zondag 13 mei 2012

Hartelijk gefeliciteerd

Vandaag een kaart met nieuwe uitdagingen voor mij.
Ik ben aan het borduren gegaan en heb het stempeltje in 3 D gedaan.
Ik vind het wel gelukt, maar zie dat ik de volgende keer wat meer lijm eronder moet doen, dan wordt het plaatje nog iets dikker en dan valt het beter op.
Ik heb een stempel van Meljens gebruikt en hij heet Cat O Lantern.
De bloem is van Crealies.
Ik heb er een sketch bij gemaakt en die zet ik er weer voor jullie bij.
Voor de liefhebber die er wat mee wil doen.
Fijne dag allemaal.



41 opmerkingen:

  1. jij bent ook van alle markten thuis Marianne:0) hele mooie kaart en weer bedankt voor de sketch!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou borduren gaat je dus ook al goed af, mooie kaart weer hoor en bedankt voor de sketch!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er weer geweldig uit Marianne, ik gebruik 3D kit om de stempeltjes in 3 dop te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart hoor !!
    Mooie kleurencombinatie.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk hoor. die steek ben ik trouwens niet machtig. Dus knap gedaan. Mooi steek, hoe je hem doet moet ik nog eens zien uit te vissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer helemaal geweldig! Supergaaf!
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart!! Mooie kleuren en erg leuk gedaan met die stempel!!
    fijne zondag,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig en vrolijke kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig, mooie kleurtjes.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk leuk kaartje Marianne.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne

    Na even afwezig te zijn geweest ben ik vandaag heerlijk aan het buurten bij iedereen en ik moet zeggen vind je kaartje heel mooi.

    Groetjessssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PRACHTIG MArianne.
    En dan die kleurtjes.... helemaal te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie vrolijke kaart.
    Leuk gedaan Marianne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja Marianne het is echt waar je kan echt alles,wat gaaf dat je de borduurnaald ter hand hebt genomen en het resultaat geweldig. het is een prachtige kaart en wie weet zien we nog wel meer borduurseltjes liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een plaatje Marianne! Geweldige sketch ook.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vrolijke kaart geworden, ziet er leuk uit zo!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi hoor . . wat een kleurrijke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart, mooie kleuren ook.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een prachtige kaart geworden!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Absolutely fantastic card! So nice,so funny! Full of beautiful details:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow Marianne, ik vind het een keigaaf kaartje met een schitterend kattenstempeltje !! Wat een lieffie. Fijne moederdag vandaag, ik hoop dat je heel goed verwend word. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het ziet er weer prachtig uit Marianne, heel mooi gedaan!!!en leuk zo met die 3D, !!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi Marianne!!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marianne,

    wat een prachtige kleuren heeft deze kaart! De sketch is ook weer helemaal perfect!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Enig en weer die gave bloem en de kleuren vind ik super!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supergedaan!! Mooi papier en bloemen!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marianne,ik vind het een toppertje!!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marianne

    Wat een vrolijke kaart, daar word je gewoon blij van.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goedemorgen,

    Ik wil je graag even uitnodigen om mijn blog www.noortje-design.blogspot.com te bezoeken. Vandaag laat ik een leuke tutorial zien hoe je stempelafdrukjes in kunt kleuren op Kraft papier met

    Prisma potloden.
    En ik doe er ook meteen een candy bij. Ik geef geen pakketje van dit leuke nieuwe papier weg. Kom je even kijken?

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kaart met vrolijke kleurtjes.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig kaartje en je sketch is ook erg leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi Marianne,
    wat een leuk kaartje,
    mooie kleurtjes heb je weer gebruikt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een hele mooie vrolijke kaart Marianne! prachtig gemaakt en ook een hele leuke sketch! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. mooie kaart met lekkere helderee kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  36. nou Marianne
    prachtig gemaakt!
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne