woensdag 9 mei 2012

Fotoalbum voor Evelien.

Ik heb voor vandaag een fotoalbum gemaakt en daarin is de familie van mijn vriendin Evelien verwerkt.
Ze wou het album in het zwart wit hebben.
Heb dit album als twee keer eerder gemaakt, maar blijft leuk om te doen..
Op de eerste foto staan haar vier kleinkinderen en op de vierde foto apart in een mooie doilly.
De derde foto staan de ouders van Evelien en Jan.
De doilly die ik gebruikt heb die is van Cheery Lynn.
Ik hoop dat jullie hem heel leuk vinden.
Groetjes Marianne








54 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig fotoalbum is dit zeg, heel erg mooi met die mallen en leuk om kado te geven.
    Ook nog bedankt voor de stempels kan ze goed gebruiken want mijn neefje zwemt binnenkort af voor zijn a diploma.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat prachtig gemaakt zeg, daar zal je vriendin heel blij mee zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ....wauw super leuk gemaakt .denk dat ze er heel blij mee is.
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat ontzettend mooi zeg.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SCHITTEREND wat een prachtig album...
    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goeiemorgen Marianne ik vind hem super mooi gemaakt. Petje af hoor.Leuk gedaan alles in zwart wit. Heb je van dit album een patroon ervan??Groetjes en een fijne dag Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende creatie heb je gemaakt...heel apart!


    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke album,een erg leuk idee om de foto's op een doily te plakken,lijkt direct al zo mooi afgewerkt!
    Bedankt voor de di-gi stempels,ga ze opslaan je weet maar nooit!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig album heb je gemaakt, vindt het echt een plaatje, ik denk dat je vriendin daar heel blij mee is. En ja je raadt het al heb je daar een patroon van, zie dat ik gelukkig niet de enige ben hahahaha.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi album Mariamme, het geheel ziet er weer super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt!! Wat ziet er dat mooi uit!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi gemaakt zeg!! Super!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Marianne..dit boekje heeft een WAUW! is dit voor DE Evelien?
    daar zal ze blij mee zijn, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marianne wat een schitterend fotoalbum heb je gemaakt.Heel bijzonder zo in het zwart wit.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Marianne wat ontzettend mooi! Heb je al eens een werkbeschrijving van deze kaart gegeven, lijkt me heel leuk om ook eens te maken

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw dat ziet er werkelijk prachtig uit, heel mooi gedaan, mijn complimenten Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Marianne, wat is dit mooi ook mooi zo in zwart-wit iets om trots op te zijn wat ben jij creatief.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw schitterend Marianne, lijkt me best lastig die kleurencombi, maar het ziet er echt weer toppie uit. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ziet er goed uit hoor marianne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeempie Marianne wat heb je dit mooi gedaan...echt prachtig. Ik zou wel willen weten hoe je dit hebt gedaan?

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeeeeeetje Marianne.....dit lijkt me toch wel een GIGA werk, maar dan heb je ook wat.....SUPER ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauwww marianne
    wat een werk heb je daar aan gehad, het resultaat is schitterend!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik weet bijna niet wat ik moet zeggen ik zit er met een open mond naar te kijken, wat is dit prachtig Marianne in een woord geweldig liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oohhhh wat is dat mooi zeg!!! Ik vind het prachtig in zwart-wit, heel stijlvol!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O, wat een gaaf album. En zo stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend en erg chique in zwart wit. Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is dit mooi!
    Ik blijf ernaar kijken, hier zul je de nodige uren werk in hebben gestoken.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi Marianne!
    Wat een supergeweldig fotoalbum heb je gemaakt!
    Prachtig, best moeilijk om voor iemand anders zo iets persoonlijks te maken!
    Knap gedaan!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauww echt prachtig weer Marianne, super leuk model, de kleuren vind ik ook heel leuk en de details zijn prachtig!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi hoi,
    Wauwie dat is echt helemaal super gemaakt hoor toppie .

    Daar zal je vriendin heel blij mee zijn.

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een fantastisch mooi album, Marianne! Echt te gek!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi Marianne, ja wat moet ik daar nu nog aan toevoegen, echt FANTASTISCH,zo mooi dat is geworden, echt prachtig. Wie weet kun je het ons ook nog eens leren!! Supergaaf hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig werk heb je daar geleverd! Schitterend!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. In één woord "PRACHTIG" !!!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat ziet er helemaal geweldig uit. Erg leuk zo met die foto's op die doily;s.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ohhh wowwwww Marianne,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Complimenten hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat gaaf erg mooi gemaakt ook leuk de kleuren zwart wit.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Waauw, dit is ook weer een supergave creaties. Je schudt de prachtige dingen zo uit je mouw. Super! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een schitterende creatie! Ziet er zo mooi uit!! Daar is je vriendin vast reuze blij mee.....wauw wat mooi!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh Marianne,

    wat een prachtige exemplaar! Supermooi genaakt en heel stijlvol in die kleuren. Of eigenlijk zijn het geen kleuren, he?? ;-)
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  42. That's amazing creations!!! I love it and the colours combo:) Just wonderful!!!!
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dat is me een mooie album! Super!!! Lijkt me helemaal geweldig om te geven of te krijgen maar zeker om te maken :D
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Dat is me een mooie album! Super!!! Lijkt me helemaal geweldig om te geven of te krijgen maar zeker om te maken :D
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  45. heel erg mooi gedaan.
    Wat zul je hier veel werk aan gehad hebben.
    Het resultaat is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Marianne

    Via via ben ik op je blog terecht gekomen en heb even heerlijk rondgekeken, ik zie zoveel mooi's.
    Dit fotoalbum is erg origineel en een heel mooi model, het papier vind ik ook erg chic, prachtig hoor.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Je girls just wonna have fun kaart is echt een schatje. Erg vrolijk. En wat is dit album prachtig, Marianne. Inderdaad een erg leuk model!! Helemaal schitterend in zwart, wit. Liefs, nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  48. een geweldig mooie creatie,knap gedaan.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wow, this is stunning Marianne . What a great keepsake x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  50. geweldig, Marianne!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Belíssimo projeto, uma inesquecível lembrança, obrigada por nos inspirar, adorei, Beijos.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. wat een super mooi album !
    leuk bedacht om de doileys als pagina's te gebruiken ;)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne