vrijdag 15 juni 2012

Have a sunny day

Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging bij DMCC.
Je moet een kaart maken met het thema zon, zee en strand.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Leane creatief, het is prima voor dit item.
Heb deze keer ook de binnenkant versierd.
Had twee Magnolia's ingekleurd en zag geen kans om ze op de voorkant kwijt te kunnen.
Vandaar de versiering op de binnenkant.
Ik hoop dat er weer velen mee doen met de uitdaging.



En dan nog even dit.
Heb een stempel gemaakt, half rond.
Feit is wel dat je ze maar aan één kant kan doen tenzij je de stempel zou spiegelen op de pc.
Ik weet niet of dat lukt, nog niet geprobeerd.
Gekleurd papiertje er onder en dan is die helemaal mooi
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Fijne dag allemaal.




49 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Marianne, wauwwwwwww wat is je schitterend mooi geworden en wat een mooie kleuren.!! Fijne dag,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne, ja het word een beetje afgezaagd maar ook deze kaart vind ik weer GEWELDIG!!
    Ik ben helemaal weg van de kleur super hoor!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaart, gave kleuren en je stempel is enig, dank!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave kaart zeg !!
    Mooie kleuren.
    En weer bedankt voor de tekst.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wederom prachtig Marianne, de kleuren bevallen me prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer als vanouds. Prachtig gedaan. Mooie kleuren ook.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, hoor! En een mooie combinatie van kleuren. Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi echt vakantie gevoel kaartje!!

    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en wat een mooie kleur!!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is weer een leukerd Marianne:0) gaaf die'halve'stempel!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heerlijk zomerskaartje. Krijg meteen zin in de zomer. Liefs, nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marianne,wat een leuke kaart heb je gemaak voor DMCC ik ben gek op groen dus het is voor mij helemaal een beauty mooie stempeltjes kortom een plaatje liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje zo van binnen en van buiten marianne, en dat met die halve stempel ga ik zeker eens uitproberen, dankjewel voor het delen.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Marianne!!
    Hele mooie kleuren en combinatie!
    Een fijn weekend
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gaaf kaartje, de kleur is prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart en mooi van kleur.

    Groetjes Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marianne
    wat zijn ze weer mooi

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaarten weer en je stempel vind ik heel apart...met gefeliciteerd als tekst zou ik hem zeker gebruiken..Hihi

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren.
    Leuk die tekststempel.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw...dit is prachtig! Wat een geweldige kleuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi met die kleuren en de stempels in dezelfde kleur! Prachtige kaart!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig, Marianne! Vind de kleuren heel mooi en zoals als je Tilda hebt gebruikt is het prima opgelost. Een heel mooi geheel je creatie.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke kaart hoor marianne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind hem juist erg leuk zo half.
    Je kaart is weer erg mooi in lekkere frisse tintjes.

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig kaartje weer
    mooie kleuren en je bloem is weer super
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erg mooi kaartje Marianne en leuk dat je ook binnenkant heb versierd.
    Ook leuke kleur gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fantastic cards Marianne!I like pon pon and bunner and jute ribbon in the first:)And the colors and the cute images in both:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart!
    Ook de binnenkant is heel mooi geworden.
    Bedankt voor de stempel.

    groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart en die kleur heel erg mooi, bedankt voor de leuke stempel.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Even gauw een kijkje nemen ik vind ze weer gaaf hoor en weer die leuke kleuren gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jee weer een pracht kaartje, hardstikke gaaf!
    En de digi, is gaaf, dank je we weer!

    Groet,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind het weer een prachtige kaart!!! Mooie kleuren en je stempels heb je zo leuk gebruik!!
    ook je eigen digi vind ik weer gaaf, is weer eens wat anders!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooie kaart met heel mooie kleuren Marianne. En die tekststempel vind ik ook leuk zo half hoor. Is weer eens wat anders :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke tekststempel, heel iets anders en toch mooi. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt, leuke details. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel mooi weer Marianne, super kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh ja...mooie stempel trouwens!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren en leuk dat je de binnenkant ook hebt bewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ik vind het kaartje heel erg mooi, Marianne, prachtige kleuren heb je gebruikt! en super leuke tekststempel!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. De kaart en de stempel zijn beide super gaaf.Groetjes en een fijn weekend Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Schitterende kaart ik een prachtige kleurstelling.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een super mooi zomerskaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een toppertje weer. En wat een gave kleuren! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi MArianne,

    wat een geweldige superkaart weer!! Leuk dat je de binnenkant doet als je een afdrukje 'teveel' hebt gekleurd!
    En die halve stempel is erg leuk. Ik zie er zeker wat in.
    Je kaart in het vorige bericht is helemaal leuk! Wat een vrolijkheid!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. schitterende kaart en mooie kleuren
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  46. in een woord - prachtig en bedankt voor de mooie digi!, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Waaaw Marianne,

    zo'n knappe kaarten, ik vind ze heel mooi en zo'n afwerking en details.

    Vele groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne