zaterdag 7 april 2012

Zomaar

Vandaag weer een kaartje voor de NKU.
Heb deze keer een Kenny Kierman stempel gebruikt en hij heet Tommy Boy.
Ik vind deze stempel zo gaaf.
De sketch heb ik deze keer zelf gemaakt en die ga ik er ook weer bij zetten, hoop dat jullie de sketch leuk vinden.
Heb de tekst weer moeten wijzigen in een Nederlandse tekst.
Ik had er weer een Engelse tekst op gezet, is me pas 6 keer overkomen.
En er staat ook nog een andere kaart van mij op die site, want was de kaart met Nederlandse tekst ook nog vergeten te sturen naar Judith. Hoezo wazig???
Dat er maar weer velen zullen meedoen met de wedstrijd.
Fijne paasdagen allemaal.



42 opmerkingen:

  1. Ik vind je sketch en je kaart helemaal geweldig! Knap hoe je dat toch iedere keer weer verzint. Fijne paasdagen, groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,

    Ik vind je kaartje prachtig! Mooie sketch ook, leuk bedacht. Fijn paasweekend!

    Groetjes Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart leuke digi en een mooie sketch ik sla hem op.
    Hoezo verkeerde tekst ik wou met een challenge meedoen moest er een magnolia op zitten ik had een andere stempel hoezo blond ha ha.
    Fijne paasdagen groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ontzettend gave sketch Marianne en je kaart is ook weer superzzz!
    fijne paasdagen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart. De stempel is lekker stoer. Heel herkenbare vergissing hoor, wat betreft de tekst bij NKU!
    Jij ook heel gezellige dagen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaart is lekker stoer . . mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Marianne en wat weer een gaaf voorbeeld, zal kijken wat ik ervan ga maken....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke sketch! En de stempel is idd een hele leuke. Mooie kaart voor een stoere jongen. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig kaartje, lekker stoer!!!
    Fijne paasdagen!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi kaartje weer Marianne met deze uitdagende schets. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een gave kaart! Lekker stoer. Het embossen is ook erg leuk erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met de nodige hobbels is het uiteindelijk toch allemaal gelukt en heb je een super kaart met gave sketch EN Nederlandse tekst gemaakt, hihihi!!!!!!

    Fijne Pasen, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stoere kaart Marianne en wederom prachtige kleuren.
    Jij ook fijne Paasdagen!

    Liefs en groetejs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je toch weer een prachtige kaarten gemaakt!! En super, dat je elke keer de sketch erbij zet. Ik heb er al wat van opgeslagen. Vind scrappen met sketch soms veel makkerlijker.
    Hartelijke groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je toch weer supermooie kaarten gemaakt!! Dat met die nederlandse tekst glipt er bij mij ook nog wel eens in, hoor....maar je ziet..alles komt wel weer goed!! Ze zijn SUPER!!
    Fijne paasdagen!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vindt die sketch erg gaaf. Ga hem gebruiken voor een LO denk ik. Stoer kaartje zeg! Jij bent goed in mannenkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een super kaart weer .
    de sketch ziet er ook geweldig uit .ga er van de week een kaartje mee maken .
    fijne paasdagen
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie stoere kaart heb je gemaakt ik ga proberen om mee te doen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marianne,
    Wat een PRACHT van een STOERE kaart heb jij weer gemaakt.
    Ga een tweede mapje aanmaken voor al je sketches.....ook deze is weer SUPER.
    Jij gebruikt heel vaak een embossingfolder met al die dots.....kun jij aangeven welke dat is?
    Alvast bedankt en Fijne Paasdagen toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik lees dat ik de zoveelste ben die je kaart "Prachtig en lekker stoer" vindt, maar ik kan het niet helpen. Ik wilde je toch weer even een complimentje maken voor deze schitterende kaart en je meteen prettige Paasdagen wensen.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauwwww echt een super gave, stoere kaart! Prachtige kleuren combo, vind de sketch ook super leuk!
    Wil je ook nog een heel fijn Paasweekend toewensen!!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gaaf kaartje Marianne
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Marianne,leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fantastic card Marianne. Great take on the layout. Fab colour combo too x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een leuke jongenskaart! Mooie sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Toppertje meid wat een mooie kaart. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele mooie kaart!! Mooie kleuren combi en leuke stempel! Ook een super leuke sketch!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt weer zo een lekkere stoere kaart van je Marianne echt leuk hoor je weet dat ik ook helemaal gek bent van dit plaatje gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marianne,

    wat een prachtige kleuren heeft deze kaart! Super mooi. En die digi is ook heel leuk en stoer!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Haha Marianne, volgens mij hebben we dat allemaal wel eens verkeerd gedaan. Een prachtig kaartje is dit!

    Groetjes, claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Marianne,
    Toen ik je schets zag dacht ik, oei moeilijke. Maar toen ik bezig was toen kwam ie zo uit mijn vingers en ik vond em echt geweldig om te maken. Jou kaart is ook erg mooi. Die Kenny K stempels zijn ook wel erg gaaf om te kleuren lijkt mij. Mooi hoor.
    Fijne paasdagen en lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Marianne je bent een kei. Ook deze kaart en de sketch erbij is weer bijzonder goed. Echt mooi. Super stempel hoor. Jij bent echt een goeie in mannenkaarten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gave kleuren heb je gebruikt voor deze stoere mannenkaart. Mooie sketch ook, Gezellig Pasen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Marianne, deze is ook weer KEI gaaf!!! geweldig om te kijken ...hihiiiih...nog leuker om hem in de brievenbus te krijgen, hihihihiiahiaihaihai...... liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik dacht dat ik je al een berichtje had gestuurd ,dom dus niet even goed maken het is een geweldige kaart en morgen komt hij er van mij op bij de N.K.U het is een leuke sketch liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hai Marianne,

    De sketch is zeker heel erg leuk!!! Ik ga ook weer proberen om mee te doen!!! Vindt zoiezo de uitdaging bij de NKU altijd erg leuk om te doen!
    Je kaartje is ook super gaaf geworden!
    Leuke stempel!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een stoere kaart weer meis, een echte Marianne-kaart. Ik zie overal die mooie sketch van jou voorbijkomen, geweldig hoor.
    Fijne paasdagen en lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. HalloMarianne, wat een gave stempel heb je gebruikt en je sketch is weer top. Maf he dat we sneller een engelse tekst op een kaart zetten. Moet er zelf ook echt aan denken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hahaha maar je blijft een kanjer!!
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hij is gaaf zeg ,mooi gedaan je kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne