zondag 15 april 2012

May all your wishes come true DMCC

Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging bij DMCC.
Je moet maken een label, boekenlegger of een deurhanger.
En dit is mijn bijdrage een tag is het geworden.
Ik heb het stempeltje gebruikt wat ik bij Angela had gewonnen, hij is ook zo leuk.
De tag heb ik gedaan met mijn cricut expression.
En de bloemen heb ik dit keer niet zelf gemaakt.
Ik heb een bak vol met dit soort bloemen maar meestal is de kleur er net niet bij die ik nodig heb.
Vandaar dat ik de bloemen vaak zelf maak.
Ik hoop dat er weer veel meedoen, en dat jullie mijn tag leuk vinden.
Fijne dag allemaal.


51 opmerkingen:

  1. Super hoor meis, lekker frisse kleuren !
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw Marianne, wat ontzettend mooi, joh.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of hij mooi is,de kleuren zijn heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende tag, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Marianne de bloemen op het stempeltje komen goed overeen met de roosjes en het lintje erg mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie tag!! Leuk met de kleine label erbij en verder ook prachtige details! Mooie kleuren!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. eeeeenig:0) wat een lieverdje1 heel mooi gemaakt marianne!
    fijne zondag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, Marianne, prachtig weer. Mooie frisse lentekleuren. Super!! Je vorige kaart is ook erg cute. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergaaf deze tag. Wat komen de kleuren mooi uit zo! ziet er echt super uit!
    Je vorige 2 kaarten zijn ook weer helemaal top!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige tag, Marianne.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan, schitterende tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer smullen vandaag er komen weer prachtige creaties voorbij en wat heb jij er weer een beauty van gemaakt Marianne groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend!! en wat een leuke kleuren.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is beeldig en de kleur roze/rood knalt er uit Marianne!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig Marianne.... super mooi geheel!!! Je bent een ware verrijking voor het DMCC DT!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend Marianne, wat een keigaaf tagje !!! Superzzzzz. Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwwww Marianne
    Wat een super mooie Tag!!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende tag,lief die stempel,mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke tag en zo ontzettend mooi gemaakt.
    Nog een fijne zondagavond.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je tag is schitterend!!! Mooie kleurtjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig mooie tag. Leuk al de bloementjes. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige label, Marianne. Op zo'n klein oppervlakte is zoveel te zien.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie tag!! De stempel is inderdaad schattig.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Marianne,
    wat een schitterend label heb je gemaakt,
    met van die mooie kleuren!
    Ook je moederdag kaartje vind ik prachtig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind hem schitterend Mooi gemaakt Marianne. Mooi gekleurd. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Marianne wat heb je er weer wat moois van gemaakt, super vind ik het

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is weer een super label .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige label, mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marianne,ik vind je tag heel mooi gemaakt,fijn he zo'n cricut?!Ik vind ook de kleuren erg mooi.Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ziet er prachtig uit,hele leuke kleurencombinatie ook.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hai Marianne, via via kwam ik op jouw blog. Wat een super mooie creaties maak je! Heb me maar gelijk als volgster aangemeld, hoef ik niets meer te missen. Ik kom zeker nog eens vaker een kijkje bij je nemen. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marianne,

    eigenlijk is alles wat jij maakt de moeite waar om te bekijken en er een reactie achter te laten. Dit is een geweldige tag. De kleuren zijn heel sprekend!!

    groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat is deze tag weer heel mooi , gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Tilda's flowers look such a great colour :) Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow schitterend Marianne, weer zo veel mooie details en dan de extra tag.

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke tag Marianne.Veel mooie details. Vind de stempel die je gebruikt hebt ook erg leuk en mooi ingekleurd. Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Waauw wat een schitterende Tag heb je gemaakt, mooi angekleed met de bloemetjes en strikjes!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wowwwww wat een pracht tag en mooie kleuren en details een toppertje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hij is super de puper, Marianne ga zo door! liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh Marianne this is so gorgeous, love it.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hij is schitterend, prachtige kleuren en mooi ingekleurd.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow, wat een mooie tag!! Helemaal geweldig!! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh wat een supermooie labelkaart!! Mooie kleuren en er is zoveel moois te zien!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wauw Marianne,
    Super mooi!!!!
    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Prachtig geworden Marianne en ook super vrolijk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Een hele leuke creatie Marianne!!
    Een fijne week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne