorbij komen. Wat leuk voor je!! Daar kun je anderen weer inspireren.
    Veel plezier en succes.
    Je digi's zijn leuk!! Dankjewel.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd joh erg leuk!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat ontzettend leuk dat je bij het dt zit!! Succes maar dat gaat vast goed komen!!!
    En je stempels zijn weer super, heb weer wat meegenomen, dank je wel!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job.Ik wens je heel veel succes. Het is je van harte gegund, je maakt schitterende kaartjes die een inspiratie zijn voor anderen. Prachtige stempels heb je gemaakt. dikke knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd Marianne dat je gekozen bent, je maakt ook prachtige kaartjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. dag marianne
    gefeliciteerd en hartelijk welkom in ons dt team
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jij ook succes in het DT team en een gezellige samenwerking.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  30. van harte gefeliciteerd collega, heel leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat leuk dat je bent uitgekozen en Deel succes ermee.
    de stempels zijn weer erg mooi, knap hoor. Ik ga ze zeker gebruiken bedankt en groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Felicitaties Marianne!
    Leuk!
    Wat heb jij veel volgers !
    Tot...
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Congratulations, looking forward to seeing your lovely creations :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk dat je uitgekozen bent.
    Dit kon ook bijna niet anders met zulke leuke creaties en de kunst van de sketch en stempels te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd Marianne, en veel plezier in het team.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super dat je uitgekozen bent, je maakt ook prachtige creatie's dus dik verdient en zo leuk die stempels die je maakt, ik sla er af een toe een paar op, dank je wel.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Proficiat met je DT schap. Super voor je!!! en bedankt nog voor de gave stempels. Ze staan alweer op mijn pc, lol!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  38. gefeliciteerd met je dt schap ik vind je digi's erg mooi bedankt ik heb ze opgeslagen groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Proficiat met je dt-membership.

    Bedankt voor de digi's!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne