donderdag 4 oktober 2012

Boo

Er begint vandaag weer een nieuwe uitdaging bij Shelly's Images.
Er hoort weer een TIC TAC TOE bij en ik heb gekozen voor Bling, free and embossing.
Het embossen is wel heel weinig maar het zit er in.
Ik zal het TIC TAC TOE plaatje er voor jullie bij zetten.
Moet zeggen dat deze digi's iedere keer weer een uitdaging zijn om te maken.
Ze zijn zo anders als een gewoon poppetje om te bewerken.
Ik hoop dat er weer velen mee zullen doen.
Fijne dag en groetjes allemaal.





35 opmerkingen:

  1. Een hele spannende kaart Marianne, knap gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze is supergaaf!! Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren bij elkaar en een leuke digi voor Halloween. Ik vind herm helemaal geslaagd!!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig met die kleuren komt alles heel mooi uit!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sooooo pretty Marianne. I love the purples and lime green. And all of your additions are amazing. The purple pearls are great around the frame. And I love the embellishment in the top corner. Great work!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic card dearest Marianne^_^
    Hugs,
    SOnia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een spetterende kaart Marianne,gave kleuren wauw
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem gaaf!! Je hebt ook zo'n mooie kleuren gebruikt, past allemaal perfect bij elkaar!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww wat eeg gaaf kaartje Marianne
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ontzettende leuke halloween kaart.
    super!!
    de kleuren/papier combinatie is prachtig. het plaatje is niet zo mijn ding, maar wel super ingekleurd.
    de lay-out is weer echt jouw stijl, prachtig
    top kaartje.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Marianne
    Lijkt me inderdaad lastig zo,n plaatje maar je hebt het super gedaan.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuk en mooi kaartje, super!!! Wat een mooie kleuren zo met dat paars en groen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me inderdaad een hele omschakeling om deze stempels in te kleuren maar alles wat jij in je handen krijgt wordt toch wel weeer super zo ook deze kaart, mooie kleuren, superveel mooie details, het is weer een plaatje Marianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou die uitdaging is heel goed gelukt, je kaart is prachtig.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw zeg wat een gave halloweenkaart zeg, perfect zi in die kleuren!!
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke halloween kaart!! Heel mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Creepy kaartje, Marianne, maar wel heel erg mooi!!!
    Toppie hoor!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Woooooohh, geweldig, Marianne!! Ik heb zo niets met Halloween, maar jij hebt er een echte halloween van gemaakt. Ben er helemaal weg van. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige griezel kaart, Marianne.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. brrrrr spooky, maar toch een echte marianne kaart met prachtige details. Leuk hoor ! Knuf, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Marianne,
    wat een geinig kaartje!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This really beautiful card,love all the detail on this card!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Maravilhoso cartão.
    Adorei os detalhes.
    Um beijo, fique com Deus.
    Lindo dia para você.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw zeg wat een gave Halloween kaart
    geworden , met prachtige details. Leuk hoor !

    liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. super super super, kan niets anders zeggen. Mega gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldige kaart Marianne zoveel leuke details en embellies.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een heel gave Halloweenkaart vind ik dit, echt super!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje!
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Brrr, griezelig :-)
    Dat heb je heel mooi gedaan! Ik zou zo'n digi niet eens fatsoenlijk kunnen inkleuren, haha. Geweldige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne