zaterdag 20 oktober 2012

Dit heb ik speciaal voor jou gemaakt.

Vandaag gaat er weer een nieuwe uitdaging bij NKU van start.
De sketch is deze keer van Inge en je moet en vintage kaart maken.
Ik had mijn afdrukje geprint en dacht dat het wel mee viel met de kleur.
Ik zag eigenlijk pas toen de kaart af was hoe licht het plaatje was.
Normaal zit de tag los en had ik het nog kunnen wijzigen, maar deze tag heb ik vast geplakt.
Ik hoop dat er weer velen mee doen.
Fijne dag allemaal.



En dan even nog iets, voor de liefhebbers van copics valt er ook nog een mooie koffer te winnen bij de NKU.
Deze prijs gaat er uit bij 500 volgers.
Ik heb de candy rechtsboven in de sidebar gezet, dan kunnen jullie het gemakkelijk vinden.
Altijd handig een mooi opbergsysteem.



45 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne,mooi kaartje heb je weer gemaakt de strik vind ik er ook heel mooi bij passen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat de stempel zo wel mag, heeft iets mysterieus. Prachtige vintage-kaart is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart en een leuk ontwerp.
    Liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaart Marianne:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie wat ontzettenda gaaf gemaakt Marianne en vind het wel iets hebben hoor de afdrukje een beetje vaag, schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Marianne wat een geweldig mooi kaartje prachtige kleuren gebruikt en mooi afgewerkt.
    Ook je vorige kaart wat een leuk idee zo met die spin.
    fijn weekend groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het plaatje past eigenlijk supergoed bij de rest van je kaart Marianne, heel mooi gemaakt weer.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie vintage kaart met mooie details en de sketch vind ik ook super leuk! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Marianne.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very elegant and soft card:) Lovely details dear friend:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart heb je gemaakt!!
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een toppertje Marianne!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig je vintage kaart

    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Marianne, mooie sketch ook!!!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je gemaakt Marianne met een leuke stempel. Fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie kaart is het geworden Marianne, het vage afdrukje heeft wel iets.......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw schitterend Marianne, fijn weekend meis, knuf, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Marianne.Mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bij vintage mag het best een beetje vaag zijn Marianne, ik vind het wel een heel mooi geheel zo.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje Marianne!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je er toch weer wat moois van gemaakt. Prachtig vintage. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Marianne!
    Lieve groetjes en fijn weekend,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig mooi vintage kaartje!! Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tja Marianne z'n vaag afdrukje hoort er een beetje bij, bij een vintagekaartje prachtig
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat super Marianne, erg mooi in deze kleuren. Fijn weekend.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Top, wel iets anders dan wat we normaal van je gewend zijn.
    Maar ook dit is weer prachtig...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je kaart is weer prachtig geworden Marianne ook al is de afdruk ietwat licht geeft het toch een prachtige sfeer neer. Heel mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind het een prachtig kaartje Marianne met een hele mooie afwerking

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi Marianne.
    Dat lichte plaatje heeft wel wat.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig hoor Marianne. Ik vind het plaatje juist wel mooi zo. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een hele mooie kaart Marianne !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw..wat een prachtig kaartje, en wat een prachtige kleur blauw!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart, komt heel mooi uit zo met die kleuren, heel knap gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart Marianne. En dat de afdruk van het plaatje wat licht is uitgevallen, is helmaal niet storend.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke sketch en je hebt een prachtige voorbeeldkaart laten zien! Mooie kleuren!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuk kaartje is het geworden en wat betreft licht ach dat is toch precies goed voor vintage.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schitterende kaart, heel mooi gedaan.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige vintagekaart in een hele mooie en chique kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  39. BELLISSIMA LA TUA CARD...L'ABBINA MENTO DEI COLORI E' CARINISSIMO

    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat heb je dit kaart prachtig gemaakt Marianne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne