vrijdag 25 mei 2012

Zomaar een kaartje van mij

Vandaag een kaartje waar mee ik wil mee doen bij de uitdaging van mei, bij de club van Tiets.
Ik heb hier weer een Magnolia voor gebruikt die ik toch wel erg lief vind.
Ik ben hier bij weer aan het borduren geweest en weer de bloem van Crealies gebruikt.


En ik wil even deze kaart eronder zetten.
Ik ben gisteren weer naar simpel scrappen geweest voor een make & take.
Daar heb ik deze kaart gemaakt, heel anders als wat jullie van mij gewend zijn.
Ik heb alleen de achtergrond veranderd, hij was wit en daar hou ik niet van.
Fijne dag allemaal.



40 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer prachtig .tja en die bloem hij blijft mooi.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes Marianne, ik vind die kaart met die vlinder toch ook erg mooi hoor.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig.
    Die achtergrond is zo wel mooier.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw wat een schitterende kaartje weer, inderdaad iets heel anders maar niet minder mooi, achitergrond past er perfect bij!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei heel erg mooi en de achtergrond bij de vlinder is mooi zo.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De vlinderkaart mag dan wel niet jouw stijl zijn, het is wel een schitterende kaart!!!
    Je magnoliakaart is super de super.... mooie kleuren en wat een werk al dat borduren!!! Ben blij dat 'Helleborus' je nog niet verveelt; je hebt haar ook weer prachtig ingekleurd!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne, wat. Een brok vrolijkheid op jouw blog, heerlijk deze vrolijke kleuren. Vind beide kaarten erg mooi geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blijf het knap vinden Marianne, ze zijn beide geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beide creaties zijn super hoor
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze allebei heel mooi. En de bloem, super!!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het allebei plaatjes .. maar ik blijf het meeste wég van de kaartjes in je eigen stijl, als ik eerlijk ben.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. alletwee super mooi Marianne!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt weer twee prachtige kaarten gemaakt Marianne en ik vind het enig om te lezen dat je ook de borduurnaald op hebt gezocht en ik vind het mooi Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaartjes allebei, heel mooi!!!
    Fijn pinksterweekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allebei super geweldige kaartjes.
    Misschien nog een lichtere voorkeur naar de vlinders, omdat het eens iets anders is. 'k Denk dat je er wel goed aan gedaan hebt om die achtergrond te veranderen, zo is die heel mooi.
    Is die gemaakt met stansjes?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful cards Marianne...the first is super,I love Tilda stamp:)
    The second I like the design,the papers and the originality!
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zijn toch prachtige kaarten Marianne, die met de vlinder vind ook geslaagd, leuk dat ook wat geborduurd hebt op die ZOMAAR kaart....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn allebei heel erg mooi Marianne, meer dan een vlinder heeft een kaartje soms niet nodig!

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaarten weer Marianne, vind de vlinder ook super!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoihoi vind ze allebei errruuuug SUPER alleen vind ik zelf met rood inkleuren nog steeds moeilijk

    Fijn weekend en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart Marianne, leuk dat rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwwwwww schitterend mooie kaarten heb je gemaakt Marianne.Fijne dagen,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh wowwww Marianne,wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ha Marianne,

    leuk zeg, je kaarten. De bovenste vind ik wel echt een Mariannekaartje. De andere inderdaad heel anders dan we van je gewend zijn, maar ik vind hem prachtig! Grappig te lezen dat je niet van witte kaartjes houdt...ik vind ze juist weer heel mooi. EN dat maakt het zo leuk om onze creaties te delen,vind ik!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige make and take Marianne. Het borduurwerk op je kaartje ziet er toppie uit en het kaartje is weer een toppertje, schitterend. Fijn weekend, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Misschien anders maar zeker zo mooi!! Twee geweldige kaarten, Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijn pinksterweekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ze zijn allebei erg mooi geworden, leuk gedaan die vlinder.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Twee schitterende kaarten, lekker vrolijk van kleur daar hou ik ook van.
    Fijne pinksterdagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kaarten zijn allebei heel verschillend maar supermooi op hun eigen manier. Leuk gedaan en gedurfd.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De kaarten zijn allebei erg mooi. Het is toch een uitdaging vindt ik, om soms eens iets heel anders te proberen en dan te zien wat je ervan gemaakt hebt.
    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterende kaarten, Marianne. Beiden op eigen manier warm en sprekend.
    Ook je vorige vintage-kaart is heel mooi geworden.
    Knap gemaakt met al die laagjes papier en de bloemen à la Marianne.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat mooi!! De stempel is ook weer heel mooi ingekleurd.
    Ook de kaart met de vlinder vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Precioso Marianne, alegre e lindo.
    Beijo, feliz fim de semana, fique com Deus.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Die eerste is weer een heel leuke Marianne. maar die met die vlinder, waaaaaw, helemaal mijn ding. die is echt heel gaaf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marianne

    Ze zijn zo verschillend maar een ding hebben ze gemeen..... ze zijn beiden prachtig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi hoi Marianne,
    ja zeker te weten,
    heel anders als we gewend zijn van jou!
    Maar echt niet minder mooi!
    Prachtig die warme kleuren,
    leuk om te maken denk ik ook wel!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne