maandag 18 juni 2012

Have a wonderful day

Ik heb voor vandaag een kaart met een stempel van Sureya.
Je kan hem hier downloaden als je wil.
Mooie site met prachtige stempels, zijn wel moeilijk in te kleuren vind ik.
De hoekjes om het plaatje, dat zijn nieuwe hoekjes van Joy.
Je vouwt die hoekjes om je plaatje heen en dan plak je ze aan de achterkant vast.
Bloemen zijn weer van Crealies.
Ik heb de kaart deze keer maar in het blauw gehouden, vindt het wel leuk als het één kleur is.
De sketch heb ik er weer voor jullie bijgezet, dus degene die hem meeneemt, veel plezier er mee.
Ik vind het erg leuk om mijn sketches en stempels overal tegen te komen op vele blogs.
Stempel en sketch zijn dan hetzelfde, maar het lijkt totaal niet op elkaar.
Fijne dag allemaal.




34 opmerkingen:

  1. wat is ie weer errug mooi,Marianne!!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een schitterende kaart Marianne, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart Marianne, leuke digi's zijn dat he van Sureya ik heb er onlangs ook een paar opgeslagen maar heb nog geen tijd gehad om er mee aan de slag te gaan.
    De sketch is ook weer super!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het een mooi kaartje geworden.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marianne wat heb je dit weer prachtig gemaakt!!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer heel mooi Marianne! Leuke sketch ook, lief dat je hem met ons deelt.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Marianne.... prachtig al die tinten blauw!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwwww wat een pracht van een kaart Marianne. En je sketch is schitterend.!!! Groetjes en een fijne dag,Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!! Ik houd erg van monochrome kaartjes en wat een mooie sketch. Mooi ingekleurd en te gekke afdruk...ga ook eens kijken ...

    Groetjes uit een zeer warm Italie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie sketch heb je gebruilt en de kaart is een snoepie geworden
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Marianne wat een bjoetie leuke digi en mooi ingekleurd heerlijk de haren zo zwart erg mooi.
    Het blauw van de kaart prachtige heldere kleur.
    Mooie site van de digi's.
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende blauwe kleuren! Mooie details!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit ziet er weer top uit Marianne.
    Blauw vind ik altijd mooi voor een kaart en niet alleen voor kaarten, 't is gewoon een supermooie kleur.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwww wat een prachtige kaart Marianne, Ik heb vorige week dat mooie papier in mijn winkelmandje laten vallen, hele leuke sketch....bedankt! ik heb hem meegenomen

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig weer Marianne...mooi ingekleurd stempeltje. Mooie bloemen ook.
    Ik kan de stempel niet echt vinden onder je link van Sureya...maar misschien doe ik iets niet goed.

    Groetjes,Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Op het blog van NKU heb ik je kaart al geprezen Marianne.
    Ik ga de sketch uitprinten en misschien ermee aan de slag, als er nog wat tijd in dat opengetrokken blikje zit.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is weer prachtig Marianne en de digi's van Sureya zijn schitterend.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een bjoetie weer zeg!!! Heel mooi zo in het blauw!

    gr.arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. erg leuke kaart weer marianne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super kaartje weer
    en leuk die nieuwe hoekjes


    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh Marianne,Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart heb je weer gemaakt!! Prachtig zo in het blauw!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel knap gedaan! En prachtig ingekleurd.
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig ingekleurd, Marianne en een schitterende kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterend kaartje Marianne. Mooie kleur voor een kaartje. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super mooie kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldige kaart. de sketch is ook weer super. Ga ik zeker maken! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie kaart in een mooi kleur blauw! Wat een leuke afbeelding heb je ook gebruikt. De sketch vind ik ook erg mooi en die neem ik ook mee. Bedankt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh wat mooi die kleuren blauw en de sketch er weer bij ik ga hem gauw opslaan hoor bedsnkt gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En alweer een prachtige kaart!
    Super gave sketch ook weer, ik zal hem vast en zeker een keertje gaan maken, dank je!

    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoihoi

    Ik vind dit echt een supergave kaart geworden en je skechts ziet er ook weer helemaal toppie uit. Die skechts ga je zeker ergens weer tegenkomen hihi.

    Groetjesssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt. zo leuk met die blauwe kleurtjes.
    Groetjes mIrande

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat weer een bjoetie Marianne en supergaaf ingekleurd.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne