zaterdag 26 mei 2012

Wedstrijd DMCC


We weten dat het prachtig weer is en dat het waarschijnlijk te warm is om te knutselen, maar de DMCC heeft een leuke uitdaging. De uitdaging is "Vaderdag". We mogen de vaders toch niet vergeten op vaderdag!


Ook deze keer stellen onze sponsoren weer leuke prijzen beschikbaar.



Bij 25 deelnemers of meer stelt CreaMiep deze prachtige Magnolia stempel beschikbaar.

Doen jullie gezellig mee met deze uitdaging? Jullie hebben de tijd tot 30 mei 18:00 uur.
Groetjes Marianne

1 opmerking:

  1. Ik ga zeker meedoen Marianne, we mogen ze inderdaad niet overslaan.
    Ben veel te blij dat ik mijn vader nog heb dus daar ga ik zeker iets moois voor maken

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne