zondag 8 juli 2012

Stempels, maar dan anders

Goedemorgen dames,
Ik heb voor vandaag drie stempels voor jullie.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, ze zijn vierkant dit.
De komende drie weken zal het wat rustiger zijn op mijn blog want ik heb vakantie.
We gaan gewoon leuke dingen doen.
We krijgen loge's, dus kaarten maken schiet er dan een beetje bij in.
Maar dat geeft niets want dat komt dan wel weer na de vakantie.
Dus mocht ik minder reageren als anders en minder kaarten posten weten jullie hoe het zit.
Probeer in ieder geval zo veel mogelijk bij jullie te kijken.
Fijne dag allemaal.



31 opmerkingen:

  1. Prachtige stempels, dank je wel ga ze opslaan, wens je een hele fijne vakantie met mooie dagen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Marianne,

    Dit zijn wel aparte maar hele leuke stempels weer heel erg bedankt en geniet lekker van je vakantie

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stempels weer Marianne !
    Geniet van je vakantie.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk weer hoor je vierkante digistempels
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een fijne vakantie Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw, je stempels zijn weer Gaaf! Hele fijne vakantie! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super stempels Marianne, dank je wel maar weer.
    Wens een fijne vakantie toe.

    grLOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de leuke stempels,en een hele fijne vakantie gewenst.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne,
    eens wat anders! ik vind ze heel apart:0)
    geniet van je vakantie!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de stempels zijn apart, ik sla ze niet op omdat ik bang ben dat ik ze niet zal gebruiken.

    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke Stempels!!
    en een fijne vakantie gewenst!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel voor de mooie stempels en een hele fijne vakantie,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marianne, deze zijn weer erg leuk, mooi om eens een andere vorm te kunnen gebruiken. Geniet van je vakantie.
    Groeten,

    Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke stempels! En een fijne vakantie toegewenst. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het zijn weer heel leuke stempels!
    dank je wel, en een heel fijne vakantie!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele fijne vakantie Marianne, geniet ervan. En bedankt weer voor de stempels, is weer een heel ander modelletje maar wel geweldig weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hoor Marianne, een keer een ander formaatje. Ik ben er erg blij mee! Dankjewel en een hele fijne vakantie!!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijne vakantie!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Happy relaxing holidays Marianne:)
    These new stamps are great:)
    Big hug and big kiss,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind de stempels leuk, lekker anders dan anders. Geniet van de vakantie!Ik heb ook een kaart gemaakt met jouw candy schets(komt snel), ben heel benieuwd wat je van mijn ongemat kaartje vind, want hee, het moest wel op mijn simpele manier. Was een leuke schets om mee te werken trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke stempels Marianne! Een hele fijne vakantie met hopelijk veel zon! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt voor de stempels Marianne en nog een hele leuke vakantie toegewenst. Geniet ervan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie digi's gemaakt is weer heel iets anders maar wij kunnen er weer iets moois mee maken dank je wel.
    En een hele leuke vakantie gewenst,
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende stempels weer Maianne, en een hele fijne vakantie gewenst, die van ons is pas over 2 weken, ik ben al druk aan het vooruit werken.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke tekststempels Marianne. Fijne vakantie, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een héle fijne vakantie Marianne,ik ga je missen dat weet ik nu al.Ga maar lekker genieten met elkaar,ik hoop dat het weer beter word. Dank je wel voor de stempels je bent en blijft een toppertje. Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige stempels, erg leuk model die vierkante.
    groeten Lenie en fijne vakantie toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dank je wel Marianne, het zij weer kunststukjes!
    Fijne vakantie en groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie stempels Marianne, dankjewel weer

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne