donderdag 28 juni 2012

Being my friend

Ik wil om te beginnen mijn nieuwe volgers welkom heten.
Ik hoop dat jullie hier veel inspiratie op kunnen doen.
Ik ben in ieder geval blij met jullie.

Voor vandaag heb ik een kaart waar ik wil meedoen bij de wedstrijd van het Freubelstraatje.
Ik heb de sketch gemaakt voor de wedstrijd, dus die zet ik er weer voor jullie bij.
Heb deze keer gekozen voor de kleuren bruin, beige en wit.
De hoekjes achter het plaatje zijn van Cheery Lynn en de andere twee hoekjes zijn van Sizzix.
Voor de rest is alles wel duidelijk lijkt me.
Veel plezier met de sketch en ik hoop dat er weer veel mee gaan doen.
Fijne dag allemaal




62 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne wat is ie weer mooi de sketch is ook leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Marianne wat prachtig. Zowel de sketch als de kaart. Ik blijf het stempeltje geweldig vinden en de kleuren zijn heel mooi bij elkaar. Ook de bloemen vind ik prachtig, daar ga ik eens naar op zoek.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig met de bruine tinten.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty Marianne, echt super!! mooie kleuren heb je gebruikt. Weer een kaartje waar je trots op mag zijn.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sketch en het kaartje wat je erbij hebt gemaakt is zoals altijd prachtig, mooi ingekleurd ook!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh Marianne wat weer een mooie kaart!
    En een leuke sketch ga ik zeker een keer maken!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeiemorgen Marianne, wat een prachtige kaart heb je gemaakt,met mooie passende kleuren. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is je kaart en sketch Marianne!!!
    Ik heb eens gekeken bij het Freubelstraatje, maar of ik lid wil worden weet ik niet, ik ben bang dat ik dan teveel "verplichtingen" krijg.
    Het ziet er wel heel gezellig uit.
    Lieve groetjes en dank voor je berichtje op mijn label van vandaag, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super leuke sketch Marianne! Je kaart is een schatje:0)
    fijne dag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje weer Marianne, leuk gedaan zo met die bolletjes.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een keigaaf kaartje Marianne. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wowwww wat een pracht kaart mooi in die kleuren bruin het is weer een bjoetieeeeeeeee

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. superkaart hoor marianne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schattige kaart, heel mooi
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beauty weer Marianne, de sketch zit weer in mijn mapje, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie sketch heb je weer gemaakt, hij is weer opgeslagen Marianne. Je kaart is ook weer zoals gewoonlijk helemaal super. Prachtig die kleuren zo. Dank je wel voor al de mooie sketches en stempels, maak er telkens weer heel dankbaar gebruik van.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een mooie eigen stijl qua kaarten maken Marianne! En deze magnolia vind ik ook zooooo lief!
    Leuk papier en kleur gebruik!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love your gorgeous card Marianne, adorable image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje,lief dat meisje,en zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Marianne wat een schitterende kaart prachtige kleurencombo en wat een mooie schets.
    Ook prachtig afgewerkt een kaart om trots op te zijn.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart heel erg mooi.Ga het zeker een keer namaken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Welke kleur jij ook gebruikt; je kaartjes zijn prachtig!! Leuk al die rastertjes en hoekjes, dat geeft het allemaal wel wat extra's! Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is gewoon weer top .


    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart in die kleuren. Een heel mooi geheel. Helemaal super. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marianne,

    Prachtig kaartje. Mooie kleurencombinatie heb je gebruikt. En de sketch vind ik ook erg leuk.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart met een mooie sketch Marianne!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hartstikke mooi kaartje heb je gemaakt. En de sketch is ook erg leuk om te maken.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook dit is weer een schitterende kaart Marianne,wat heb je een prachtig papier gebruikt,zoooooooooooo mooi gekleurd ook. Super mooi .
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Supermooi !!!
    Een hele mooie kleurencombinatie en natuurlijk ook weer zo'n prachtige sketch van jou.
    Een beeldig kaartje geworden Marianne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kaartje en sketch zijn weer prachtig marianne, dat wordt weer even goed bestuderen hihih.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Another stunning card Marianne!!! Love brown shade:) This Tilda is so so so sweet:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Marianne,
    In 1 woord.....GEWELDIG ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik had niet gedacht dat werken met deze kleurencombinatie zo'n parel van een kaart kan opleveren.

    Ze is gewoonweg prachtig!!!!

    Bedankt voor de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super mooie kaart, prachtige kleuren en die hoekjes zijn erg leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi Marianne,
    wat een plaatje dit kaartje!
    Mooi afgewerkt!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Marianne, proficiat met de uitverkiezing van Blogger van de maand in de Magnolia Ink. Heel erg verdiend, je maakt prachtige dingen. Groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Marianne, proficiat met de uitverkiezing van Blogger van de maand in de Magnolia Ink. Heel erg verdiend, je maakt prachtige dingen. Groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben blij dat ik weer kan blog shoppen jeetje wat mis je gauw weer een hoop één ding is zeker je kaart is geweldig ik heb de sketch weer opgeslagen heel veel groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  39. niks als lof voor deze kaart Marianne, 't is dan ook weer een hele mooie...

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  40. This is a Gorgeous card. Great layout & sketch x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtig kaartje Marianne, de kleurencombinatie vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een schattig kaartje en wat een mooie kleuren gebruikt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtig kaartje weer, geweldig!!! Die sketch vind ik ook super, die ga ik op slaan, dank je wel!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat is ie toch geweldiggggg!!!!!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  45. prachtig kaartje, Marianne, zo mooi afgewerkt!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een prachtige kaart, super mooie kleurencombinatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Het klinkt afgezaagd, maar deze is ook weer zo mooi! Ik vind hem weer ontzettend gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  48. schitterend kaartje Marianne, prachtig in die bruin tinten.
    Lief dat je telkens nog reactie's bij ons achterlaat terwijl wij op het ogenblik heel slecht zijn in het bloggen.

    de kaartjes worden wel bekeken hoor maar reageren zit er niet in .

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  49. hoi marianne
    en weer heb je een bjoetie van een kaart en weer een met een skechts geweldig leuk om te doen.

    Fijne dag en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een schatje Marianne
    ik ben helemaal weg van de kleurencombi

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hij is weer prachtig Marianne.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Mooie kaart en sketch. Weer eens wat anders met deze kleurencombi. Leuk die randjes met bolletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat heb jede kleuren prachtig mooi passend bij de stempel gevonden! Geweldige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Schitterende kleuren Marianne en weer je favo bolletjesfolder, die is ook leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  55. wat een schitterende kaart Marianne, ook een geweldige sketch, super !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Heel mooi, die natuurlijke kleuren. Prachtige schets en een fantastische kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Parabéns Marianne, belíssimo cartão, adorei o esboço.
    O blog ficou lindo e alegre.
    Um beijo, feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. hoi wat leuk, ik ben nu ook dit koalameisje aan het inkleuren,
    wacht alleen nog even op mijn nieuwe spulletjes om het aftemaken
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne