dinsdag 15 mei 2012

Jij bent een wereldvader Fijne vaderdag

Vandaag een vaderdag kaartje voor de DMCC.
Er gaat daar weer een nieuwe uitdaging van start vandaag.
Ik heb dit keer de auto van Magnolia er ook bij gebruikt.
De postkaart heb ik er ook maar eens weer achter geplakt.
Het middenrondje heb ik uit de cricut vandaan, een heel fijn apparaat.
Hart erachter is van Cheery Lynn en de bloem is van Marianne design.
Ik heb er ook weer een stempel voor gemaakt, en die doe ik er uiteraard weer bij.
Voor de liefhebber die er wel wat aan heeft.
Ik hoop dat er weer veel meedoen.
Fijne dag Marianne




56 opmerkingen:

  1. wat een super leuke kaart weer
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een prachtig kaartje is dit geworden Marianne....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart voor vaderdag. De label heb je leuk gedaan.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje mooie kleurencombo gebruikt en leuke details.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En jij bent een cratieve kanjer Marianne, het is wederom een geweldig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een geweldig mooie kaart gemaakt!!! Prachtige details...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt Marianne.
    Een heel mooi ontwerp, schitterend ingekleurd en allerlei leuke details.
    TOP !!!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart weer !!!
    Ik zag m net bij de DMCC en hoopte al dat je de stempel hier neer zou zetten !
    Bedankt hoor.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart weer!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gaaf Vaderdag kaartje Marianne

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ie toch weer mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Marianne,fabulous man card! I love your colouring,so perfect:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk Marianne, die stoere Edwin is echt gaaf en alle verdere details maken het een echte mannenkaart!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een geweldig leuke vaderdag kaart Marianne! de digi neem ik graag weer mee:0))
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel leuk deze creatie, mooi papier ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje, Schitterende mannenkaart en perfecte kleurcombinatie!! Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt heel wat voor de kaart gebruikt hij is dan ook erg mooi geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke store kaart heb je gemaakt!


    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is mooooooi en bedankt voor de digi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart Marianne. Heel mooie kleuren en leuke stempels. Dank je wel ook voor de stempel die je weer deelt met ons. Sla hem op bij de anderen.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend kaartje ! Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een onwijs leuk kaartje weer, super!!!!
    Ik heb nog geprobeerd te zoeken naar die hoekjes maar kan ze helaas niet vinden, jammer want ik vind ze super leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige vaderdagkaart, Marianne.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig werkje Marianne!!
    Heel leuke vaderdagkaart.
    Een fijne week
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke vaderdagskaart Marianne!

    groetjes Relinde Scheepers

    BeantwoordenVerwijderen
  26. het is weer een leuk kaartje en je stempel staat weer in mijn mapje bedankt gr NEl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hai Marianne, een super leuk kaartje weer! Prachtige kleurencombinatie. Bedankt weer voor het delen van de stempel! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi hoi Marianne, wat is het weer een fantastische kaart geworden. Iedere keer weer een feest om naar jou creaties te kijken!! Supergaaf

    Groetnis fan Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marianne,

    dankjewel voor de leuke digi. En je kaart is weer een plaatje. De kleuren zijn heel mooi bij elkaar en natuurlijk supergeschikt voor een vader/man.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Marianne hij is weer geweldig! Top = Super!!, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kaart is dit voor een man.Ook mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jeetje...hoe mooi Marianne! Schitterend gedaan en natuurlijk bedankt voor je leuke tekst cirkel!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke kaart voor vaderdag en bedankt voor de stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi Marianne,
    wonderful card.
    Hugs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ohhh wowwww Marianne,wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart,mooie stoere mannenkleuren en dank je voor de di-gi!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow, Marianne, wat een stijlvolle vaderdagkaart. Ik vind hem geweldig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  38. oooohw weer zo'n heerlijke mannenkaart, leuk meerdere stempels, weer een prachig geheel.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Marianne,
    Ik kom via,via op jouw blog terecht. Heel vaak zie ik je gezicht bij de reacties staan bij verschillende berichten en iedere keer denk ik weer he heeft mijn moeder ook een eigen account aangemaakt, je lijkt echt op haar. Grappig hé. Ik was daarna wel nieuwsgierig naar je en ben even rond gaan kijken op je blog. Wat een leuke dingen maak jij. Je kaartje is heel erg mooi maar ik vind het foto album wat je gemaakt hebt zooo super! Echt schitterend.
    Ik ga je vanaf nu volgen hoor dan kan ik nog eens vaker ideetjes bij je op doen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik vind je vaderdag kaart helemaal geweldig mooi meis , jammer genoeg heb ik geen vader meer en ook geen schioonvader dus voor mij geen vaderdag kaart maar ik bewonder de jouwe zeker wel !!!

    Groetejs Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  41. WAUW, wat een mooie creatie! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lindo cartão masculino, o papai vai amar.
    Maravilhosas cores combinadas, detalhes preciosos.
    Um beijo, feliz semana, fique com DEUS.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jouw kaartjes zijn altijd net even anders dan alle andere,zo leuk.
    Deze is ook prachtig geworden.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel mooi geworden Marianne, wat een kaarten-hoeveelheid maak jij ook, heerlijk he?

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Marianne

    Wat een supermooie vaderdagkaart, prachtige kleuren en details ook .

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Het is een prachtige kaart en leuke stempel
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  47. kei mooi kaart weer! bedankt voor de digi Marianne, deze ga ik zeker gebruiken!
    Je zult hem wel langs zien komen.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Een beetje laat maar het kon niet eerder het is weer een prachtige kaart Marianne, ook zo leuk met de tag die je er uit kan halen mooi hoor liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een geweldige stoere kaart, mooi zo die kleuren en die stempel sla ik ook meteen op, kan ik mooi gebruiken voor de kaart voor mijn vader met vaderdag. Dank je weer Marianne. Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Geweldig Marianne wat een hele mooie kaart,wauwwwwww. En je label met de auto erop heb je erg leuk gedaan. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. super zeg, is dat het papier van egbert?. super stempel ook zeg groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super leuke kaart, Marianne. Leuk hoe je de label verwerkt hebt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Marianne wat een schitterende kaart weer zeg deze voor vaderdag. En dan ook weer die leuke tekstjes voor ons erbij. Geweldig. Mag ik je misschien vragen welk papier je hiervoor gebruikt hebt. Ik ben namelijk op zoek naar leuk mannenpapier in donkerblauw met bruin.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. wat een super kaart !
    ik heb de digi meteen mee genomen denk dat ik die (of naomi) wel kan gebruiken voor "onze" vaderdag kaart ;) bedankt

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne