maandag 5 maart 2012

There are hundred....

Vandaag een kaartje met een Paper Shelter stempel en hij heet JapaneseCuteDoll.
Ik heb hier weer een sketch voor gemaakt en die doe ik er gelijk voor jullie bijzetten.
Voor de liefhebber die hem eens maken wil.
Ik heb ook weer de doilly's gebruikt van Cheery Lynn.
Verder is de bloem er een van Crealies, een nieuwe aanwinst.
En met deze kaart wil ik meedoen bij EHI blog, het thema is alles mag.
Dat is niet al te moeilijk, dacht ik zo maar.
Fijne dag allemaal.



38 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Marianne, wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. en je sketch ziet er heel leuk uit. Fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaart en wat een geweldige kleurtjes heb je gebruikt...enne bedankt voor de sketch!!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer super leuk .
    zit een hoop op en mooie kleuren ,

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Marianne hele fleurige kleuren gebruikt en een hele leuke schets ik heb hem meteen opgeslagen.
    fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart weer en ja de sketch ik heb hem opgeslagen heel erg bedankt gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marianne,
    Je hebt het weer voor elkaar gekregen.....laag over laag over laag en nog een laagje over een laagje enz. enz. enz. ☺☺☺ en dan heb je weer een SCHITTEREND en FLEURIG kaartje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne
    Wat een beauty van een kaart met hele mooie kleuren en fijn dat je er de sketch bijzet dan kan ik hem ook eens maken.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg, mooi kaartje!! Hele mooie sketch ook!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is je weer gelukt Marianne, om er een prachtig geheel van te maken! De tekst is ook weer zo toepasselijk! Je sketches vind ik superzzz:0)
    Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en wat een prachtige kleurenexplosie! Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt! Lekker vrolijk! Ik heb je schets opgeslagen, hij is toppie!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww wat een super gaaf kaartje Marianne
    Bedankt voor de Sketch, ik ga hem zeker een keer maken.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo wat een mooie kaart alles klopt kleur afdrukje en skets.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marianne het is voor mij een toppertje en de digi is ook schattig Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart! Dank voor de sketch, die bewaar ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje, Marianne.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een pareltje Marianne, en leuke sketch!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een pareltje!!! Bedankt voor de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super mooie kaart, mooie bloemen, leuke afbeelding en een geweldige sketch! Deze heb ik ook opgeslagen. Bedankt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg mooi en bedankt voor de sketch! groetjes Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend kaartje en prachtige sketch heb je gemaakt!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat een kleurenexplosie echt heel erg mooi, en wat lief dat je de schets erbij heb gezet ga hem opslaan!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Marianne,
    wat een mooi fleurig kaartje...
    Je schets vind ik ook weer prachtig,
    leuk dat je in je vorige berichtje hebt gewezen op de woordverificatie, wat een doorn in het oog is!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart met Japanse touch. Ziet er ook erg gezellig uit door de gebruikte kleuren.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende schets en supermooi kaartje, als je daar niet mee wint, weet ik het ook niet meer. Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  26. tjee....wat mooi gemaakt.
    die kleuren zijn zo mooi.
    schitterende kaart!!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig Marianne... echt heel mooi gemaakt en een superleuke stempel.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi, ik ben hartstikke laat maar ik wil toch nog snel even laten weten dat ik je kaart helemaal TE GEK vind, heel mooi!!!!!! Dankjewel weer voor de sketch, ik heb hem weer opgeslagen hoor.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een lekker vrolijk kaartje Marianne!

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lieve stempel. Je kaart is weer geweldig. Leuk zoals je de kleuren hebt gecombineerd. Leuke sketch ook!! Bedankt voor het delen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  31. OOOOOOOO Marianne wat is het weer een mooie kaart, heel knap weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauww prachtig weer! Die sketch is helemaal te gek.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo leuk met dat envelopje erop en dat die tag erin kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een heel mooi en leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne