zondag 8 april 2012

Naamstempel

Ik heb weer eens zitten oefenen en heb een naamstempel gemaakt.
En ik heb nog wel zin om er nog een paar te maken.
Dus wil je een naamstempel op deze manier dan kan je me een email sturen en dan maak ik hem voor je.

Ik heb dan nodig je:
- Blogadres
- Volledige naam
-Emailadres waar ik het naar toe stuur

En als ik tijd heb dan maak ik de stempel voor je.
Kan niet zeggen hoe lang het duurt, maar je krijgt hem.
Ik maak ze op volgorde van binnenkomen in mijn mail.
Fijne paasdagen allemaal.



25 opmerkingen:

  1. Hoi Marianna,

    Wat gaaf, heel mooi gemaakt!! Ik heb je een mailtje gestuurd :D.

    Fijne paaszondag!
    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor, ook een mailtje gestuurd, met ook nog een vraagje erin.
    ontvang graag antwoord.
    -xx-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk!!! Ik ga je een mailtje sturen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk en knap dat je dit zelf kan maken Marianne!
    Fijne zondag!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf gemaakt Marianne wat ben je toch veelzijdig en ik heb wel in de gaten dat je alles voor elkaar krijg.Ik ben niet zo goed met de computer groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai,

    Wat super gaaf zeg!!!
    Zelf heb ik ook een naamstempel, maar dan alleen met mijn naam erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw super Marianne, heel mooi, ik heb al een naamstempel, maar anders zou ik je zeker gemaild hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk paascadeau.
    Ik heb mijn gegevens ook net naar je doorgemaild.
    Bedankt Marianne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt van mij ook mail:) wat een gaaf idee zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Marianne,
    wat weer een leuk idee!
    Zou er ook graag gebruik van maken,
    dus ik mail je eventjes heel erg bedankt alvast!
    Groetjes en nog een fijne dag van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marianne dat heb ik weer goed voor elkaar - wat mooi!
    liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben jij lekker bezig met die computer. Zo handig ben ik er jammer genoeg niet mee. Dus als je er voor mij ook één wilt maken graag. Ik stuur je een mailtje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marianne, wat gaaf gedaan zeg. Ik lees dat je het al heel druk gaat krijgen, maar ik hoop dat je er voor mij ook een wil maken, ga je mailen.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat knap van je Marianne en wat lief dat jij voor ieder die dat wil er een maakt
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat gaaf .
    succes met je stempels maken .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne,

    ik vind het geweldig!!
    Ik stuur je mijn gegevens.....
    Heb je trouwens ook nog tijd om een variant in het Nederlands te namaken?
    'Gemaakt met liefde door' of zo?
    Misschien voor een volgende keer?

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben je toch een schat dat je dit zomaar doen wilt ! Het tekststempeltje ziet er toppie uit. Fijne paasdagen voor jou en je familie. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Marianne dat heb je snel voor mekaar gekregen.
    'k Vind hem supermooi.
    Hartelijk bedankt hiervoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf zeg!!! En wat lief dat je dit voor je volgers wilt doen. Ik stuur je mijn gegevens. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is echt wel een heel leuk idee!
    Hoe kom je er op heel erg leuk en inderdaad in het Nederlands zou ook top zijn.
    Ik ben meteen ook maar je volger geworden
    Alvast een heel fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat super leuk gemaakt, ik heb al twee naamstempels maar ik wissel ze steeds af, dus ik zou deze ook wel erg leuk vinden, ga je zo gelijk even een mailtje sturen. Alvast super bedankt! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marianne je bent vast heel erg druk maar zou je voor mij ook zo'n naamstempel willen maken mijn blog is http://knutseldoosje.blogspot.com
    groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat knap!!! Ik ga je ook een mailtje sturen.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne