dinsdag 3 april 2012

Papa - Happy fathersday

Vandaag een kaartje voor Het freubelstraatje, er is daar weer een nieuwe westrijd.
Hij is geldig van 1 april tot half mei ongeveer.
Het is daar altijd met sketch, dus die zet ik er ook weer bij.
Sketch is weer gemaakt door Nicolet.
Ik heb hiervoor een stempel van Kenny Kierman gebruikt en hij heet Frankie Knucles.
Ik vind die mannenstempels van hem zo stoer.
Ik heb ook weer mijn vlaggetjes nestabilitie gebruikt, en de rand langs het plaatje zijn de nieuwe rand nestabilities.
Ik hoop dat er weer veel meedoen, altijd leuk om te zien wat anderen maken.
Fijne dag allemaal.


35 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave sketch kan je een hoop papiertjes op kwijt .je hebt weer van die aparte kleurtjes gebruikt erg leuk .en de stempel is ook super .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker stoer kaartje heb je gemaakt, die Frankie is inderdaad een lekker ding, vindt je papier keuze top!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeiemorgen Marianne, jij bent al vroeg met je vaderdagskaart. Ik ben nog bezig met moederdag. Maar het is een hele mooie kaart en je sketch is helemaal te gek. Wel een hoop lagen,maar daar hou ik wel van. Een hele fijne dag en lieve groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt het papier en de kleuren zijn mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een super stoere kaart! Gaaf gedaan hoor!

    Liefs suus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs mooi kaartje weer Marianne !Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaart is weer helemaal af Marianne:0) leuke sketch!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooia kaart leuke digi en leuke schets met veel lagen.
    Die vlaggetjes zijn leuk heb ik ook al bij je vorige kaarten gezien.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Marianne wat een gave kaart heb je gemaakt en de sketch enorm ik vind het een topper groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marianne,
    Wat een PRACHTIG kaartje en jij blijft zo wel de vlag uithangen ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk kaartje weer!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt, Marianne!! Superkleuren heb je gebruikt, volgens mij wel een van je favoriete...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vindt hem zo gaaf en mooi van kleur
    En leuke layout
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauwww wat een gaaf kaartje marianne
    Die letterstans van Tim Holtz kan die ook door de Cuttlebug?

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer onwijs gaaf hoor, jij bent een kei in dit soort kaarten. Supergoed!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke stoere kaart, hoor!!
    Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marianne, Je hebt de sketch heel mooi uitgewerkt. Leuke mannenkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje en een hele gave kleur!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hij is gaaffff, lekker stoer hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een mooie kaart heb je gemaakt Marianne.
    De kleuren zijn niet alledaags, maar wel erg knap.
    Super !!!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marianne,

    nou daar word elke papa wel blij van denk ik! Wat leuk die letters zo!!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig! Die kleuren zijn bijzonder mooi zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gave, stoere stempel. Mooie kleuren heb je gekozen voor je kaart.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zow hey hihihi, jij bent er lekker vroeg bij, een schitterende kaart Marianne, prachtige kleuren ook !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig weer en erg stoer. Een echte Mariannekaart, lol!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauww Marianne, prachtig weer! Vind de kleuren combinatie super leuk! De stempel is ook fantastisch ingekleurd! Alweer heel mooi gemaakt.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart is het geworden. Ik vind de vlaggetjes an de zijkant helemaal top.
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne