maandag 17 september 2012

Een meisje gefeliciteerd.

 Zaterdag is er weer een nieuwe uitdaging bij DMCC begonnen..
Je moet dit keer een geboortekaart maken.
Ik heb gekozen voor een meisjeskaart.


Er is deze keer ook een aardigheidje bij.



Ik heb twee digi's gemaakt voor die wedstrijd en als je ze hebben wil dan moet je even mailen naar dit adres.
Dan krijg je de digi's toegestuurd en kan je voor de voorwaarden even op het Magnoliablog kijken.
Ik hoop dat weer velen mee zullen doen.
Fijne dag allemaal en groetjes Marianne



48 opmerkingen:

  1. Wat een schattig babykaartje. Heerlijk zo lekker roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig geboortekaartje, heel mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt Marianne met mooie kleuren. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi , wat een geweldige mooie kaart heb je weer gemaakt en ook de digi, SUPER!! liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief babykaartje heerlijk zo in het rose.
    Je vorige kaartje met schets is ook erg leuk gedaan .
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your gorgeous, adorable card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne,

    heel mooi kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart weer Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echte meisjeskaart Marianne!
    Mooi gedaan , leuk met die kinderwagen erbij.
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schattig kaartje Marianne
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Marianne,
    Je laat weer een PRACHTIG babykaartje zien ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig babykaartje en naatuurlihjk weer hele mooie kleuren heel veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig babykaartje!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje, heel mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat been plaatje van een babykaart heb je gemaakt Marianne,schattig.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart!! Erg mooi zo in het roze! Mooie bloem en die MD mallen zijn ook erg gaaf!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattige kaart Marianne en leuke stempels!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marianne,

    het is een prachtig en lief kaartje! Lekker meisjesachtig. Ik zag de stempels. Misschien vraag ik ze aan, maar weet niet of ik binnenkort een kaart kan maken met deze stempels....en dan snijd ik mezelf in de vingers...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit geboorte kaartje ziet er weer geweldig uit Marianne.
    Super mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend babykaartje, erg lief. Ook heel mooi papier dit.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke felicitatiekaartje voor een meisje...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi kaartje geworden...
    Lief dat roze. Geweldig leuk afdrukje.
    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw meis, wat een schitterend kaartje. Prachtig weer, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt er weer wat moois van gemaakt.
    Ik ben benieuwd naar de stempels die nog gaan komen.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super mooie en schattige kaart, Marianne. Heel mooi in deze kleur.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi hoi Marianne,
    wat een leuk geboortekaartje zeg!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart!! Een lief baby en leuk met de kinderwagen erbij!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie babykaart Marianne.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schatje heb je er weer van gemaakt Marianne, ik heb de mooie stempels van je al in mijn mailbox ontvangen, dank je wel dat je dat weer gemaakt hebt voor ons.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gorgeous image for this sweet card dearest Marianne:) Love your dies:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ach wat een schattig kaartje, en mooie tekststempels!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schattig kaartje en de stempels zijn ook erg mooi.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een prachtig kaartje, de stansen zijn ook erg leuk!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke kaart Marianne, leuk afgewerkt en leuke kleuren heb je gebruikt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lekker roze Marianne ;-) Iedere keer als ik deze stempel zie baal ik dat ik hemzelf niet heb gekocht.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi kaartje!
    Leuke digi's heb je gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schattige babykaart. Mooi zoals je alles verwerkt hebt en prachtig papier ook!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ee4n schattig kaartje, mooi dat rose met bordeaux gecombineerd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Je babykaartje is schitterend, en je digi ook ik was net mijn kaartje aan het plaatsen tot het tot me doordrong dat het een magnolia moet zijn dus alles er weer van af en gauw opnieuw
    beginnen LOL
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  42. BELLISSIMA QUESTA CARD...DOLCISSIMA L'IMMAGINE CHE HAI SCELTO

    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne