zondag 1 april 2012

Ziekte Sterkte

Vandaag mijn eerste bijdrage voor The Dutch Magnolia Chickies.
We moesten een beterschapskaart maken en dit is hem geworden.
Ik heb weer het hart en de doilly gebruikt van Cheery Lynn en de bloem is van Crealies.
De letters en de gele hoekjes die zijn van Tim Holtz.
Nou niet denken dat ik iemand pillen stuur, ik heb zoetjes in dat potje gedaan.
Vond het er wel leuk bij staan.

Je kan meedoen tot 13 april 18:00 uur.
Ik hoop dat er weer veel mee doen.
Fijne dag allemaal.




45 opmerkingen:

  1. Wow, wat een gave kaart weer. Supergeinig dat potje met zoetjes!! Al bij al weer een hele mooie kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van zo'n mooie kaart moet je wel beter worden.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een super kaartje. Prachtig van kleur en zo'n mooie details. Ik vind hem helemaal fantastisch!! Groetjes,
    Mariannne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie beterschapskaart is dit geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje met dokter Edwin.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart, Marianne!! Mooie kleuren en prachtige details!!
    Fijne zondag!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne,
    Ik zit hier te GENIETEN van je PRACHTIGE kaart. Na het lezen vergroot ik de eerste foto en ben op zoek gegaan naar het ♥ van Cheery Lynn.....maar kon het niet vinden ☺☺☺.....tot ik de derde foto zag.
    Enneh.....van die pilletjes wordt je zoetjes aan beter ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo Marianne je kaart ziet er super uit.
    Ook heb je hiervoor zo'n mooie kleurencombinatie gebruikt, geweldig hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met zo'n kaartje zal de zieke zeker even glimlachen, wat mooi gemaakt weer Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is weer prachtig en leuk die pillentjes erbij .
    super
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Marianne! Leuk hè zo'n potje met pilletjes erbij....ik heb er kleine pepermuntjes in gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo Marianne je eerste kaart als bijdrage aan thedutchmagnoliachikies is een succes hoor!!! je kaart is prachtig ik hoop dat er nog meer voorbij komen die er zo mooi uitzien.Ik weet wel dat dat zeker zo is want alles wat je maakt is prachtig liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enige kaart Marianne! Mooie kleuren en top eens Dr Edwin te zien ipv Nurse Tilda!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat is je kaart weer prachtig! Schitterende bloemen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, en leuke kleuren. Je zoetjes zijn een super idee, heel leuk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje weer Marianne, dat potje erbij aan vind ik echt super!! Leuke details erop.
    Wens je nog een hele fijne zondag toe.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt weer je best gedaan heel mooi resultaat groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie en vrolijke beterschapskaart!! Mooie kleuren combi en super details! Leuk met het flesje pilletjes erbij! Ook hele mooie mallen heb je gebruikt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie binnenkomer als DT Marianne. Ik vind hem keigaaf ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuk gedaan zeg. Heel passend ook bij het thema. Ik vind die kleurencombinatie ook helemaal super.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooi kaartje Marianne
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk kaartje erg leuke stempel mooie kleuren gebruikt en superleuk dat potjes met zoetjes moest er wel om lachen erg leuk idee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super mooie kaart, heel leuk dat flesje met zoetjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi Marianne,
    wat een prachtige creatie is dit geworden,
    lachen die zoetjes in het flesje,
    heel erg mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Als je zo'n leuke kaart krijgt, word je vast snel weer beter!!!
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super leuk kaartje!!!! Leuke kleurtjes ook! En ik vind dat flesje super, staat écht heel leuk!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Marianne,

    ja leuk!!!! Die zoetjes staan er zo leuk bij. Heb ik ook een keer gedaan in een zakje. gewoon hel grappig. Ik hoop dat de zieke er snel van opknapt, als je hem nog eens moet versturen. Mooi kleurencombi dat okergeel en blauw!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart is dit, met heel veel leueke deatails. Dat flesje is ook erg leuk erbij.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goeoeimorgen Marianne, wauwwww wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. super.!!!!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart, Marianne. Vind het flesje met de nep pilletjes erg leuk bedacht.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. This is fabulous Marianne, love it.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een geweldig begin als DT-er Marianne, supergave kaart!!!!! Ik mocht deze ronde nog even overslaan maar de volgende dan ben ik erbij hoor, haha. Ik moet nog even uit de vakantie-stand komen.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een geweldig mooie kaart! De kleurencombinatie vind ik ook sterk. En ach, dat potje met de zoetjes in vind ik zo leuk! Deze kaart is weer top!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een beeldschone kaart, Marianne. Niet alleen de kleuren, maar ook de zelfgemaakte bloem, mini medicijnenpotje en geëmbosde achtergrond.
    Super mooi kaartje voor een zieke.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Knap werk Marianne!
    Kleurcombinatie is bijzonder goed gelukt!!
    Leuk pillenpotje.
    Mooie creatie.
    Een fijne week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. prachtig kaartje, zo mooi in die kleuren.
    mooie details erbij.....dat potje met zoetjes..hihi...erg leuk!!
    mooie kaart,mooi geheel.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne