zaterdag 29 september 2012

Kaart zonder tekst.

Ik heb deze kaart gewoon een keer gemaakt aan de hand van een voorbeeldkaart op mijn pc.
Wou een keertje gemakkelijk doen, geen inspiratie.
Ik heb hiervoor de borduurmallen en hoek gebruikt van Joy.
Vindt die mallen helemaal te gek, maar borduren is niet mijn ding.
Geeft niets, ik heb alle mallen er van en ga het maar gewoon s'avonds rustg voor de tv borduren.
Ik ga het vanzelf wel leuk vinden.
Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden, ondanks dat het geen eigen idee is.
Fijne dag allemaal en groetjes Marianne



40 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie kaart Marianne, mooie kleurtjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch kan je zien dat deze kaart van jou komt :-)
    Mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een kaart heb je gemaakt Marianne. Fijn weekend,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje, leuk kleuren.
    Wel heel iets anders dan we van jouw gewent zijn met alle laagjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie fleurige kaart Marianne, met een mooie stans en leuke stempel...

    fijn weekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oke het is niet in jou favoriete laagjes maar hij is toch gewoon prachtig, je moet niet zo ontzettend streng zijn voor jezelf,
    wij krijgen bijna altijd een kant en klare skech het is niet jou ding maar er is niets mis mee, want iedereen gebruikt ander papier enz enz kijk maar naar je verjaardagskaarten die we voor je moesten maken zoooo leuk toch???
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, wel apart van kleur!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan, wat anders dan we van je gewend zijn maar ook heel leuk...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan het hoeft toch niet altijd het zelfde te zijn verandering van spijt doet eten is het spreekwoord toch groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al had je geen inspiratie, ik vind je kaart prachtig geworden.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marianne,

    wat een vrolijk kaartje! En ik vind het wel heel bijzonder dat je alle mallen hebt terwijl borduren niet echt je ding is. Daarom koop ik ze dus nog maar niet....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful color combo dearest Marianne and cute image:)
    Have a beautiful day:)
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marianne
    een leuke kaart de plaatjes zijn erg leuk de kleuren komen mooi uit.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een schatje, fijn weekend meis, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel iets anders, maar je kleurencombinatie is weer top net als altijd. Borduren is ook niet echt mijn ding, dus ik vind het knap gedaan! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je kaart helemaal super! Toch is het een echte Marianne-kaart. Groetjes. Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi Marianne,leuk gemaakt.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super vrolijk kaartje heb je gemaakt Marianne.
    Heel mooi in die felle kleurtjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Marianne
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt.Heel bijzonder.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook al is het dan niet je eigen ding Marianne, je geeft er toch je eigen draai aan, ik vind hem werkelijk super, die kleuren ze spatten werkelijk van mijn scherm, helemaal mijn ding. Toppie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker vrolijk kaartje weer Marianne!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een lekker vrolijk kaartje is het weer .
    en toch dan geborduurd goed hoor.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  24. vind het een mooie kaart hoor te streng voor jezelf en borduren ga je leuk vinden geeft rust hahahahah

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lief kaartje, sprekende kleuren
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. erg leuke kaart. een hele andere stijl/lay-out wat ik hier zie.
    inderdaad die mallen zijn erg leuk.....alleen om te zien ((: want ik borduur ook niet. vind het knap dat je ermee begint. veel succes en plezier toegewenst met die borduurmallen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. nou ik vind hem heel mooi vooral die kleurtjes passen heel goed bij elkaar.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. En borduren is zooo leuk Marianne! Ik doe het tenminste graag, hihi.
    Je kaart is heel leuk geworden.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super kaartje weer Marianne, mooie kleuren en je borduurwerk ziet er prachtig uit.

    gr.LOuis

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart. De kleuren zijn heel leuk zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi lief kaartje Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is een leuke kaart geworden!
    De kleuren zijn ook erg mooi.
    Het is wel een andere kaart dan anders.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heerlijk toch, dat als je een keer geen inspiratie hebt, je aan de hand van een voorbeeld kan werken?
    En sjonge borduren op een kaart, mijn ding ook niet maar vaak wel een mooi resultaat, zoals jij laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schattig kaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Af en toe iets anders doen scherpt de geest :-)en je ontdekt weer andere talenten. Bijzondere kleurstelling, is vrolijk.
    grtjs, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het is een mooie kaart Marinanne, en het is toch zo leuk dat borduren!!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne