maandag 23 april 2012

Verjaardagskaart zonder tekst

Vandaag een verjaardagskaart zonder tekst, was geen ruimte meer voor (hahaha)
Maar degene die hem krijgt snapt het wel waar die kaart voor is.
Ik heb een stempel gebruikt van Meljens en hij heet PatrioticBear.
Ik maak nooit zoveel dieren , maar wil het toch leren.
Vindt het moeilijker als mensen inkleuren.
De bloem die ik gebruikt heb is van Crealies.
De kleine hoekjes zijn van Tim Holtz.Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Fijne dag allemaal.


55 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Marianne,Wat eeen leuke frisse kaart en wat is het een schat van een stempel,je heb het goed ingekleurd hoor.!! Fijne dag,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,

    heel leuk kaartje!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne wat een prachtig en vrolijk kaartje is dit.
    Leuke stempel en heel mooi ingekleurd.
    Via bloghoppen kwam ik bij jou terecht en ben je gelijk gaan volgen zoveel mooie dingen zijn er bij jouw te zien.
    Groetjes en tot de volgende keer Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje weer
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marianne,hij is goed gelukt hoor het inkleuren een leuke stempel het is een grappige kaart geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart hij is inderdaad erg vol maar heel mooi!
    Leuk beertje met die ballonnen
    groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat goed je dus ook goed af, mooie kleurencombinatie, zou er niet opgekomen zijn, maar vindt het prachtig, leuke stempel, is weer een mooi kaartje en weer perfect afgewerkt.

    Liefs, LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaaah hij is zo superleuk en je heb hem prachtig ingekleurd.
    Een tekst hoeft niet altijd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal geweldig!!! Prachtige combinatie dat oranje met grijs!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kleurcombinaties altijd heel verrassend en zo gaaf! Deze kaart is weer prachtig en lekker druk. Er is weer zoveel te zien!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne,

    Wat een leuke stempel en ik vind dat je hem prachtig hebt ingekleurd! De combinatie van de kleuren is zoals gewoonlijk weer heel erg mooi.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtge kaart en leuke stempel, mooi ingekleurd hoor.
    de kleuren van de kaart vind ik ook erg mooi.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig hoor Marianne, superleuk gedaan en zonder tekst is toch niet erg, je schrijft er toch wat in dus dan is de ruimte voorop helemaal te gebruiken.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je mag van mij vaker met dieren werken Marianne, ook dit is weer een toppertje hoor ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo Marianne,

    prachtige kaart. wat een mooie combinatie van papier.
    je afbeelding is weer een 'plaatje'om te zien. heel mooi ingekleurd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hey,hey,
    nog een keertje....ik snap niet waarom ik je niet in mijn leeslijst heb. zoals je weet doe ik mee met je candy omdat ik al volger was maar....nu ga ik weer kijken en ik zie dat ik dat niet ben.....dus wordt ik maar weer volger en ik hoop dat het nu wel goed gaat.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwwww die is gaaf zeg
    geweldig die kleurencombinatie en super mooi kleurwerk Marianne

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lief ,vrolijk kaartje is dit hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is weer superleuk, Marianne!! Mooie kleuren heb je gebruikt!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is je goed gelukt hoor Marianne. Wat een vrolijke kaart is dit geworden :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Marianne hij is weer super de luxe je kaart mooie kleuren heb je gebruikt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. het is echt een leukerd:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jahoor hij is weer leuk.
    Heerlijk frisse kleurtjes.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marianne, mooi? Hij is super, erg leuk die beer, ja heel mooi geworden

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief kaartje!
    Super ingekleurd ook en leuke kleurencombinaties.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat is die schattig!! Heel knap gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart, Marianne.
    Heel leuk stempeltje en zo mooi ingekleurd.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg leuke kaart. Ik vind de stempel geweldig!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel mooi kaartje weer zeg!!! Wat een leuke stempel, super!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super mooi kaartje weer Marianne, die kleurtjes wauww, die zijn zo mooi! Een lief stempeltje ook.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi kaartje, echt een Sweety
    en een kleurtje voor de durvers, prachtig gedaan hoor Marianne
    Liefs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi Marianne,
    leuk zeg, deze kleuren zo bij elkaar!
    Prachtig afdrukje in gekleurd!
    Mooie kaart!
    Het vorige kaartje vind ik ook erg mooi,
    in lente kleuren!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een schitterende kaart weer Marianne, prachtige kleuren, lief afdrukje, super !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het is een mooie kaart geworden!
    Leuke kleuren.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een droppie en weer zulke heerlijke kleuren gebruikt.
    prachtige kaart.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat is je vorige kaart toch een snoeppie,net als dit kaartje. Zo'n geinige stempel!!!Je kaart is weer een mooi geheel.Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh Marianne, it' super!
    I love this colored stamp and the particular details :)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw Marianne, wat een prachtige verjaardagskaart! heel mooi geheel en en prachtige kleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat kan ik nu weer zeggen alleen maar dat ik hem weer geweldig vind gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een hele mooie, vrolijke kaart!! Prachtig gemaakt, leuke bolletjes randje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je maakt leuke dingen hoor, knap...
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat mooi gedaan. Die glitter op je stempel maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Waauw, wat een geweldige kaart weer! Hartstikke leuk. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Marianne wat een leuke fleurige kaart en wat ik zo leuk vind, is hoe je het met glitters bewerkt hebt. Een fijne dag vandaag. Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een prachtig en vrolijk kaartje is dit, Marianne.
    Leuke stempel en heel mooi ingekleurd. En zoveel geweldige details heb je hiervoor gebruikt.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Je hebt de beer anders toch fantastisch mooi ingekleurd hoor! Wat een pracht van een kaart is dit weer! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Superleuk kaartje, Marianne!! En wat heb je een leuke kleuren gebruikt!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Prachtig Marianne, super kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een super leuk en vrolijk kaartje!!
    En wat een mooie kleur karton is dat....dat grijsachtige.

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Mooi hoe je dat met dat grijs hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne