dinsdag 12 juni 2012

Sending you my love

Vandaag een kaart omdat er een weekendSOL was bij Het Freubelstraatje.
Hij moest aan bepaalde dingen voldoen, waaronder
1 lintje - 2 vlinders - 3 swirls - 4 soorten scrap en 5 bloemen.
Mijn vlinders, hoekje en de doilly zijn van Cheery Lynn.
De rand langs het plaatje is een Matha Stewart pons
Ik heb deze keer een Magnolia gebruikt, vind deze stempel erg leuk.
En inmiddels heb ik gehoord dat we allemaal een prijsje krijgen.
Lief he?
Ik ga alvast onder de brievenbus liggen. Ben aagje.
De tekststempel die je er op ziet die heb ik zelf gemaakt en die zet ik er weer voor jullie bij.
Veel plezier er mee.




50 opmerkingen:

  1. Oi Marianne!!!


    Seu cartão está esplendorosamente fantástico!!! Belíssimo !!!

    Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Marianne!!
    Super lief stempeltje en die kleuren....Schitterend!!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart en ook erg mooi van kleuren.
    bedankt voor de stempel, groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeiemorgen Marianne, wat een hele mooie kaart heb je gemaakt en wat een mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht kaart en leuke kleuren en dank je wel voor de tekst zooooo lief heb hem meteen opgeslagen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt Marianne !!
    Lijkt me best lastig met zoveel 'voorwaarden'.
    En weer bedankt voor je mooie tekst.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een lief stempeltje, je kaart is weer een bjoetie, kleurencombintie is prachtig, en bedankt weer voor je tekststempel.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren, een prachtkaart heb je gemaakt. Bedankt voor je leuke tekststempel:).

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kleurencombinatie! Het is een prachtige kaart.

    Groetjes, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi geheel weer.De kleuren zijn ook zo mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh this is soooo gorgeous Marianne and what beautiful details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een plaatje:0)
    thxx voor de leuke digi!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje weer geworden hoor Marianne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het is weer een pracht kaartje Marianne, mooi zachte kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Marianne, leuke kleurtjes heb je gebruikt.
    Dankjewel voor de leuke digi daar gaan we weer veel plezier van hebben.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een erg leuke kaart mooie kleuren en weer bedankt voor de digi.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi kaartje. Lief van Mieke om ons allemaal een prijsje te sturen he?
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuke kaart mooie felle kleuren gebruikt en een schattig stempeltje.
    Wat leuk dat jullie allemaal een prijs krijgen.
    Nog bedankr voor de leuke digi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie...en weer van die mooie kleurtjes!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig kaartje Marianne,super die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart met deze mooie kleuren!
    Groetjes'
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je er weer een geweldige kaart van weten te maken Marianne, ik vind het prachtig, die kleuren zo mooi!
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is mooie kaart geworden.
    Bedankt voor het tekststempeltje.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Marianne

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi mariannen,
    wat een leuke kleurenkeuze weer!
    Mooi gemaakt!
    Wat zijn die bloemen van Crea-lies toch mooi he?
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend gedaan! Is weer een superleuk kaartje! Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik weet niet meer wat ik moet zeggen het wordt zo afgezaagd Maar je kaart is weer Prachtig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! een mooie stempel lieve kleuren geweldig liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldig kaartje zeg, heel leuk!!! Wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Alweer zo'n vrolijk en fris kaartje!! Mooie kleuren heb je gebruikt hoor. Een pracht van een kaart. Liefs, nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat weer een super leuke kaart. Een lief afdrukje gecombineerd met mooie kleuren! Groetjes, YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. enige kaart en de stempel vind ik ook heel leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wonderful pink and blue card! Beautiful sketch and elegant sweet details:)
    I like very much your different signature on the post:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart is dit weer, Marianne! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw marianne
    hij is weer prachtig .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey Marianne
    Om de één of andere reden krijg ik nooit een melding wanneer jij een blogpost hebt toegevoegd. Ik zie dat ik al enkele kaarten van jou gemist heb... Heel vervelend! MAAR ze zijn weer PRACHTIG!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  36. WAUUWWWWWWWWWWW SUPER wat een mooi kaartje toch weer groetjees NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ohhhhh ik vind hem echt weer kei en keigaaf, prachtige lieve kleurencombi en zo mooi verwerkt. Schitterend !! Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Marianne,

    wat een superkaart zeg!! Heel mooie kleuren en bedankt weer voor de stempel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuk, vrolijk kaartje! Bedankt voor de stempel, die ga ik zeker gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Het kaartje is weer geweldig...
    mooi afdrukje, prachtig papier, mooie kleurencombi.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leukerd weer. Toch ga ik je uitdagen om een clean en simpel regenboogkaartje te maken. Kom naar het MCSC blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hij is gaaaf! Wat een schitterende kleuren! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik had hem natuurlijk al gezien, deze topper. Wat was het leuk om te doen hè Marianne.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een schitterende kaart weer Marianne. Heel mooi en dan alweer zo'n leuke tekststempels. Geweldig ik ben er blij mee. Heb net een kaart af met jou sketch en daarop een stempel van jou. Super staat het. Je ziet hem wel verschijnen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Het is weer een beauty Marianne!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Die is weer heel leuk in mekaar gestoken, prachtig gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauwie da's weer een prachtige kaart Marianne!
    Dak je wel voor de mooie digi!
    Groetjes
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne