maandag 24 september 2012

Jij bent HOLLANDS GLORIE voor mij

Er is weer een nieuwe wedstrijd bij Het Freubelstraatje begonnen.
Er komt een sketch bij en die zet ik voor jullie neer.
Het is een oude sketch van mij, maar best leuk om nog eens te doen.
Ik hoop dat er weer veel mensen mee gaan doen.

En ik wil deze kaart bij het nieuwe Canary blog plaatsen.
Ik heb daar de digi gekregen en ben ik verplicht om er een kaart mee te maken.
Zo heb ik twee vliegen in één klap.

Ook heb ik er een tekstdigi bij gemaakt en die mogen jullie zo meenemen.
Veel plezier er mee en een fijne dag.
Groetjes Marianne












58 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart. En een hele leuke sketch om mee te werken.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk vrolijk hollands kaartje..leuke sketch ook..

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart en mooi stempel ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk Hollands kaartje.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie hollandse kaart heb je gemaakt Marianne. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een super mooi kaart Marianne, leuke skecth en bedankt voor de stempel!.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne op de een of andere manier mis ik steeds jou blog ligt aan blogs zeker maar ik heb je weer gevonden wat een beeld van een kaart en die digie is ook zo leuk

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,
    ik heb heel wat prachtige creaties gemist tijdens onze vakantie! het is weer genieten:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje en leuke sketch.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje! Leuke stempel, ik ben ook nog met deze digi bezig....misschien gebruik ik de stempel er ook wel bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Marianne wat een prachtige kaart mooie schets en zoveel leuke details gebruikt.
    Ook je halloweenkaart is een bjoetie.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig kaartje. Echt weer supermooi! Groetjes,
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marianne,
    Een echt MOOI Hollands kaartje ☺☺☺ in het rood, wit en blauw.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend oerhollands kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowww, wat is dit een schitterende kaart zeg, prachtig !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Marianne! En een leuke sketch ook!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk gedaan, super hollands!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O,o,o wat een beauty Marianne,je kan het toch zo goed ,ik zou bijna jaloers worden,nee hoor grapje,maar het is zo je kaarten zijn allemaal prachtig
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie hollandse kaart Marianne......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind je sketch SUPER erg mooi ingekleurd, en z n stoere tekstdigi helemaal geweldig Marianne dank je wel.
    Fijne dag gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super mooie echte Hollandse kaart.
    Prachtig gemaakt Marianne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig gedaan Marianne!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat weer een schitterend kaartje Marianne en de kleuren passen ook zo gaaf bijelkaar!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. geweldig hoe jij die kleuren zo bij elkaar zoekt.
    prachtige kaart.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk, Marianne. En wat een verschillende kaarten komen er voorbij he? Ik heb vandaag ook de mijne geplaatst! Al gezien??

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je weer een leuke sketch gemaakt en je kaart is super.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WOW, wat een pracht van een Holland-kaart! Leuke stempel en echt schitterend dat rood-wit-blauw!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart!! Zo lekker hollands...Prachtig hoor!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig Hollands kaartje

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig Hollands kaartje.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kaart.
    Een mooi hollands landschapje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een super mooie hollandse kaart Marianne! Prachtig gemaakt!! Ook een hele mooie sketch!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi Marianne,
    wat een leuke kaart,
    mooi model!
    Zo fris!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik heb al wat kaartjes met deze digi gezien en in Hollandse kleurtjes, Marianne. Maar zo leuk alles bij elkaar verwerkt en met geweldige details aangekleed zie je niet zo vaak.
    Helemaal geweldig!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoi marianne
    hartstikke leuk gedaan
    ik hou wel van holland en roos wit blauw
    het insteken van een kaartje is ook erg leuk!
    en die tekst....
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart marianne. Echt holLands glorie.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kaart met vrolijke kleiren! Ik vind je scetches ook erg inspirerend, die gebruik ik ook wel voor kaartjes! Ik ben volger geworden, kom je ook eens bij mij kijken?
    Orajenzo.blogspot.com.
    Groeten, wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. WAUW, Marianne!!!! Echt zoooo mooi. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat is die schitterend geworden Marianne, zo leuk om er zoveel voorbij te zien komen en ze stuk voor stuk verschillend, die van jou is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige kaart met deze Hollandse meid.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  41. dit kaartje is echt hollands glorie..top.
    Mooie sketch

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je hebt er echt weer een superkaart van gemaakt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Beautiful card and beautiful colors:)
    Sweet and gorgeous image:)
    Big hug dear Marianne,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ficou belíssimo Amiga, adorei, lindas cores. Beijo, feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Prachtig Marianne!!!
    Dit karweitje moet ik ook nog doen.
    Jij hebt er een echt kunstwerk van gemaakt.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. mooie kaart en een prachtige Sketch veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. jeetje wat gaaf zeg! die springt er helemaal uit! super

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een mooie kaart Marianne zo lekker Hollands. Mooie sketch heb je daar van gemaakt zeg, ik ga hem ook eens gebruiken.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wat een lekkere hollandse kaart, echt leuk, de sketch trouwens ook hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dit is een pracht kaart geworden Marianne, heel erg mooi de layout die ga ik vast ook een keer gebruiken.... Op mijn to do lijstje haha.
    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne