zaterdag 5 mei 2012

Fijne moederdag


Ik heb gisteren een award van Sonia gehad en daar ben ik blij mee.
Ik denk dat er op staat beste blogperformance of zoiets.
Lief van je, dat je aan mij hebt gedacht.
Het is de bedoeling dat ik tien blogs uit zoek, maar dat doe ik niet want ik vind dat iedereen die een blog heeft zijn best doet en een award verdient. Dus deze award is voor jullie allemaal.
En dan moet ik nog drie soorten lekker eten noemen dat is lasagna, koolraap en nasi.


Vandaag een kaartje voor de NKU.
Er is daar weer een nieuwe uitdaging en je moet weer een sketch aanhouden.
En het thema is moederdag.
Ik heb de sketch deze keer gemaakt en die zet ik er voor jullie bij.
Het ging deze keer gelijk goed met de Nederlandse tekst, dus ik begin het te leren.
Heb al 6 keer een Engelse tekst er op gehad en moeten veranderen.
Ben deze keer voor een Magnolia stempel gegaan, vind ik altijd wel lief voor dit soort gelegenheden.
Ben alleen lekker eigenwijs geweest met de kleur, de meeste moederdag kaarten zijn rood-rose
De hartjesrand is een pons van Martha Stewart.
De bloem is van Crealies.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Fijn weekend allemaal.



43 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje weer en een leuke sketch heb je gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marianne, een prachtige kaart weer, super en wat een leuke schets, helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is wel weer een schatje!!
    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zij is weer mooi,leuke sketch heb je gemaakt die ga ik maken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie schets! En wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Ik vind de kleurencombinatie echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van deze mooie sketch heb je een prachtige kaart gemaakt Marianne, super gedaan.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lEKKER EIGENWIJS ZIJN , KOMEN DE LEUKSTE DINGEN UIT, DAT ZIE JE MAAR WEER AAN DEZE KAART: ERG MOOI

    GROETJES cOBY

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje,zo mooi ingekleurd dit leuke meisje.
    Mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart Marianne, en die kleuren vind ik geweldig, deze moeder is ook niet zo van de roze.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, en gefeliciteerd met je award!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, die Marianne. Het is mij 1 keer overkomen en toen kwam ik er pas achter toen de challenge al gesloten was. Maar deze kaart is helemaal geweldig zeg. Ik houd erg van blauw en groen. 't Is gewoon en een heel mooi kaartje....

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuk kaartje, mooi ingekleurd zeg,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Marianne. Het is zeker weer wat anders met deze kleuren, maar helemaal niet minder mooi.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi kaartje zeg!!! vind dat je mooie kleuren hebt gebruikt! En je sketch is super, ik heb hem opgeslagen, dank je wel!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart en sketch Marianne. Groetjes en een fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Marianne,
    wat weer een schattig kaartje,
    mooi deze kleurenstelling!
    Bedankt voor de schets,
    heb ik altijd veel aan,
    ik sla ze altijd op en ik kijk wat ik gebruiken kan!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje weer Marianne...met supermooie kleuren.
    Gefeliciteerd met je award, leuk voor je.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuke kaart is het en ik vind dat deze kleuren ook prima kunnen voor een moederdagkaart.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is weer een leukerd hoor je kaartje!

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een bjoetie Marianne, mooi gecombineerd allemaal.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is weer een schitterend kaartje Marianne. Heel fijn weekend. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart!! Mooie bloemen en kleurencombinatie..... weer helemaal TOP!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een geweldig kaart Marianne.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart, Marianne. Ook de sketch is helemaal geweldig!
    Fijn weekend en lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een super mooie kaart in mooie kleuren en een hele mooie sketch! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart en de sketch ook wwer heel goed. Ik wil weer graag meedoen, maar weet niet of ik het ga redden...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je er weer een prachtige uitwerking van gemaakt Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is je kaart weer prachtig Marianne, echt heel mooi die kleuren. Echt toppie zoals altijd. De sketch heb ik maar meteen even opgeslagen want die vind ik mooi en kan ik mooi gebruiken voor een van mijn volgende kaarten. Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart weer Marianne en ik denk dat we ons best weer moeten gaan doen voor de N.K.U maar jou kaart is weer super hoor!! lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Eens kijken of ik tijd heb voor NKU, want jij hebt ons wel voorzien van een hele mooi voorbeeld!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Tis toch een mooike, Marianne ook al heb je andere kleuren gebruikt. Leuke sketch ook. Wahahah dat je iedere keer een engelse tekst gebruikt en je kaart moet aanpassen, lol!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Marianne,mooie kleuren voor dit prachtige kaartje!
    Ik vind haar geweldig!
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Your card is Gorgeous Marianne. I love the sketch you have followed & great colour combo x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik vind het een héél mooi kaartje!
    leuke sketch dat je weer gemaakt hebt.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Allereerst gefeliciteerd met je Award terecht verdiend hoor.
    Ik vind dit ook prachtige kleuren hoor en alles past weer perfect bij elkaar, leuke sketch.

    Liefs,LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart en ik vind de kleur mooi hoor.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Weer een toppertje Marianne!!!
    Erg mooie sketch...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dit is ook al zo'n mooi kaartje Ik vind hem ook erg mooi ingekleurd.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige sketch en ook prachtige kleuren. Al tesamen: prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne