dinsdag 29 mei 2012

Congratulations

Vandaag een mannenkaart waar ik mee wil doen aan een DT-call op het blog van Cards for men.
Heb deze keer een Kenny Kierman stempel gebruikt en hij heet CheersDude.
De bloem er bij is van Marianne design en de klok is van Tim Holtz.
En met deze kaart wil ik ook meedoen bij elke kaart een feestje.
Daar gaat vandaag ook een nieuwe uitdaging van start.
Uiteraard heb ik er weer een sketch bij gemaakt en die mogen jullie weer meenemen.
Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden.
Fijne dag allemaal.





46 opmerkingen:

  1. Jou Kaart is weer Super,Marianne

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig, ik vind de klok heel erg mooi die hebt gebruikt.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeiemorgen Marianne, wat een prachtige kaart,heel mooi opgebouwd. en je klok is werkelijk schitterend.Een fijne dag, groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer super.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo'n prachtige kaart, de kleuren spreken mij ook erg aan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card Marianne, love the colours and great mans image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje weer marianne!

    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bedankt voor de inspiratie Marianne!
    je kaart is top! (de sketch ook;0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart weer Marianne, met een mooie sketch. Net als gisteren ga ik hem weer van je overnemen kunnen we weer het verschil zien :-)
    Bedankt en groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super!! Jouw kaartjes hebben altijd die konstante hoge kwaliteit; het zijn stuk voor stuk kunstwerkjes.
    Deze is weer prachtig!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat weer een lekkere stoere kaart!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke stoere kaart. Heel veel succes met je DT-call. Ze zijn je niet waard als je niet gekozen wordt. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou Marianne, wat mij betreft ben je binnen bij het DTteam, niet dat ik er iets over te zeggen heb, maar je mannenkaarten zijn altijd zo geweldig. Net als deze, SUPER weer!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer prachtig Marianne,waar haal je het toch allemaal vandaan geweldig liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele leuke Stoere kaart Marianne
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is weer een mooi kaartje.
    Succes met de DT call!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooi mannenkaartje erg leuke stempel en weer vrolijke kleuren gebruikt ook de klok erg mooi op je kaart.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wonderful card,wonderful sketch:)
    I love some papers;but for me(beginner) it's little bit difficult use different similar colours..I must learn another time:)
    You card is fantastic with funny image:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig kaartje Marianne, echt jouw dingen mannenkaarten.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is weer mooi Marianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gaaf kaartje, lekker stoer!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!! (wat ben je snel zeg! LOL)

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart weer Marianne, super mooi gemaakt!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hij is weeer schitterend.
    Ook een leuke sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig Marianne, wat een leuke kaart!
    De sketch mag er ook wezen.
    Lieve groetjes, collega hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele mooie mannenkaart! Leuke afbeelding en mooie details! Succes met de DT call! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is weer een super kaartje Marianne, lekker stoer!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie mannenkaart, ook je vorige kaart vind ik erg leuk.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Marianne

    Wat een stoere kaart, mooie kleuren ook, echt gaaf.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha Marianne,

    als ik eerlijk ben denk ik dat je een goede kans maakt om DT lid te worden bij de mannenkaarten blog. Hij is super!! Veel succes en geluk en ik hoop dat je het wordt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk kaartje Marianne heb je gemaakt met deze stoere kerel! Bedankt weer je sketch!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke kaart Marianne, en dat klokje vind ik geweldig.
    Een fijne week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke, stoere mannenkaart!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Marianne ik vind je mannen kaart heel mooi en hoop dat je veel succes hebt.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Schitterende kaart Marianne!!! Zag deze digi ook al bij Arjette voorbij komen..... is zo'n gave digi!!!
    Je hebt er een schitterend stoere kaart mee gemaakt!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat is je kaart toch weer prachtig Marianne, die kleuren, helemaal wauw, het springt eruit, lekker stoere kaart. Top. Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lekker stoer mannenkaartje, Marianne.
    En veel succes met de challenge en de DT-call.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. een stoere mannenkaart Marianne!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een heerlijke stoere kaart Marianne, echt super hoor !!
    Heel veel succes met je DT-call, ze zouden gek zijn als ze je niet willen !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een onwijs mooie kaart weer, Marianne!
    Schitterende kleuren, super sketch en gave details!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mooie krachtige kaart. Zeker goed voor een man en mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Tis weer een prachtige kaart en ook nog lekker stoer.

    Leuk dat je meedoet met EKEF en suc6 met de dt-call.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wonderful card. Love how you stayed with the theme of Congratulations. Thanks for joining us for our challenge at Card for Men. Good luck on the challenge. Love your blog.
    Hugs, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne