donderdag 14 juni 2012

May today be as special as you are

Vandaag een kaartje met een stempel die je op de club van Tiets kan krijgen 
Er zit een wedstrijd aan vast, dus je bent verplicht om er een kaart mee te maken.
De stempel is van Pollycraft.
Ik heb de stempel uitgeknipt en de ballonnen er los bij geplakt.
En ik heb de taart er bij gemaakt, die past hier toch prima bij.
De rode doilly aan de zijkant is er een Cheery Lynn.
Die rode hoekjes dat zijn nieuwe hoeken van JOY
Ik kon de goede kleur kaarsen niet krijgen, vandaar dat die wat afwijken van kleur.
Oh ja en vergeet ik bijna te zeggen dat je 100 digi's kan winnen met deze wedstrijd.
Heb ook weer een digi gemaakt voor deze kaart en die zet ik er weer bij voor jullie.
Veel plezier er mee.







48 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart, heel leuk gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wauw Marianne wat is dit een leuke vrolijke kaart zeg, geweldig!!
    Ik heb dat patroon ook nog liggen maar nog steeds niets mee gedaan maar als ik dan deze kaart zie dan denk ik dat het patroon toch snel uit de kast gaat komen;-)

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, die kleurtjes lekker vrolijk.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeiemorgen Marianne, wauwwwwwwwwwww schitterend mooi je verjaardagskaart.En wat een kleuren heb je gebruikt, super.!!!! Veel succes met je kaart en een fijne dag, Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vrolijke kaart.Met deze kaart ben je echt in feeststemming.De kaart met veel plezier bekeken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk kleurige kaart Marianne !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, leuk die vrolijke kleurtjes en dat taartje, helemaal super gedaan!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart het is een heel kunstwerk.
    Prachtige kleuren ook gebruikt en mooi stempel.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je er weer een kunstwerkje van gemaakt.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow Marianne.. wat mooi!! En nu moeten wij nog mee gaan doen?? hahaha daar is nu geen beginnen meer aan, dat winnen we nooit van jou.
    Wat een gave kaart zeg, die staat ook nog altijd op mijn to-do lijst... nu dat ik het zo zie, krijg ik weer de kriebels.

    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een mooie gezellige vrolijke kaart, heel leuk gedaan,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jeetje wat mooi zeg!
    Een prachtig tafereeltje, supervrolijk hoor.
    En wderom een mooie digi, ik heb hem weer meegenomen, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een superkaart marianne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Marianne wat heb je er weer een waar kunstwerk van weten te maken, zo ontzettend mooi. En die kaarsjes staan juist helemaal leuk bij het geheel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een kaartje? Men een totaal project, geweldig!
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tjonge Marianne, wat laat je ons nu weer zien?
    Wat een mega kaart!!!
    Knap hoor.
    Wat zit er in het doosje? Of lees ik je bericht niet goed genoeg?
    Hoe verstuur je dit mooie kunstwerk?
    O wat een vragen!
    Ik vind je gewoon een kei en weer zo'n mooi stempel.
    GEWELDIG, dank je wel, liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeeeel vrolijk en erg mooi gemaakt, Marianne!! Partytime!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige easelkaart met dat verjaardagstaartje erbij! Lekker kleurrijk ook !!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowww,Wat is dit een schitterende kaart.
    Leuk afdrukje,mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een heerlijke vrolijke en kleurrijke kaart op deze zonnige donderdag morgen:0) het is een geweldig geheel Marianne! de digi neem ik graag weer mee:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige vrolijke taartkaart.
    Leuk met die ballonnen er zo los op,mooie kleuren gebruikt ja er is zoveel op te zien.
    Hier ben je wel een tijdje druk mee geweest.
    Ik heb er vorig jaar 2 gemaakt is erg leuk om te maken maar ik vond het wel veel werk.
    fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. deze is meer dan geweldig Marianne !!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat ziet er weer mooi uit Marianne, wat een werk.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woooohhh. Prachtig gemaakt .
    Wat een werk
    En lekker vrolijke kleurtjes
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo dat is een super werkje!! Lekker vrolijk en heel apart..
    Groetjes uit Italie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat onwijs leuk zeg, lekker vrolijk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauwww wat een feestelijk kaartje daar word je toch vrolijk van, ik vind hem geweldig Marianne
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig leuke kaart is dit weer Marianne. Lekker speels en vrolijk. Iemand die deze kaart krijgt zal er nog heel lang van genieten.Wat een leuke details allemaal zeg. En dan alweer zo,n leuke digi. Ik vind het helemaal super dat jij ze zomaar met ons deelt terwijl als je ze koopt best prijzig zijn. Ik heb al een heel documentje met jouw digi's.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een beauty van een kaart Marianne er is zoveel op te zien je hebt weer een prachtige creatie gemaakt,het zal toch wel niet meevallen om de beste kleur kaarsjes te krijgen maar dat geeft toch niet.Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat heb je er weer een heerlijk fleurig geheel van gemaakt zeg,prachtig.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wat heb je weer een gave kaart gemaakt!! Mooie kleurtjes en details!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart! Leuke kleuren. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Stunning creation Marianne!!!Fantastic!! Fabulous!!
    I love it :)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldige kaart!


    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een werk heb je er van gemaakt Marianne, super leuk en kleurrijk!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vind je kaart weer helemaal super!
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Marianne,dat ziet er feestelijk uit,wat een werk heb je hier van gemaakt.Prachtig vindt ik het,te gekke taart en dan al die ballonnen!Je digi's zijn ook steeds erg leuk,waar haal je het allemaal vandaan??Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Marianne, prachtige taartkaart, super gedaan, en luek zo met die ballonetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Marianne, prachtige taartkaart, super gedaan, en luek zo met die ballonetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow wat een schatje !! Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi hoi Marianne,
    wat een plaatje!
    Mooi gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige creatie is dit geworden: heel fleurig en kleurig!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Dit is geen kaart maar een klein kunstwerkje, heel mooi gedaan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een gave kaart zeg! De ballonnen, de taart, de kleuren, wat een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wauwwww ik vind 'm helemaal geweldig Marianne!!
    Deze kleurcombi.... ook al zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een schitterende easelkaart, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Marianne, hij is supermooi geworden en leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne