vrijdag 13 april 2012

For the sweetest mother of the whole world.

Vandaag een moederdag kaartje.
Het model is een SOL op de club van Tiets.
Ik vond hem zo mooi, had iets van dat moet ik maken.
Ik heb twee stempels gebruikt van Kenny Kierman en ze heten Elf boy en Elf girl.
Heb tevens de nieuwe tekst gebruikt van Marianne design (just for you).
De roos die jullie er op zien dat is de rose carnation, dat is een nestabilitie.
Doilly en hoekjes zijn van Cheery Lynn en het gedicht heb ik gevonden op internet.
En voor deze kaart moest ik weer een stempel maken, dus die zet ik er weer bij voor jullie.
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.
liefs, Marianne








38 opmerkingen:

  1. leuke kaart heb je gemaakt , die bloem vind ik ook prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met een prachtig gedicht. ook weer een mooie stempel gemaakt.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi. Leuk model is dit.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie moederdag kaart en wat een lief gedicht
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een schitterend modelletje!!!
    Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt.... leuke warme kleuren. Ook erg leuke stempels!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw waauw wat een geweldige mooie kaart, model is helemaal geweldig, stempels zijn echt guitig, papier is echt prachtig, tekst heel bijzonder,en je eigen eigen digi is Top. Helaas leeft mijn moeder niet meer die is ver voor dat ik met kaarten maken begon overleden, anders had ik voor haar een schitterende kaart gemaakt.

    Fijn weekend,

    Liefs, LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige moederdagkaart, zo'n leuk model ook. en wat een schitterend gedicht zit er ook bij. Top weer hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuk kaartje Marianne
    geweldig die stempels
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heel mooi gemaakt en ook zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Marianne en de tekst ik zou het geweldig vinden als ik zo'n kaart zou krijgen met moederdag liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw geweldig Marianne, mooi model en super hoe je dit uitgewerkt hebt!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt Marianne:0) gaaf model en wat een mooi gedichtje!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is weer helemaal top en wat een leuke stempels en zo mooi ingekleurd .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Marianne!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is inderdaad een heel mooi kaartmodel.
    Zou ik ook wel eens willen uitproberen, heb je een link naar de site voor het patroon?
    Je hebt prachtige kleuren gebruikt en de stempels zijn zo leuk.
    Schitterend gedaan Marianne en ook nog bedankt voor de prachtige stempel die je ons weer cadeau doet.
    Een fijne dag nog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie kaart, dat gedichtje is erg leuk!!
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart, is idd een leuk modelletje dit.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die heb je weer supermooi gemaakt, Marianne!! Mooie kleuren en details en wat een mooi gedicht!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Marianne wat een heerlijke kleuren heb je gebruikt en die elfjes zijn super lollig!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een keigaaf kaartje Marianne ! Prachtig !! Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card...sweet and happy card.Good work.
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, Marianne, wat een superleuke kaart en een prachtig gedicht. Ook je stempel is weer reuze leuk. Dankjewel dat we hem zo mee mogen nemen. Deze kaart is vast met liefde gemaakt!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauww Marianne, echt een pracht van een kaartje weer! Zou ik ook willen krijgen. De kleurtjes die je hebt gekozen zijn super, een plezier om naar te kijken.
    Wens je alvast een heel fijn weekend toe.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk model en mooie kaart Marianne. En bedankt voor de tekstdigi met bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous Mother's Day card x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart, Marianne! En zo'n leuk model ook. Wat een schitterend gedicht en details heb je gebruikt. Het stempeltje maakt het vrolijk en speels!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Marianne, de kaart is weer een plaatje, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtige kaart en mooi model marianne

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart! Heel leuk model, mooie kleuren, het papier is schitterend en ook mooie details! Een geweldig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Woooow dat is een super leuk kaartje Marianne.... mooie frisse kleurtjes ook, en hele grappige afdrukjes.
    En de tekst is ook prachtig....

    Voor mij geen optie meer om een moederdagkaartje te maken....zij is al 18 jaar overleden....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart, het model is super mooi en de stempeltjes zijn erg grappig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. grappig kaartje
    ziet er fantastisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een super vrolijke kaart en wat een mooi gedichtje, ook je stempel is geweldig! Bedankt voor het delen. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne