woensdag 20 juni 2012

Geslaagd - Gefeliciteerd

Vandaag een kaartje waarmee ik heb meegedaan met de weekendsol bij Het freubelstraatje.
Je moest weer aan bepaalde eisen voldoen.
Lint, kant en één grote bloem.
En hij moest in de kleuren wit, beige, bruin en grijs.
Ik vond het weer heel leuk om te doen.
De stempel die ik heb gebruikt is de nieuwste bij The paper Shelter.
Hij heet LearningIsFun.
Maar ik dacht, het meisje heeft geleerd en is geslaagd, dus dit kan ook.
Prachtige stempels hebben ze daar.
De tekststempel heb ik zelf gemaakt en die zet ik er weer voor jullie bij.
Fijne dag allemaal





42 opmerkingen:

  1. Goedemorgen jij bent er ook al vroeg bij en wat een mooi en geslaagd kaartje is het geworden Toppie.

    Fijne dag verder en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een prachtige kaart!
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwww je geslaagd kaart is erg mooi geworden Marianne. En je wat een leuke tekst. Groetjes en een fijne dag,Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Marianne, ik vind de kleuren zo geweldig mooi!! en leuke details gebruikt.
    een super kaartje hoor!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een hele mooie kaart geworden.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super creatie Marianne! thanxx voor de digi:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie kaart Marianne. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet je dat jij ook zo'n geweldige TOPPER bent!
    Groetjes van hen je fen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw marianne wat een superleuk kaartje het afdrukje is schitterend en de kleurencombo daar had ikzelf niet zo aan gedacht.
    En de favo schets heb je weer gebruikt.
    Bedankt voor de digi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer bijzonder mooi en natuurlijk weer hele aparte kleuren de stempel staat weer in mijn mapje bedankt gr nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig kaartje! Heel apart van kleur en prachtige ingekleurd! Groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is elke keer een feestje als je een nieuwe kaart plaatst Marianne, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een agve kaart en de digi is te gek!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW, prachtig weer, Marianne. De tekst is ook helemaal super. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een erg mooi kaartje,leuke kleuren,mooie stempel en dank je voor de tekststempel!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi weer! Ze hebben er inderdaad erg leuke stempels, bedankt voor de link. Bedankt ook voor de tekststempel, toevallig moet ik vandaag een geslaagd kaartje maken dus komt dit wel heel goed uit!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart!
    De bloem is erg mooi.
    Nog bedankt voor het stempeltje.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super gaaf kaartje, heel mooi!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje Marianne, het afdrukje is ook erg gaaf. Enne bedankt voor de leuke digi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf kaartje Marianne

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er weer zo geweldig uit, een echte topper!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart. Goed idee!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zoals ik eigenlijk niet anders van je gewend ben Marianne is je kaart weer schitterend en de bloem is ook weer zo mooi liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind hem weer prachtig
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele mooie kaart! Mooi papier, mooie kleuren en een hele leuk stempel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Waauw, Deze kaart is ook weer gaaf zeg. Alles past weer perfect en de digi is ook super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel erg leuk, deze kaart! En bedankt voor de tekst, heel aardig dat je die met ons deelt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit weer een supermooie kaart!! Mooie kleuren en digi!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kaart Marianne, deze kleurcombi is super.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow, wat een supermooi kaartje weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wouw zeg, wat een bjoetie van een kaart. Schitterend

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I can just imagine the delight of the person who opens the envelope containing this card!! Fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne