woensdag 11 april 2012

Wishing you a great day.

Vandaag een kaart met een Kenny Kierman stempel, en hij heet TeenIdol.
De klok die er in zit die is van Tim Holtz, vond ik wel leuk staan.
De bloem die er op zit is van Marianne design.
Ik heb deze een sketch gebruikt van Frouwkje, zij had hem op haar blog staan,
Ik vind die sketch schitterend.
Het frame achter de stempel heb ik uit de cricut gehaald, had laatst een nieuwe cartidge er voor gekocht, met allemaal frames.
En ik wil met deze kaart meedoen bij elke kaart een feestje, het moet een stoere kaart zijn.
Daar voldoet mijn kaart wel aan.
Ik hoop dat jullie mijn jongenskaart weer leuk vinden.
Groetjes Marianne


53 opmerkingen:

  1. Wauwwwww Super!!!! Marianne wat een hele mooie stoere jongens kaart.En je frame is erg mooi,welke cartridge is het??? Een hele fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijke stoere kaart super afdrukje!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is zeker stoer !!
    Leuke stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje hoor Marianne, lekker stoer kereltje, mooi papier heb je gebruikt en alles past weer perfect bij elkaar, en ik zie dat je je Cricut ook hebt gebruikt, mooi frame!. Hoe heet je de Embossingmal eigenlijk die je gebruikt, want die is wel erg leuk!.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje, erg leuk met die klok.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje en zo mooi ingedeeld.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw marianne ik ben sprakeloos wat een enig kaartje mooi met die klok ,mooie kleuren gebruikt en een bloem ja dat kan ook bij Zo.n stoere kaart.
    Het is een prachtig geheel.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje weer en inderdaad lekker stoer .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zoals altijd weer een superleuke kaart marianne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoer geworden is hij zeker! Hij is prachtig en je hebt mooie kleuren gebruikt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi marianne, stoer en toch een bloem verwerkt, erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. helemaal te wauwie! echt super stoere en gave kaart!
    grtz jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weer een prachtige jongenskaart, de kleuren die je gekozen hebt vind ik er echt goed bij passen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje Marianne, leuk die klok in het midden. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauwww wat een stoer kaartje
    Gaaf zeg die klok!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En of ik je kaart stoer vind hij is helemaal te gek Marianne en zeker leuk met de klok van Tim het is weer een plaatje liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een schitterende stoere kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw die is lekker stoer.
    Hij ziet er echt fantastisch uit Marianne, daar ga je vast mee scroren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Marianne,
    stoere jongenskaart ja,
    heel leuk die klok!
    Prachtig gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige stoere kaart, heel mooi die klok in het midden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Marianna,
    wat een mooie stoere kaart.
    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig kaartje Marianne, super stoer!!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart,super stempel.
    Mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtkaart marianne. En lekker stoer!
    Superleuk is die klok in het midden zeg.
    Harstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke stoere jongenskaart. Mooi die klok in het midden.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een super mooie jongenskaart!! Mooi papier en ook een mooie sketch! De klok past hier ook perfect bij!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele stoere jongenskaart Marianne, super gedaan, ik vind de kleuren ook heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. geweldig stoer kaartje marianne en wat een mooie kleuren en details allemaal daar zal je zeker hoge ogen mee gooien, succes.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gave kaart is dit. Echt top! Mooi met die klok erbij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super super mooie kaart, Marianne!!!
    Mooie LO en papier en die Kenny K is ook gaaf!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Stoer is hij zeker Marianne! Heel erg mooi van kleur ook! Bedankt voor het mee doen bij EKEF!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hij is schitterend en stoer, vind die klok ook zo leuk!

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow he, die is super leuk, stoer en gaaf. Helemaal toppie ook die kleuren. Geweldig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een bink zeg hahaha.... lekker stoer!!! Ook erg mooie kleuren.
    grt Angela
    p.s. je vorige kaarten zijn ook helemaal geweldig.... enne bedankt voor de tutorial!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Your card is brilliant Marianne x
    It has so much detail & that clock looks perfect x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het is een stoer kaartje geworden!
    Leuk gedaan met de klok!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dit is een leuk kaartje geworden! Mooie kleurcombinatie! (ik ben nog bezig met ontwerpen in mijn hoofd, maar dat komt ook goed)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Marianne,

    nou stoer is deze zeker! Ik vind je kleurkeuze heel erg mooi! Alles past perfect bij elkaar!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. oh wat is ie stoer zeg, heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik vind je kaart zeker stoer en wat een gave stempel weer. Erg leuk ziet het eruit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooie stoere mannenkaart met veel leuke details.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een geweldig mooie en stoere kaart is dit, Marianne. Zeker met deze stoere stempel van KK en de klok.
    Bedankt dat je meedoet met onze uitdaging bij EKEF!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hai Marianne, wat een geweldig leuke jongenskaart! Ik blijf het lastig vinden hoor maar deze mag er wezen! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Echt wel stoer Marianne! Leuke kaart en heel toepasselijke stempel.
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Stoere stempel, stoere kleuren, stoere materialen dus inderdaad een stoere kaart :) Gaaf klokje en zelfs de bloem is stoer en doet geen afbreuk aan het stoere geheel (wat ik vaak wel het geval vind op een jongenskaart dus mijn complimenten).

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne