woensdag 18 juli 2012

Uitslag candy

Ik wil om te beginnen iedereen bedanken voor de kaarten en felicitaties die ik heb mogen ontvangen.
Het waren er zoveel, dat ik het hier bij dit verhaal neer zet, anders vergeet ik iemand te bedanken en dat wil ik niet.
Het was een mooie dag en jullie reacties maken hem nog mooier.
Dank je wel daarvoor.

En dan mag ik nu de winnaar bekend maken van de candy.
Het was een moeilijke keus want ze waren allemaal prachtig.
De winnaar is een mannenkaart  van Marianne.
Toevallig een naamgenootje, maar dat heeft daar niets mee te maken.
Hij is gewoon schitterend, die piraat is helemaal perfect.
Kortom een complete kaart.


Dus Marianne als je dit leest stuur mij even je adres en dan komt er een leuke candy deze week nog naar je toe.
Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor je deelname.
Ik vond dit erg leuk en is zeker voor herhaling vatbaar.
Dus misschien over een poosje weer?
Verder wil ik jullie een prettige dag wensen.


28 opmerkingen:

  1. Ha Marianne, alsnog gefeliciteerd met jouw verjaardag. En ik vind dit een terechte winnaar hoor. Wat een schitterende mannenkaart. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marianne, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Echt weer iets voor mij om gisterochtend nog te denken zo meteen even naar het blog van Marianne om haar te feliciteren en vervolgens gewoonweg weer vergeten. Zooooooooooo stom, sorry hoor. Maar ik lees dat je heerlijk verwend bent en er genoeg mensen wel op tijd waren, hahaha!! Afijn beter laat dan niet, toch? Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh what a brilliant, fabulous card Marianne.
    Luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marianne gefeliciteerd, je hebt een prachtige kaart gemaakt!
    Groetjes hennie.
    p.s. Andere Marianne, nu lekker nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marianne, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en Marianne proficiat met deze prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. CIAO MARIANNE,FANTASTICA LA CARTA COMPLIMENTI AL VINCITORE E' STATO DIVERTENTE PARTECIPARE

    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd hoor, je kaart is inderdaad perfect,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat voor de winnaar Marianne...je kaart is prachtig.
    Marianne, leuk dat je een fijne dag hebt gehad.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héee wat een leuke verrassing; komt er zomaar mijn kaart voorbij terwijl ik mijn blogberichten aan het lezen ben. Helemaal super en ik ga je nu meteen mailen, Marianne!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd Marianne, het is een hele mooie kaart die je gemaakt hebt.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefliciteerd Marianne met je prijs, hij is welverdiend hoor! prachtig.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd.
    Marianne gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. marianne gefeliciteerd met je prijs. prachtige kaart.

    groetjes kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Marianne gefeliciteerd je hebt een schitterende kaart gemaakt.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je prijs Marianne!
    Het is een erg leuk kaartje geworden.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwww wat een prachtige kaart gefeliciteerd Marianne met de gave Candy! Marianne jij bedankt voor de kans op deze prachtige Candy

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marianne, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Sorry, maar op z'n fries is het nog altijd "better let as net"
    En Marianne gefeliciteerd met je mooie kaart!

    Groetjes Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Marianne alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en andere Marianne gefeliciteerd met je prijs hij is verdiend hoor het is een erg mooie kaart.
    Groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zeker een perfecte kaart en dus ook een terechte winnaar! Toch altijd lastig om een mannenkaart te maken vind ik.
    Fijne dag nog.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. proficiaat met je kaartje is een hele mooie kaart geworden en een heel leuk idee die herenkaart.

    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd, Marianne, je hebt een schitterende kaart gemaakt. super kleurwerk.
    en andere Marianne, dank je wel voor deze kans. ook voor deze sketch om te maken.
    fijne avond verder!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Marianne van harte gefeliciteerd met je supermooie winnende kaart, het is een prachtkaart!

    Groet Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Marianne,
    allereerst wil ik je van harte feliciteren!
    Hopelijk heb je een fijne dag gehad!
    je gekozen kaartje is mooi, maar eigenlijk zijn ze dat allemaal nietwaar!
    Groetjes en nog bedankt voor de mooie stempels! groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Marianne, Nog Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je een mooie dag hebt gehad. En Marianne gefeliciteerd met je winnende kaart.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Had hem toen al gezien, want de andere Marianne volg ik ook, en vond het toen al een toppertje, maar ja turquoise is dan ook mijn lievelingskleur. Het is een schitterende kaart, je hebt een goede keuze gemaakt Marianne. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marianne,
    Beter laat dan nooit moet je maar denken maar dat krijg je met vakantie, dan heb je geen agenda bij de hand, maar ik wens je alsnog een heel fijn jaar toe met veel inspiratie en freubel momenten en alles wat verder op je pad komt.
    gr.Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd met je candy Marianne.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en de andere Marianne met de gewonnen candy.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne