zondag 4 maart 2012

Woordverificatie

Even gewoon iets tussen door.
Ik kijk op veel blogs en dat vind ik erg leuk, maar de letters van woordverifcatie worden steeds moeilijker leesbaar. En ik kom er veel tegen met de letters intikken.
ik kan niemand verplichten om het uit te zetten maar voor degene die het wel wil doen dan ga ik hier zetten hoe het werkt.

Voor de oude blogversie:
- Ontwerp
Dashbord
- Instellingen
- Reacties, en daar kan je halverwege de pagina de woordeverificatie op nee zetten.
- Opslaan
------------------------------------------------------------


Voor degene die de nieuwe blogversie gebruiken die schakelen het zo uit.
- Ontwerp
- Klik op het radarwiel rechtsboven (bloggeropties)
- Kies oude blogger interface

Daarna de volgende stappen:
- Ontwerp
- Dashboard
- Instellingen
- Reacties, daar kan je halverwege de pagina de woordverificatie op nee zetten.
- Opslaan
- En dan weer terug naar het nieuwe interface (zoals het eerste deel hierboven maar dan andersom)

Al zijn het er maar een paar die het uitzetten dat scheelt toch weer.
Fijne zondag allemaal.



14 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne nu meisje je hebt helemaal gelijk ik zit ook dikwijls te tobben om een reactie te plaatsen.
    Ik loop nog wel niet zolang mee in blog land maar super dat je het aan de bloggers vraagt bedankt. Lieve groetjes Corrie en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die woordverificatie is inderdaad heel hinderlijk. Ik ga nog eens kijken of die van mij wel op uit staat. Ik heb het een hele tijd geleden wel uitgezet, maar voor alle zekerheid.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tegenwoordig is het echt wel moeilijk, ik moet ook geregeld 2 keer de woorden intypen omdat ik verkeerd gelezen heb. Ik hoop dat vele je heldere uitleg zullen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het helemaal met je eens Marianne, die leestekens zijn tegenwoordig verschrikkelijk!
    pfff...Het lijkt wel een puzzel die je op moet lossen voordat je een berichtje kan plaatsen.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marianne,
    Ik ben het helemaal met je eens.....al dat gepuzzel.....vind het maar niets. Toch zijn er bloggers die niet weten dat de woordverificatie aan staat en zelfs vol blijven houden dat woordverificatie uit staat terwijl dat niet zo is.
    Het is te hopen dat je oproep heel veel "gevolgen" heeft ☺☺☺
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal waar Marianne, die woorden zijn een DRAMA!!!!!
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal met je eens Marianne ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond het erg lastig als ik het tegen kwam bij een ander.
    Maar ondertussen had ik het zelf aanstaan, was blij dat Irene me erop wees, zo zullen er vast veel meer zijn. die blij zijn als iemand het even zegt, Gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helmaal mee eens Marianne. De woordverificatie is vaak heel moeilijk te ontcijferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben het helemaal met je eens!!! Ik vindt dat zelf ook irritant. Als het goed is staat hij bij mij uit, want volgens mij stond hij dat al! Komt omdat ik er zelf namelijk ook een hekel aan heb!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marianne,

    Hoe weet ik nu of ik de nieuwe of nog de oude blogversie heb?? Loop nog niet zo lang te struinen in bloggerland (sorry) Ook ik vind het vervelend die woordverificatie!!

    groeten, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje. Superleuk de sketch met de maten erbij. Bedankt!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marianne

    Bedankt ook voor de uitleg van de nieuwe versie om het uit te schakelen.
    Heb sinds dinsdag een blog maar met de oude uitleg kwam ik er niet uit om hem uit te zetten.
    Heel erg bedankt en wat een leuke site heb je, ben gelijk volger geworden.

    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marianne, Nog bedankt voor de tip. Heb even moeten zoeken en tabbladen naar jouw blog heen en weer naar mijn instellingen blog.
    Maar uiteindelijk is het nu gelukt. Moet als het goed is nu uitstaan. Ik zoek me geregeld nog rot. maar langszaam aan lukt het wel.
    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne