zondag 29 april 2012

Winnaar candy

Vandaag ga ik de winnaar bekend maken van de candy.
Ik heb mijn man weer een nummer laten roepen en hij zei nummer 34
De gelukkige winnaar is geworden Louise.

Louise als je me even je adres stuurt dan komt de candy jouw kant op.
Zoals je weet het zijn 2 Magnolia's en nog het een en ander.
Veel plezier er mee in ieder geval

Half juli ben ik jarig en vier weken voor die tijd heb ik weer een candy.
Dan hoop ik dat er weer een hoop meedoen en kunnen jullie weer een poging wagen.

En ik heb weer wat stempels voor jullie gemaakt veel plezier er mee.

Fijne dag allemaal.






30 opmerkingen:

  1. Louise gefeliciteerd !!
    En Marianne bedankt voor het verloten van de candy. Ik hou de volgende in de gaten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Louise!!!
    Marianne bedankt voor het mogelijk maken van de candy!
    Enne...ik kijk nu al uit naar de volgende candy! ;-)

    ps. op mijn blog verloot ik ook een leuke candy voor het goede doel...doe je ook mee??

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marianne,
    Heel ♥-elijk bedankt voor de kans.
    Louise Van ♥-e Gefeliciteerd met de candy.
    De bloemen en het zonnetje ga ik opslaan.....ik vind ze zoooo ontzettend MOOI.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Louise!

    Bedankt Marianne voor de leuke tekststempels die je met ons deelt.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Louise, ik heb het idee dat er aardig wat leuks jouw kant op komt de laatste tijd.nog een bofbips in scrapland!!!
    Dank Marianne ook voor de gave stempels.

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Louise, !
    En Marianne weer bedankt voor de digi stamps?
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marianne, dank je wel voor het moois wat je uitdeeld. Louise van harte gefeliciteerd.
    groeten,

    Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Louise van harte gefeliciteerd! En Marianne, jij weer bedankt voor deze leuke stempels! :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je dat met die candy's doet Marianne, zal ook de volgende in de gaten houden. Gefeliciteerd voor Louise. Heb even een vraagje, ja je weet ben een beginneling. Je maakt van die prachtige stempels, maar hoe werkt dat dan, uitprinten op de computer en dan inkleuren (of klink ik nu heel erg blond). Ik hoor het wel van je. Alvast bedankt. Fijne zondag verder en liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Louise, veel plezier met deze mooie candy!! En marianne, wat heb je weer een mooie digi's gemaakt!! Super zeg!
    Je gaat zo snel dat ik drukker ben met downloaden dan dat ik er een kaart mee kan opfleuren!
    Bedankt en groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd, Louise! Veel plezier met deze candy!
    Ben gelijk even verder bij je gaan kijken Marianne, ik liep zoals altijd weer een week of 2 achter. Super zijn je kaarten weer, maar je stempels zijn echt te gek! ik heb ze opgeslagen. Helemaal top!
    Groet van Alean

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Louise van harte gefeliciteerd met het winnen van de prachtige candy, veel plezier ermee! En Marianne bedankt voor het mogen meedoen en uiteraard ook weer voor de geweldige stempels! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte proficiat Louise!!!
    Marianne wat heb je weer schitterende digi's gemaakt; super bedankt!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congrats Louise, enjoy x

    Thanks for the chance Marianne x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefeliciteerd met de candy, Louise.
    veel plezier ermee.
    dank je wel Marianne, voor de leuke kans.
    die stempels zijn ook heel leuk gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Louise! En dank je wel Marianne! Ook voor de stempeltjes trouwens :-)
    Liefs, Mieke X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marianne,

    Via via bij jouw blog gekomen. Ik zie erg veel leuke dingen en ideeën, dus vanaf nu ben ik je volger.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Louise van harte gefeliciterd en marianne weer heel erg bedankt voor de mooie stempelafdrukjes gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Louise proficiat en Marianne weer heel erg bedankt voor de leuke tekststempels.... elke keer toch ook een leuke candy :-)
    Fijne weekend,
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Louise gefeliciteerd met je gewonnen candy.
    Marianne weer bedankt voor de digistempels, ze zijn weer prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Louise gefeliciteerd met het winnen van deze candy.Veel plezier ermee.
    Marianne bedankt voor de digistempels!
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dank je wel Marianne ik kom ze graag bij je ophalen, ik vind ze zo leuk. En Louise van harte gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Louise van harte gefelicteerd methet winnen van de candy!
    Marianne dank je wel voor de digi's stempels ze zijn weer leuk dus ik heb ze weer opgeslagen:)

    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Congrats Louise :)
    Hi Marianne,
    hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Louise proficiat. Marianne dank je voor de digi's
    groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd Louise en Marianne bedankt voor de tekststempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Parabéns Louise.
    Marianne, obrigada pela oportunidade.
    Um beijo, fique com DEUS.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Louise proficiat en Marianne, bedankt weer voor de kans!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Sorry Marianne, wel een beetje laat maar ( je had al gelezen een paar daagjes weg) ik ben er super blij mee, ik val wel in de prijzen hoor dit is mijn tweede al deze week.
    En dames bedankt voor jullie lieve reacties.
    Wat heb je weer een prachtige digi's gemaakt Marianne, ik neem ze weer mee hoor.
    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Louise gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
    Veel plezier ermee.
    Groetjes Annette.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne