donderdag 19 april 2012

New job! Congratulaions

Vandaag een kaartje voor iemand die net een nieuwe baan heeft.
Ik heb deze keer een stempel van The Paper Shelter gebruikt, hij heet ExecutiveWoman.
Heb er ook weer een sketch voor gemaakt die zet ik er weer bij voor jullie.
Voor de liefhebber die er wat mee wil doen.
Heb de sketch aardig aan kunnen houden, maar mijn plaatje was iets te smal, dus de pijltjes zijn niet even lang bij mij. Maar voor de rest klopt die helemaal.
De bloem die ik heb gebruikt is van Crealies.
Ik wil met deze kaart tevens meedoen bij elke kaart een feestje.
Je moet zelfgemaakte bloemen op je kaart hebben, doe ik bijna altijd.
De kleur klopt nooit bij mijn kaart met gekochte bloemen.

Ik zie net ook dat ik gewonnen heb met mijn stoere kaart bij EKEF.
Leuk, ga even lekker shoppen bij Karen Doodles.
Fijne dag allemaal.






62 opmerkingen:

  1. Wowwww Marianne,wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen Marianne, wat een hele mooie kaart en zo mooi gekleurd. Toppie hoor.! En je stempel en sketch zijn erg mooi.Wauwwww.! Een hele fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je kaart hij was ook heel stoer .
    deze kaart is ook weer prachtig
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag net dat je gewonnen hebt bij EKEF, feli! Dit is ook weer een mooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks voor je compliment.

    En gefeliciteerd hé met je prijs terecht verdiend. Dit is ook weer een bjoetie van een kaart, vindt de kleurencombi prachtig, gaaf stemepltje hoor en wat een geweldige sketch, ga hem opslaan!

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allereerst van harte met je gewonnen prijs en terecht, deze heeft ook weer een hoor WIN gehalte, schitterend!!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh Marianne, ik heb een aantal posts gemist zie ik. Prachtige kaarten weer en gave stempels gemaakt. Nogmaals Super, dat je die wilt delen met ons. Dit kaartje is ook weer zo'n schatje. Net als jij. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Marianne!! Vooral het label vind ik erg leuk.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwww Marianne
    wat een super gaaf kaartje!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind hem helemaal geweldig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne,

    Allereerst gefeliciteerd met de 1ste plaats bij EKEF! Hij is ook heel erg mooi, dus zeer verdiend.

    Deze kaart is ook weer prachtig! Ik vind jouw kleurencombinaties altijd super.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een enige kaart zoveel leuke details en een mooie schets ook het stempeltje erg mooi.
    Enne erg mooi het papier ik zal het ook weer eens gaan gebruiken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marianne dit is gewoon weer een absolute topper!!! Wat een gave kleuren en sketch!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem prachtig en wat lief dat je de sketch wilt delen...heb hem opgeslagen hoor...Dank je wel!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is ook alweer een schitterende kaart!!Gefeliciteerd met je 1e plaats bij ons.
    Super leuk dat je weer meedoet bij EKEF.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart! Zelf heb ik nog geen combi groene kaart gemaakt, maar deze gaat zeker in de ideeen doos haha Gefeliciteerd met je gewonnen prijs en succes met deze kaart.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat maak je toch gave kaarten. Dit is ook weer een plaatje Je hebt weer een supersketch gebruikt! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze is ook weer superleuk !!

    En nog gefeliciteerd met je prijs.
    Shop ze....

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een gave kaart weer. En het stempeltje past perfect bij vandaag, secretaressedag :-).
    Je hebt gelijk met die bloemen, maar ik vind het vaak te veel werk om mijn cuttlebug en alles te voorschijn te halen. Toch vaker doen, want bij jou staat het altijd geweldig!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een beauty Marianne wat zal diegene die hem ontvangt verrast zijn !! groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er weer prachtig uit.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat mooi . . al de verschillende tinten groen . . .Prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart is dit!!! Die bloemen zijn top! En die stempel staat ook op mijn verlanglijstje. Gefeliciteerd met de gewonnen stempels!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke kaart en weer zo prachtig van kleur! Proficiat met je prijs bij EKEF en shop ze :-))

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd, het was ook een mooie stoere kaart! Deze is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super dat je gewonnen hebt bij EKEF met je stoere kaart; proficiat!!! Scheelt dat je bijna geen KD digi's hebt *lol*....
    Deze kaart is ook weer helemaal top!!!! Alles klopt weer!!! Vooral je bloemen zijn geweldig.... heb zelf dozen vol gekochte bloemen en maak ze toch vaak zelf... kom je vaak het dichtst bij de kleuren van je DP.
    Enne super bedankt voor je schitterend sketch.
    Fijne dag....
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alweer zo'n geweldig mooi kaartje, super leuk zeg!!!! Je bloemen zijn prachtig, bedankt voor het meedoen bij EKEF!!!
    En gefeliciteerd met je prijs, je had ook wel een super mooi kaartje gemaakt, bij mij stond je ook op nr. 1!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een hele leuke sketch, mooi papier en stempel, 't is weer helemaal af.
    Supermooi gedaan Marianne
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk kaartje! En prachtig papier. Proficiat met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Superleuke kaart heb je weer gemaakt in mooie kleuren! Leuke digi en een mooie schets, bedankt!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je kaartje is super, erg mooi deze kleuren. De sketch is ook heel leuk, lief dat je hem er bij zet.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Marianne gefeliciteerd met je prijs en deze is ook weer zo mooi super.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een leuke kaart is dit zeg, leuk afdrukje ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Marianne, wat een geweldige kaart. Gaaf in het groen. De stempel is onwijs leuk en je sketch super goed gedaan.
    Groetjes MArjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey Marianne,

    Een zeer mooie stempel moet ik zeggen en de kleuren van de kaart vind ik super.

    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauwwwwwww wat is ie gaaaaaaaaafffffffff!!!!!! Super te gek gaaf gewoon! Gefeliciteerd met je gewonnen challenge, altijd leuk!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi hoi Marianne,
    een plaatje werkelijk,
    dit kaartje!
    Wat een leuk afdrukje heb je gebruikt!
    Ook de kleurtjes vind ik weer prachtig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd met het winnen bij EKEF! Super leuk voor je! Je nieuwe kaart is ook een top kaart! Heel mooi papier, leuke afbeelding en een geweldige sketch! Die sla ik ook meteen op. Alvast bedankt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met je gave stoere kaart.
    Ook dit is weer een schitterende kaart
    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  40. heel mooi kaartje.
    Ook een erg leuk afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart Marianne, super mooi gedaan en die kleuren vind ik heel mooi. Een hele sketch is het, ik neem hem even mee

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met je gewonnen challenge bij EKEF.
    Deze kaart is ook weer super mooi gemaakt.
    Bedankt voor de prachtige sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel erg mooi Marianne! Ik vind je kleuren geweldig gekozen en je sketch ga ik misschien wel een keer gebruiken...als ik een gaatje kan vinden:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een geweldige kaarten heb je weer gemaakt Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Het is weer een leukerdje: gave stempel, mooi DP en bloemen.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je prijs bij EKEF!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh, wat een prachtige kaart, ik gebruik niet vaak groen, maar vind dit echt heel erg mooi en wat een mooie sketch.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Belíssimo Marianne, adorei as flores em camadas, lindas.
    Cada detalhe muito precioso.
    Um beijo, fique com DEUS.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een prachtige kaart en alles past bij elkaar.Ik haal veel inspiratie uit jouw kaarten en bedankt voor de sketch.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wow Marianne,really beautiful and original card.Beautiful dark green.
    Thanks for the pattern, I'll use.
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mooi geworden!! De bloemen zijn ook prachtig! Leuke sketch ook met al die verschillende 'vakjes'!

    Groetjes, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gefeliciteerd met het behalen van de eerste plaats, en je leuke prijs!!
    Dit kaartje is ook weer een plaatje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. ohhhh dit is weer een plaatje zeg ! Wat een keigaaf kaartje en zulke mooie schets. Dank je wel voor het delen. Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Marianne gefeliciteerd met het winnen met je stoere kaart,ik vind hem erg leuk maar toen ik deze dame zag was ik ook heel enthousiast,wat een plaatje!!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Heel erg mooi Marianne!

    Geweldig stempel en mooie kleuren.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een pracht van een kaart! Er is zoveel op te kijken en de kleuren zijn ook al zo mooi!
    Gezellig dat je mee doet bij EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  56. WAANZINNIG Marianne!!!
    Gaaf papier en een te gekke digi!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Het is een hele mooie kaart geworden.
    Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF.

    Groetjes,
    Peggy Dt-Ekef

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Super de bloemen zijn echt heel erg mooi! Sowieso is de kaart prachtig!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. O, deze kaart vind ik geweldig: wat een heerlijke kleuren en combinatie en de stempelafdruk vind ik ook erg gaaf! Super mooi gemaakt! Mijn complimenten!
    Liefs, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Leuke kaart en vooral leuk dat je de schets met ons wilt delen. Ik heb hem gebruikt voor een meisje dat een kaartje verdiende en ze vond hem geweldig!! Dank je wel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Leuke kaart in prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne