zondag 24 juni 2012

Van harte

Vandaag een kaartje waarvan ik de stempel heb van Copic Markers Europe.
Ze bestaan daar één jaar en dan kan je digi's aanvragen waar je een kaart mee moet maken.
Je krijgt twee digi's en dan moet je een kaart met een van de twee digi's maken.
Uiteraard ingekleurd met de copics.

De digi's zijn van 
Sylvia Zet van Wee Stamps
en 
Krista Smith van Saturated Canary

Ik heb gekozen voor de Wee stamp, vind hem zo lief.
Het hart er achter is van Cheery Lynn.
Voor de rest is het wel duidelijk dacht ik.
Fijne dag allemaal.


51 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart weer met weer van die mooie kleuren
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kaart en ze is ook wel heel erg leuk je kaartje is ook prachtig

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke frisse kaart Marianne met een heel lief stempeltje. Ik vind de kleurencombi ook heel erg mooi...
    groetjes en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart weer met mooie kleuren

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje weer Marianne en niemand durft zulke bijzondere kleurencombi's te gebruiken als jij volgens mij. Heel mooi.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kleuren combi Marianne! het is idd een schattige digi en je kaart ook:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met deze leuke digi.
    Ik vind de kleuren combo ook erg mooi en superleuke details.
    Fijne zondag liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superkaart weer en wat een mooie kleuren marianne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goeiemorgen Marianne, wat een prachtige kaart heb je gemaaktmet leuke kleuren en digi. Groetjes en een fijne dag,Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous, beautiful card Marianne and I love the cards you've made while I was away.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart Marianne en wat een schattig stempeltje, klasse weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Marianne,
    Wat een BJOETIE in een GEWELDIGE kleurencombinatie ☺☺☺ en met diverse favorietjes.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit weer een schitterend mooie kaart!! Leuke digi idd!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marianne wat een prachtig kaartje.
    leuk stempeltje en een prachtige kleuren combi heb je gebruikt.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Marianne wat heb je er weer iets moois van gemaakt, prachtig die kleuren roze/groen, en dan die stempel wat is die schattig. Helemaal weer top je kaartje. Heb even een vraagje, jij schrijft dat het hart van Cheery Lynn is, en ik heb ook een stans van haar, hoe stans jij dat uit met je machine, met dat speciale ijzeren plaatje? Ik heb het gisteravond geprobeerd maar krijg het dan bijna niet door mijn big shot heen zo zwaar gaat het dan en kan nou ook niet zeggen dat het resultaat daarna geweldig is. Las ook nog ergens de tip dat je er dan foam in moet stansen eerst, heb ik gedaan, nou bij mij het resultaat nul komma nul, moet ik nog alle dingetjes eruit duwen. Hoor het graag van je hoe jij het gebruikt. Sorry voor de lange reactie hihi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtkaartje weer, mooie frisse kleuren en een leuke digi!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super hoor!! Telkens als ik denk; dat is wel de allermooiste die ze heeft gemaakt, verras je me weer met een nog mooier kaartje. Prachtige kleuren en lieve digi! En alle details.... zo helemaal af!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh wat een schatje, mooie kleuren heb je weer gebruikt

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart en die bloemen weer zooooi mooi.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart weer Marianne!!! Het staat weer bol van de prachtige details !!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig stempeltje heb je gebruikt marianne je maakt gelijk reclame voor de Copics M.E dat is misschien wel hun bedoeling, je hebt er weer een schitterende kaart mee gemaakt ja meisje ik ben ook een fan van je bloemen liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een plaatje Marianne, mooi van kleur en ze zijn zo schattig die digi's van Wee.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is alweer schitterend Marianne, echt een super leuk stempeltje. Jammer dat ik geen copics heb.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schatje...mooie mallen en ik ben net mijn copic markers speciale kaart aan het afmaken, zet hem vanavond of morgen op mijn blog!
    Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Via via kwam ik op je blog, wat een super leuke kaart zeg, heel erg mooi groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Even op deze manier antwoorden, als ik in een reactie op mijn blog wil antwoorden pakt hij het niet. Ja het is gelukt met mijn mal, had je nog genoemd in mijn bericht onder de foto van mijn kaart. Alleen niet op de manier zoals jij het had omschreven, met de machine die jij hebt gebruik je andere platen en daar kwam ik niet uit en een broodplank heb ik niet in huis. Maar nu zonder ijzeren plaat en kon hem makkelijk een paar keer heen en weer door mijn big shot halen en het lukte joepie. Achter mijn stempel kun je hem zien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kleurencombi heb je gekozen, ziet er goed uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Waauuww Hij is weer supergaaf. Wat een prachtige kleuren! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wowzers wat is dit weer een fantastisch kaartje!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Marianne

    Ieder kaartje van/uit jouw hand zijn toppers en van je kleurencombies steek ik heel wat op. Het is een plaatje.

    Liefsssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schattig kaartje, mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende kaart,super stempel,zo mooi ingekleurd.
    Mooie kleur papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Die digi is zoooooo lief, je hebt 'm weer prachtig ingekleurd, Marianne. Je kaart is ook weer een heel mooi geheel. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooi kaartje!!! Leuke kleurencombinatie!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Marianne,

    Wat een leuk kaartje. Wat me aanspreekt zijn de mooie zwarte haren. Welke kleuren heb je daarvoor gebruikt?

    Groeten Astrid Jacobs.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een hele mooie kaart in mooie kleuren en met een schattige digi! Ook moie hart mallen en wat heb je een leuke handtekening on je bericht! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een schattige kaart en prachtige kleuren!! Echt super. En wat doen er al veel mensen mee met je candy. Ik heb de schets op mijn bureau liggen, maar het komt er tot nu toe niet van...ik blijf hopen,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh lovely colours for beautiful card and really cute image:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jeeeeeeeetje wat een beauty van een kaartje weer Marianne!
    Prachtige kleurtjes ook en een superlief stempeltje!
    Fijne dg Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooie kaart is het geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtig en lief kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi hoi Marianne,
    wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt,
    ik heb de crealies bloempjes ook ontdekt,
    wat kun je daar veel mee he, zo mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Schitterende kaart weer Marianne.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Maravilhoso Marianne, lindo demais, adorei.
    Um beijo, fique com DEUS.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne