zaterdag 14 juli 2012

Love like you have nothing to lose

Voor vandaag een kaartje met een stempel die ik gekregen heb op de club van Tiets.
Ze bestaan 8 jaar en er is daar een feestweek.
De stempel is weer gemaakt door Krista.http://saturated-canary.myshopify.com/collections/all

En ook wil ik met deze kaart meedoen bij de DT-call van The Paper Shelter.
Had het wel in mijn vorige verhaal verteld, maar die werd afgekeurd want was geen digi.
En dit is wel een  digi's 
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en een fijne dag allemaal.


  

51 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje Marianne! Heel mooi geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart

    groetjes en een fijne dag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is weer prachtig. Gave kleuren! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige geheel, Marianne!! Een hele m ooie kleuren combi heb je weer gebruikt. Suc6 met de challenge. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marianne,mooi is jouw kaart.Ik ga ook een kaart met deze digi op mijn blog zetten.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi hoor, die tickets vind ik ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superlief kaartje weer, mooie kleuren
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Marianne, er is zo veel om te bekijken, heel knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren heb je gebruikt Marianne en je bloemen zijn weer prachtig samengesteld!Ik vindt dat kantje met dat lint erdoor geregen ook erg leuk,hopen dat deze wel goed is..succes,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Marianne!!!
    Succes met je DT call!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is in de herkansing ook erg mooi hoor !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SUPERRRRRR Marianne! Ze staat ook al te wachten op mijn werkplek, 't is weer zo'n leuke digi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kaartje, mooie kleuren en succes in de herkansing :)!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marianne

    Wat een leuke kaart, zou ook wel eens een drukke kaart maken maar dat lukt nie, ik vind de mijne dan niet mooi. Nu ja maken wat je mooi vind is het belangrijkste hé

    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje waar veel te zien is.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. CIAO MARIANNE SEMPRE BELLISSIME LE TUE CARD. STUPENDI I FIORI

    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is werkelijk weer prachtig!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marianne,wat eeen prachtige kaart heb je gemaakt voor de DT-call van The Paper Shelter. Veel succes,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Marianne, wat een mooie details zitten er op je kaart. En je digi is supermooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super!!!! Wat een prachtig kaartje. Schitterend van kleur en zoveel details.... Wauw!!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart Marianne en nu moet het lukken hoor met je dt=call.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marianne,
    hele mooie kaart in die rose tinten:0) de digi is superzzz! suc6!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supergaaf kaartje en kleurtjes Marianne

    Fijn weekend en grtjs Jolanda :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier word je toch weer vrolijk van...prachtig Marianne. Wat zijn die digi's toch leuk hè.
    Veel op te zien hoor.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Succes!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super gave kaart Marianne!
    Fijne dag en lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat heb je er weer een supergave kaart van gemaakt Marianne, ik vind het weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marianne,
    Alweer zo'n mooie kaartmet een prachtige kleur en wat maak je toch een mooie bloemen!
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik had al gereageerd op de club, nu zie ik pas dat hij van jou is. Gaaf. Ik heb er ook 1 gemaakt, heeeeel anders dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fabulous pink card Marianne!
    Love all beautiful dies details and sweet image:)
    Have a wonderful weekend!
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een prachtige kaart Marianne

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterend kaartje Marianne, duimen draaien hier voor de DT call. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is een mooie digi en heerlijk roze, leuk met die vlinders...
    Veel succes met he DT call en al vast gefeliciteerd met je verjaardag ik weet niet of ik op de 17 de ga bloggen...

    Lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een prachtig kaartje. Succes met de DTcall.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het is weer een genot om te kijken naar de creatie van ons aller Marianne en hij is gaaf succes met de D.T call [dat zal toch wel lukken] liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kaart Marianne.Echt leuke kleuren voor een meisjeskaart.
    Succes met de DT call.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kaart!!
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige kaart hoor Marianne, heel mooi gedaan. Wat ik me nu afvroeg, beetje dom misschien maar hoe kunnen ze nu vanaf jouw blog zien wat wel en geen digi is..........vroeger blond geweest hoor, haha.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hij is schitterend, heel veel succes met de DT call.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  41. PRACHTIG! Als je hier niet mee scoort, dan weet ik het ook niet meer! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtig kaartje weer Marianne! Super mooie kleuren! Ook je kaartjes van de afgelopen weken zijn stuk voor stuk plaatjes!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ik vind het een héél leuke kaart Marianne!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een kunstwerk heb je er weer van gemaakt Marianne. Super!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Erg leuk kaartje Marianne3 leuke digi en mooi ingekleurd.
    ook een prachtige kleur gebruikt mooi dat zachte rose.
    Wij liggen met de boot in Hardewijk en heb hier internet, kon ik mooi een rondje bloggen doen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi hoi Marianne,
    wat een prachtige rose creatie!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een prachtige kaart en ook zulke mooie kleuren.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat een geweldig mooie kaart!!
    mooie kleurtjes ook.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne